آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

فرماندار گناباد گفت: میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی در این شهرستان به حدود ۴۰ درصد کاهش یافته که این میتواند زنگ خطری برای افزایش شیوع ویروس کرونا در آستانه موج ششم آن باشد. وی ادامه داد: طرح تله رسوب گیر برای تثبیت شنهای روان، کنترل سیل و رسوب و نفوذ باران به لایههای زیرین خاک، جلوگیری از فرسایش بادی و کاهش اثر طوفان های شن برای حفاظت از محورهای ارتباطی و مناطق روستایی نزدیک مناطق بیابانی گناباد از سال گذشته تاکنون در حدود ۶۰ هکتار اجرا شده است. وی ادامه داد: باید سیاست های خصمانه دشمنان و عوامل سرسپرده آنها در فتنه سال ۱۳۸۸ و نقش حماسه ۹ دی و حضور گسترده در خنثی سازی این فتنه، همواره در اذهان عمومی زنده باقی مانده و از آن به عنوان فرصتی برای بصیرت افزایی بهره گرفته شود. امسال وضعیت برگزاری آیین سنتی شب یلدا، نسبت به سالیان گذشته تفاوت می کند و شهروندان گنابادی تلاش دارند با رعایت موازین پیشگیرانه، سلامت عمومی را حفظ کرده و این ویروس موذی را، که چون مهمان ناخواندهای پشت درها به کمین نشسته، به خانه ها راه ندهند.

اخبار جدید پیش فروش خودرو

شیوع ویروس کرونا، آیین سنتی یلدا را در یکی دو سال اخیر تحت تاثیر قرار داده است و امسال، علیرغم بهبود نسبی شرایط و رنگبندی کرونایی، همچنان گنابادی ها به دلیل وجود کرونا و با هدف پرهیز از حضور در اجتماعات شلوغ، پرازدحام و پرخطر، با شرایط محدودتر و بیشتر به صورت محافل کوچک خانوادگی، به استقبال این سنت دیرینه و آبا و اجدادی رفته اند. پرزیدنت بارزانی به مناسبت ٢٨مین سالیاد تاسیس مرکز لالش پیامی منتشر کردند, شمار بهبودیافتگان مبتلا بە ویروس کرونا در حال افزایش و شمار مبتلایان روزانه رو به کاهش است, بهای ارز و طلا در بازار اقلیم کوردستان نسبت به روز پیش تغییری نکرد, مشاور ویژهی حقوقی سازمان ملل از تلاشهای مسرور بارزانی برای تدوین قانون محاکمهی عناصر داعش تقدیر کرد, اخبار جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی وبسایت کردستان ٢٤ اکنون بە زبانهای کردی، انگلیسی، فارسی، عربی و ترکی اخبار و ریدادهای کردستان منطقە و جهان را بازتاب میدهد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه گناباد یکی از پروژههای اصلی زیرساختی در منطقه به شمار میرود که اجرای آن از مدتها قبل آغاز شده و با پیگیریهای جدی و تأمین اعتبارات لازم در تلاش هستیم این پروژه بعد از ۲۹ سال انتظار بهمن و همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شود.

اخبار جدید حوادث اصفهان

علاوه بر داستان فوقالعاده زیبا و پیامی بهشدت مهم که به زیبایی در این انیمه جای گرفتهاند، یکی از مهمترین خصوصیات انیمه افسانه شاهدخت کاگویا که باعث میشود به راحتی آن را به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ سینما حساب کنیم، طراحی و نقاشیهای اثر است. مهران حسین زاده شهردار گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: پروژه کمربندی گناباد از سمت میدان امام رضا (ع) به سمت جاده بجستان به طول ۲هزار و ۴۰۰ متر طول در عرض ۱۰۰ متر تعریف شده است که بهعلت تاخیر پروژه توسط پیمانکار، به زودی خلع ید میشود. وی با اعلام این خبر عنوان کرد: واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور است که به حساب سرپرستان خانوارها واریز میشود. به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسن لزکی سه شنبه شب در جشن گلریزان و حمایت از خانواده های زندانی گناباد اظهار کرد: تعدادی از زندانیان خراسان رضوی برون استان هستند که باید زمینه انتقال آنها به شهرهای خودشان در راستای کاهش هزینه های خانواده ها فراهم شود.

اخبار جدید جبهه مقاومت افغانستان

وی ادامه داد: تحقق جهش تولید و اشتغال و کارآفرینی مطلوب در گناباد نیازمند افزایش تعامل ادارهها و بانکهاست و بدون هم افزایی مطلوب آنها این مساله به نحو مطلوب محقق نمی شود. وی ادامه داد: باید با انعکاس دقیق دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مردم را دلگرم و امیدوار نمود. به گزارش قدس آنلاین، رضا نصیری در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر در گناباد افزود: باید از فرصتهای این دهه برای معرفی و بازخوانی دستاوردهای انقلاب در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد. گروه استانها-نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت:شرکتهایی که سه سال متوالی زیان ده هستند دولت را مکلف به واگذاری آنها کرده ایم و برای تسهیل در این کار دوران بازپرداخت را طولانی در نظر گرفته ایم تا هزینه های دولت کاهش پیدا کند. فقط آنچه مشخص این است که اغلب بازیگرهای اصلی فیلم حفظ شده اند و شخصیت اصلی داستان یعنی همان شزم با نقش آفرینی زاکری لاوی خواهد بود.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما