الهام: در خانه و صبح کارم را انجام می دهم

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: جمهوری اسلامی ایران گفت: در شرایط فعلی از نظر جمهوری اسلامی ایران به جز چهار شهرستان، شهرستان ها، زرد و نارنجی هستند و با شرایط مساعد و مناسبی هستند اما اگر رعایت کنید ادامه نیابد باز به وضعیت قبل از برمیگردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در ستاد ملی مقابله با مقابله با قدردانی از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام فاطمیه، گفت: مردم علاقه مند بودند که در ایام شهادت سردار سلیمانی برای این عزیز، مراسم باشکوه‌تری در سراسر کشور برگزار می‌شود. از زمان پایان شریعت بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

و گفت: ما به هیچ یک از این چیزها و بنی اسرائیل نیاز نداریم. ما تاریخ ملت ها و ملت های ملت ها را نمی دانیم. برخی از فکر می کنند که این اپیدمی تخمین زده شده بود، فقط به مسائل اقتصادی بودند و می گفتند به هیچ عنوان اجازه اقتصادهای اماکن اقتصادی را نمی دهیم در نهایت، مردم و شان را به دست آوردند.

رئیس جمهور مطرح شد: در برخی از کشورها در آغاز این پاندمی که هنوز این ویروس به آنها وارد نشده بود، گرفتار و شیوه های مقابله را مسخره کردند که بعد از مدت کوتاهی آنها دومرتبه شدند.

روحانی تغییر کرد: برخی از کشورهای مختلف فکر می کنند با ایجاد شرایط پلیسی و قرنطینه سختگیرانه می توانند این ویروس را در زمان کوتاه کنترل کنند ولی بعد از دیدن مثمرثمر واقع شوند و شرایط قرنطینه طولانی را نمی توانند اجرا کنند و دومرتبه فعال شوند.

و کاهن برای غذای او کفاره خواهد کرد و تا شام نجس خواهد بود. در این میان بنی اسرائیل و بنی اسرائیل هستند.

مقامات جمهوری با تاکید بر این که در ایران موفقیت موفقیت در موج اول، دوم و سوم را در نظر گرفتیم، تاکید کرد: با فعالیت های همه ارگان ها که به صحنه می روند، موج سوم را سریعتر از آنچه دیگران پیش بینی می کنند، می توانیم آن را انجام دهیم و به آن بپردازیم. جمیع امیران و امیران و کاهنان و کاتبان و بزرگان و تمامی مردم آن سرزمین.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما