اینستاگرام به “کاشت درخت به جای عکس حیوانات خانگی” – زومیت پاسخ داد

[ad_1]

کمپین ویروسی کاشت درخت به عنوان تبادل عکس حیوانات خانگی اکنون در اینستاگرام بسیار محبوب شده است. این کمپین با افزودن یک برچسب با همین عنوان و یک ایموجی سگ در پایان داستان کاربر شروع شد.

به گزارش مستقل، مردم در پاسخ به استیکرها عکس حیوانات خانگی خود را به اشتراک گذاشتند. این کمپین به سرعت در بین کاربران گسترش یافت و بیش از 4 میلیون نفر در استوری های خود به اشتراک گذاشته اند. با وجود محبوبیت این استیکر در بین 4 میلیون کاربر، سپس مشخص شد که این استیکر توسط هیچ سازمانی پشتیبانی نمی شود و نباید درخت کاشته شود.

یک درخت بکار

به زودی، سازمانی به نام PlantATreeCo مسئولیت داستان کمپین را بر عهده گرفت و اعتراف کرد که این استیکر از ابتدا به عنوان یک کمپین واقعی راه اندازی شده بود، اما ده دقیقه پس از راه اندازی آن، می دانست که کمپین به سرعت در فضای مجازی پخش خواهد شد. این اراده و سازمان در عمل به تعهد خود کوتاهی نخواهد کرد. بنابراین او به سرعت داستان اصلی را پاک کرد.

این سازمان نام خود را از روی استیکر حذف کرده است و استیکر به سرعت در اینستاگرام جای خود را پیدا می کند. با حذف نام PlantATreeCo از استیکر، هیچ راهی برای دانستن انگیزه اصلی کمپین و دیدن اینکه آیا درختی کاشته شده است وجود ندارد.

که درخت کاشت

بسیاری از کاربران سعی می کنند با این استیکرها سازمان را به سطح بالایی از تعامل عمومی بکشانند و مسئولیت کاشت درخت را بر عهده بگیرند. در همین حال، اینستاگرام از این فرصت استفاده کرد و قدرت پلتفرم را به عنوان دلیل ویروسی شدن استیکرها ذکر کرد. اما مسئولیتی در قبال محتویات استیکر ندارند.

سخنگوی این شبکه اجتماعی گفت:

ویروسی شدن کمپین درختکاری به عنوان تبادل عکس از حیوانات خانگی نشان دهنده قدرت جامعه اینستاگرام در افزایش آگاهی از مسائل مهم است. مانند سایر استیکرهای ویروسی، این استیکر توسط یک حساب کاربری ساخته شده است و ربطی به اینستاگرام ندارد.

مقالات مرتبط:

سازندگان اینستاگرام معمولاً با کلیک روی یک استیکر نشان داده می شوند، اما در برخی موارد خاص، این اتفاق نمی افتد. به عنوان مثال، اگر یک سازنده نامی را از یک استیکر حذف کند یا یک حساب اینستاگرام را از حالت عمومی حذف کند، استیکر به طور خودکار ناپدید می شود.

اینستاگرام اعلام کرده است که به دنبال شفافیت بیشتر در مورد این موضوع برای کاربران است.

نظر شما در مورد چنین کمپینی چیست و چگونه ناکارآمد است؟

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما