بیانیه آژانس درباره توافق با ایران

[ad_1]

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای تایید کرد که بر اساس توافق بین مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دوربین‌های نظارتی جدیدی را بر روی نیروگاه اتمی تسای نصب خواهد کرد. امکانات در کرج

دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه اعلام کرد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و محمد اسلامی، روسای سازمان انرژی اتمی ایران، دوربین های مداربسته جدیدی را در تاسیسات پیشرفته سانتریفیوژ نصب خواهند کرد. . در پادشاهی..

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: توافق با ایران برای جایگزینی دوربین‌های مداربسته در تأسیسات کرج، تحول مهمی برای فعالیت‌های نظارتی و راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران است. رافائل گروسی این قرارداد به ما امکان می دهد تا همچنان اطلاعاتی درباره امکانات کرج به دست آوریم.»

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه داد: امیدوارم مذاکرات سازنده برای رسیدگی به مسائل مهم امنیتی در ایران و حل همه آنها ادامه یابد.

بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، توافق با ایران شامل موارد زیر است:

– آژانس و ایران به همکاری در مورد سایر مسائل امنیتی با هدف حل و فصل آنها ادامه خواهند داد. برای این منظور، ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی تبادل اطلاعات و ارزیابی هایی از جمله تبادل کارشناسان خواهند داشت.

آژانس روزانه در 19 دسامبر 2021 [28 آذر 1400] مثلا دوربین [که قرار است در تأسیسات کرج نصب شود] و اطلاعات فنی مربوطه را برای تحقیقات امنیتی و قضایی مورد نیاز با حضور بازرسان آژانس توسط مقامات ذیربط در ایران در اختیار ایران قرار خواهد داد.

آژانس قبل از پایان دسامبر 2021 [دهم دی‌ماه 1400] در تاریخ توافق شده بین آژانس و ایران، دوربین هایی را برای جایگزینی دوربین های جمع آوری شده از تاسیسات کرج نصب کرده و فعالیت های فنی مربوطه را انجام خواهد داد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما