خدمات مالیاتی کسر مالیات تا 70 درصد- انجام کلیه امور مالیاتی پیشگامان حساب

شما پس از عقد قرارداد با شرکت رایان محاسبان، هیچ دغدغه دیگری نخواهید داشت و می‌توانید از انجام شدن تمام مراحل پرداخت مالیات توسط تیم خدمات مالیاتی رایان محاسبان به بهترین نحو ممکن اطمینان حاصل کنید. در این میان اگر هرگونه نیاز و وقفه در پرداخت مالیات کسب و کار به وجود بیاید، همگی توسط تیم رایان محاسبان رفع خواهد شد و مدیر کسب و کار می‌تواند خیال خود را از این لحاظ راحت سازد. دولت تمام کشورها به دلیل بستری که برای سوددهی کسب و کارها ایجاد کرده است، بخشی از درآمد آن‌ها را طلب می‌کند. در واقع کسب و کارها کارمزد خدماتی که دولت برای آن‌ها انجام داده است، می‌پردازند. این مبلغ باید به صورت سالیانه و با پیگیری شدید دولت پرداخت شود و تمام کسب و کارهایی که توانسته‌اند در طول سال فعالیتی سودده داشته باشند، موظف به پرداخت این مبلغ هستند. به این مبالغ، مالیات گفته می‌شود که طبیعتا اصلا محبوب نیست و هیچ کسب و کاری تمایلی به پرداخت آن ندارد؛ اما مزیت پرداخت مالیات این است که امکان جرم و جنایت در کشور تا حدود زیادی کاهش می‌یابد.

خدمات مالیاتی

در این بین در سال های اخیر شرکتهای خدمات حسابداری و مالیاتی توانسته اند کمک شایانی به انجام وظایف و ارائه مشاوره های تخصصی به مودیان کنند. اگر افراد در زمینه قوانین مالیاتی تخصصی نداشته باشند فهم این قوانین و برداشت درست از این بخشنامه ها بسیار سخت خواهد شد. در صورت انجام خدمات مالیاتی مناسب و تنظیم دفاتر و صورت های مالی به درست ترین شکل آن می تواند باعث نجات کسب و کارها گردیده و صاحبان کسب و کار را از پرداخت مالیات مضاعف معاف نمود. تمامی کسب و کارها موظف هستن که نسبت به درآمد سالانه خود مبلغی به عنوان مالیات دولت، پرداخت کنند. اما بر خلاف تصورات، مبحث مالیات بسیار پیچیده است و هر کسی نمی‌تواند آن را به بهترین نحو مدیریت کند؛ زیرا قوانین و مقررات مختلفی در حوزه مالیات کسب و کارها وجود دارد و صد البته تجربه کاری و نحوه مذاکره با ممیزهای مالیاتی بسیار با اهمیت است. از این رو ما سعی میکنیم با اشراف کامل بر حوزه مالی کسب و کارها نسبت به کاهش مالیات قدم برداریم.

مالیات بر درآمد املاک

این موضوع بر جرائم مالیاتی و مالیات پرداختنی مردم آنقدر تاثیر داشت که بعضی از کسبه و مغازه داران بازار تهران در ماه های ابتدایی سال 1401 به خاطر رسیدگی مالیاتی مربوط به عملکرد سال 1400 اقدام به اعتراض جمعی کردند ، چون مالیات محاسبه شده برای آن ها  نسبت به سال های پیش بسیار بیشتر شده بود. یا در سال های اخیر بعضی از اشخاص حقیقی به خاطر تراکنش بانکی مشکوک به اداره امور مالیاتی فرا خوانده شدند و تراکنش مشکوک حساب های بانکی این افراد رو مورد بررسی و بازخواست قرار دادند. خدمات مالیاتی شامل خدماتی است که اجرای تکالیف و دستورالعمل های قوانین مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده راپوشش می دهد .

  • شرکت های ارائه دهنده خدمات مالیاتی موظف هستند که امور مالیاتی مربوط به کسب و کار شما را به درستی انجام دهند.
  • موسسه مالیاتی پارستکس با هدف ارائه خدمات به سایر شهرستان‌ها، علاوه‌بر دریافت خدمات مالیاتی حضوری، امکان ارائه خدمات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم کرده است.
  • با این برنامه می‌توانیم خطر پرداخت مالیات مجدد برای سنوات گذشته‌تان را به حداقل برسانیم.
  • از این رو شرکت های حسابداری که خدمات مالیاتی ارائه می کنند در این زمینه بسیار مشکل گشا خواهند بود.

یک مجموعه حرفه ای با به کار گیری نیروهای مختلف می تواند خدمات متنوعی را به شما ارائه دهد. همه ما دلمان می خواهد یک مجموعه معتبر پیدا کنیم و سپس همه کارها را به ان مجموعه بسپاریم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی خدمات حسابداری در این ناحیه کلیک کنید نه این که مجبور به واگذاری بخشی از کارها به مجموعه های دیگر شویم. مجموعه ای را برای همکاری انتخاب کنید که اولا خدمات با کیفیتی ارائه دهد و پس از آن قیمت مناسبی هم داشته باشد.

سامانه امور مالیاتی و همچنین سامانه خدمات الکترونیکی امور مالیاتی

اما مشکل این تفاوت در درآمد شرکت حسابداری در کجاست ؟ آیا حسابداران ایرانی توانایی کمتری نسبت به سطوح بین المللی دارند؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است! در واقع دلایل متعددی را می توان در این زمینه مطرح کرد که یکی از مهمترین آن ها بالا رفتن مداوم نرخ دلار در ایران و به تبع آن کاهش ارزش پول ملی است. این عامل باعث کاهش درآمد شرکت های حسابداری در ایران در مقایسه با میانگین درآمد بین المللی به دلار است. این تحریم ها جدا از اینکه یکی از دلایل کاهش ارزش ریال بوده، سبب شده تا بسیاری از کمپانی های بزرگ بین المللی به دلیل ترس از مجازات های امریکا به بازار ایران وارد نشوند. همین جدایی از نظام مالی بین الملل سبب شده تا نگاه کم ارزشی به خدمات حسابداری شرکت های ایرانی بوجود آید. خدمات حسابداری Accounting services مجموعه خدمات مالی را می گویند که یک شرکت حسابداری آن ها را ارائه می دهد.

دریافت به موقع و ارزنده خدمات مالیاتی شرکت ها می تواند از این اتفاقات پیشگیری کند. بر اساس این ماده مودیان حقیقی و حقوقی باید در پایان هر فصل فهرست معاملات خود را به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند. مالیات ها بر اساس نوع تعلق آن به کالا به دو دسته مستقیم و غیرمستقیم تقسیم می شوند.

این پیچیدگی ها تا آنجا پیش رفته که تنها دریافت راهنمایی از یک مشاور مالیاتی خبره یا واگذاری امور مربوطه به یک شرکت حسابداری(شرکت مالیاتی) متخصص و حرفه ای می تواند راهگشای مودیان باشد. همه این اتفاقات ذکر شده نیاز اشخاص حقیقی از قبیل مغازه داران یا کسبه را به خدمات مالیاتی کسب و کار ها را بیش از پیش می کند. در  رسیدگی مالیاتی مربوط به عملکرد سال 1399 و 1400 بسیاری از اشخاص حقیقی به خاطر برگ تشخیص مالیات بر درآمد مغازه یا مجموعه خود غافل گیر شدند و متوجه شدند که از این به بعد محاسبات مالیاتی مربوط به کسب و کارشان بسیار دقیق تر و گسترده تر انجام می شود و مانند سال های پیش نیست. موسسه حسابداری و خدمات مالی صالح اندیشان ماندگار ارائه دهنده کلیه خدمات مالی، حسابداری، حسابرسی، بیمه ای، مالیاتی به اشخاص حقیقی و حقوقی با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت و با بهره گیری از مدیران ارشد در حوزه صنعت، اقتصاد و امور مالی می باشد.

طوری که از ساده ترین شرکت­ها تا پیچیده ترین آنها، نیازمند خدمات مالی هستند. هر شهروند ایرانی که در جامعه زندگی می­کند، حق و حقوقی دارد که دولت متعهد به اجرای آن است. به عبارت دیگر هر شهروند ایرانی که دارای درآمد است باید مالیات پرداخت کند و از سوی دیگر دولت با استفاده از مالیات، مخارج عمومی جامعه را تأمین می­کند. خدمات مالیاتی الکترونیکی، علاوه بر افزایش دقت درثبت اطلاعات، باعث صرفه جویی در زمان میشود. قراردادهای خدمات مالیاتی به صورت پروژه ای و پشتیبانی مالی می باشد.شرکت‌های خصوصی و با حجم فعالیت کم و کوچک از خدمات مالیاتی پروژه‌های استفاده می‌کنند.شرکتهای با حجم فعالیت بالا وزیر از خدمات مالی و پشتیبانی استفاده می‌کنند.

برای مشاوره فوری و مشاوره فوری تماس بگیرید

به این نکته توجه کنید که علاوه بر موارد فوق یک موضوع بسیار مهم دیگر نیز مطرح است و آن درک مدیر و کارفرما جهت همسو سازی با دریافت خدمات مالی و مالیاتی است . مثلا توقعات منطقی خودش را با طرف مقابل در میان بگذارد و فکر نکند که کارشناس مالیاتی قرار است با ارائه خدمات مالیاتی معجزه بکند در حالی که کارفرما و شرکت خارج از چهارچوب قوانین مالیاتی حرکت می کند. برای دریافت خدمات با کیفیت مالیاتی و هماهنگی بیشتر طرفین بهتر است یک نفر نماینده شرکت برای ارتباط با طرف مقابل معرفی شود و ملزومات مورد نیاز مانند کامپیوتر ، فضای مناسب کار ، نرم افزار حسابداری ، اینترنت ، لوازم تحریر و…

رایان محاسبان با در اختیار داشتن وکالای مالیاتی و مدیران با تجربه و متخصص در حوزه مالیات می‌تواند خدمات بسیار ارزنده‌ ای به شما ارائه دهد. تمامی صاحبان کسب و کارها موظف اند قبل از اقدام برای پرداخت حقوق کارکنان شان کسورات قانونی را محاسبه کرده و به حساب سازمان های مربوطه واریز نمایند. سازمان امور مالیاتی نامه و اسناد را بررسی می کند و اگر مشکلی وجود نداشته باشد گواهینامه 6 ماهه صادر می شود. دقت کنید که دریافت هر گونه مالیات بر ارزش افزوده بدون داشتن این گواهینامه غیر قانونی است و متخلفان باید جریمه بپردازند. سازمان امور مالیاتی مهلت مشخصی را برای شرکت ها اعلام می کند تا در این مدت اظهارنامه شان را ارائه دهند. پس از پایان سال افراد حقوقی به مدت 4 ماه زمان دارند تا اظهارنامه مالیاتی شان را به سازمان ارائه دهند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما