زخم کمرم در تورین (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تیم چلسی در دومین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به تورین رفت تا به مصاف یوونتوس برود. تیم به آرامی با رفتن رونالدو سازگار می شود و با روشن شدن چراغ جدید ، خریداران جدید می توانند از جام آینده آگاهی داشته باشند.

دیدار دو تیم با شور و شوق یوونتوس به پایان رسید. نیمه اول دو تیم گلی به ثمر نرساند ، اما ستاره آینده دار فوتبال ایتالیا در اولین دقیقه نیمه دوم با یک حرکت خوب راهی چلسی شد. این گل برای یوونتوس کافی بود تا مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

با این آمار ضعیف ، لوکاکو با یوونتوس رقابت می کند. او مطمئناً در 6 دیدار اخیر خود با پیرزن شکست خورده است و این بار نتوانست از سد مدافعان قوی ایتالیایی عبور کند.

چلسی مسابقه را در شرایطی به یوونتوس واگذار کرد که توخل به شدت امیدوار بود لوکاکو به گل برسد. مهاجمی که یوونتوس را می شناسد و البته یوونتوس واقعاً او را می شناسد! آمارها شب سختی را برای مهاجم بلژیکی چلسی نشان می دهد. همین اتفاق رخ داد و لوکاکو یکی از ضعیف ترین عملکردها را در تورین نشان داد.

روملو لوکاکو دو فصل را در سری A ایتالیا گذراند و به یکی از ستون های اصلی تیم اینتر تبدیل شد که می تواند به دوران یوونتوس پایان دهد و عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. او با 115 میلیون یورو و 12 میلیون یورو پاداش به چلسی پیوست تا سال 2026 گران ترین فروش سری آ تاریخ شود. ماه ها پس از این انتقال بزرگ ، لوکاکو به ایتالیا بازگشت تا با یک دشمن آشنا آشنا شود. دشمنی که می توان او را دشمن هم نامید!

با وجود عملکرد خوب در اینتر و زدن 47 گل ، او حریفی در ایتالیا بود که دو فصل با لوکاکو روبرو شد. در پنج دیدار با بانوی پیر ، او تنها یک برد و یک گل از روی نقطه پنالتی کسب کرد. شکست 1-0 مقابل منچستریونایتد در مرحله گروهی در سال 2018 را نیز به آن اضافه کنید. تعداد ناکامی های لوکاکو مقابل یوونتوس شب قبل به 6 مورد می رسد. طی چند سال گذشته ، یوونتوس به رهبری ماسیمیلیانو آلگری ، مائوریزیو ساری و آندره آ پیرلو ، مطمئناً به دنبال راه هایی برای مقابله با قدرت امتیاز لوکاکو بوده اند تا بازیکن بتواند پیرزن را به عنوان یک گربه سیاه به یاد آورد.

با وجود تغییر سرمربی ، زوج دفاعی یووه در طول این دوره ثابت ماند. جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی ، که تابستان امسال ثابت کردند هنوز می تواند بهترین مهاجم فوتبال اروپا باشد ، در سال های اخیر مانعی قوی در برابر لوکاکو بوده اند. او در بازی دیشب نیز موفق بود و از ابتدا لوکاکو را در سیاه چال با کلیدها در دستان خود نگه داشت. این اتفاق زمانی رخ داد که هواداران چلسی امید زیادی به هدف مهاجم بلژیکی داشتند ، اما لوکاکو در 6 بازی قبلی چنین کاری نکرد تا تعداد شکست ها در برابر یک جفت مدافع وحشتناک تیم ملی ایتالیا به 7 برسد.

عملکرد ضعیف لوکاکو مقابل یوونتوس نیز واکنش جالبی در توییتر داشت:

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما