قلب لیونل مسی در بارسلونا جا مانده است!

[ad_1]

حدود سه ماه از انتقال جنجالی لیونل مسی به پاری سن ژرمن می گذرد و فوق ستاره آرژانتینی انتظارات را برآورده نکرده است. بارسلونا در پایان تابستان با اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که نمی تواند قرارداد خود را با کاپیتان 34 ساله تمدید کند و فصل جدایی فرا رسیده است. به این ترتیب همانطور که انتظار می رفت پاری سن ژرمن به سرعت عمل کرد و توانست با لیونل مسی به توافق برسد.

مسی تمرینات پیش فصل بارسلونا را در تابستان از دست داد و در واقع بدون تمرین به باشگاه جدید رفت. می توان تصور کرد که این بازیکن در هفته های ابتدایی از ترکیب پاری سن ژرمن خارج شود و این اتفاق افتاد. اما حضور او در ترکیب و مسابقات لیگ فرانسه تاکنون برای تیم متمول فرانسوی بی تاثیر بوده است و شاید تنها خاطره لیونل مسی عصبانیت او از مائوریسیو پوچتینو پس از تعویض باشد.

اما لیونل مسی در دو بازی اخیر پاری سن ژرمن مقابل بوردو و لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل مصدومیت و ناتوانی در کمک به تیم جدیدش در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته است. اما به محض شروع اردوی بازی های ملی، لیونل مسی راهی آرژانتین شد و امروز به صورت آمادگی در تمرین تیم ملی کشورش شرکت کرد.

این رفتار اولین واکنش رسمی پاری سن ژرمن و اعتراض لئوناردو، مدیر فنی تیم برزیل را در پی داشت. وی امروز در مصاحبه ای اعتراف کرد که این غیرمنطقی است که در دوران نقاهت به بازیکنی اجازه بازی در تیم ملی داده شود و برای تیم ملی بازی نکند و در این صورت داشتن بازیکن فیفا الزامی است. مورد بحث قرار گرفت.

در واقع لئوناردو به طور ضمنی تکذیب کرد که چرا لیونل مسی این هفته به دلیل مصدومیت مقابل بوردو به میدان نرفت اما به سرعت به اردوی تیم ملی آرژانتین رفت و تمرینات دقیقی انجام داد.

لیونل مسی در این مدت هنوز یک گل برای پاری سن ژرمن در لیگ 1 به ثمر نرسانده است و در واقع حدود 6 ماه از آخرین گل او در رقابت های لیگ می گذرد. تنها چیزی که لیونل مسی را در پیراهن پاریس می درخشد تمرکز او روی لیگ قهرمانان است که در این تورنمنت سه بار گلزنی کرد اما یک بار از روی نقطه پنالتی.

پرداخت دستمزد سرسام آور برای خرید لیونل مسی مطمئنا چنین عملکردی را به او نمی دهد و مدیران پاری سن ژرمن انتظار بیشتری از این ستاره 34 ساله دارند. لیونل مسی اخیرا در مصاحبه ای با مجله اسپورت از سبک زندگی خود در پاریس گلایه کرد و فکر نمی کرد حداقل در شرایط فعلی از این انتقال چندان خوشحال باشد. اما لئوناردو همچنین اشاره کرد که نارضایتی از باشگاه وجود دارد و باید دید در ادامه فصل چه اتفاقی برای رابطه لیونل مسی با پاری سن ژرمن خواهد افتاد.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما