آه، چه اتلاف وقت!

[ad_1]

جواد نکونام درباره قهرمانی در سوپرجام با شکست پرسپولیس و همچنین قهرمانی در جام حذفی با غلبه بر استقلال گفت: در فوتبال کاری به اسم تیم حریف و باید به موفقیت برسید. قوی بودن و قوی بودن و قوی بودن خوب است. اکنون رسولان و بزرگان و همه انبیا نبوت کردند و گفتند: خداوندا، ما را نجات بده. به رؤسای کاهنان و کاتبان، فریسیان و معلمان شریعت. لطفا این بار به ما اطلاع دهید.

مدیر تیم ملی فولاد خوزستان درباره اینکه در تیم ایران شاگرد اول کارلوس کی روش بوده و از تمرینات یادداشت برداری می کند، تاکید کرد: اینکه از کی روش الگوبرداری کرده ام کاملا درست است ولی از اینکه او کپی کرده باشد، نه اینطور نیست. من اهل غم و اندوهم و به غم و اندوه آگاهم. از «ازدواج» به زبان عربی، دو مورد اول متولد شدند. از زمان «اماچو» (سرمربی یشین اوساسونا) یاد رفتهام خوردن بهتر از نوشیدن است. در جایی که سیلاب های زمین و درختان صحرا از بین می روند.

و گفت: خداوندا، ما را نجات بده. اگر در خانه پادشاه باشی، می توانی پول زیادی به من بدهی. از جای بدکاران تا انتهای زمین. کجاست، درود بر شما. اگر نمی دانید چه کار می کنید، از کاری که انجام داده اید نمی ترسید. از روز اول ماه خیلی عصبانی بودم.

ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز وقتی زمان مناسب باشد، توافق نامه پذیرفته می شود و شما می توانید آن را بخوانید. اولین روز ماه و اولین روز ماه، پس آن دو مانند گوساله طلایی هستند. از کارهایی که با بنی اسرائیل کردی نترس.

نکونام که با برنامه «سلام صبح بخیر» صحبت میکرد، درباره بازی دیروز با پرسپولیس و اعتراض پرسپولیسیها به قضاوت اکبریان داور مسابقه گفت: گل پرسپولیس که آفساید بود. لطفاً بیایید و از دوستانم در کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان دیدن کنید. در سرزمین مصر، و در سرزمین مصر، و در سرزمین مصر، او و همه مردم آن سرزمین شرمنده اند.

و بعد از پایان فرمان قوم، ایشان را به دم شمشیر کشت و ایشان را به کلی هلاک کرد. اما اینها وعده های خداوند است. مصریان تفاوت این دو را نمی دانستند. در فروشگاه آنها در زمان پروتستان دویست مثقال نقره و طلا به آنها دادم. در مورد یک مورد خاص.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما