ساخت و خرید بک لینک خدمات تخصصی سئو تولید محتوی یونیک طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ مکس آنلاین

بک لینک های نوع بلاگی Web2Blog هم می توانند بک لینک های بسیار خوبی باشند به شرطی که به طور صحیح استفاده شوند. لرنو وب زیرمجموعه یک شرکت معتبر تحت نام داده پردازان ایفانت به شماره ثبت میباشد. سپس در سایت دیگری قرار میگیرد و تا دنیا دنیاست میشود به جذب مخاطب از طریق آن صفحه ی رپورتاژ، امید داشت. بروز رسانی و پشتیبانی وب سایت های تحت وردپرس یکی از ویژگی های متمایز سرویس خدمات مکس مارکتینگ است.

همچنین شما می توانید به افرادی که به سایت شما لینک داده اند تماس بگیرید و از این کار تشکر کنید و بگوید این مطلب به چه اندازه برای مخاطبان شما مفید بوده. ممکن است با این تشکر دوباره وارد سایت شما بشوند و صفحه های جذاب بیشتری را پیدا کنند که به ان ها بک لینک بدهند. همچنین با این کار ممکن است ایده های جدیدی را برای نوشتن محتوای های جالب تر پیدا کنید. خرید بک لینک یکی از راه هایی است که افراد سئوکار برای اجرای پروژه های خود و به منظور افزایش رتبه سایت برای کلمات کلیدی خود از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل خیلی از افراد قصد دارند برای سایت خود بک لینک های با کیفیت و قوی بسازند. خیلی ها در این کار استاد هستند و خودشان دست به کار می شوند و خیلی ها هم توانایی این کار را ندارند و مجبورند بک لینک بخرند.

لینک سازی خارجی به روش های مختلفی صورت می گیرد از خرید لینک قوی گرفته تا لینک سازی خودکار و لینک سازی کلاه خاکستری و سفید و تبادل لینک. لینک سازی داخلی نیز اصول و نکته های زیادی دارد که در مقاله زیر به آن پرداخته ایم. بخش مهمی از پروسه های سئو سایت به موضوع نگهداری مربوط است که گاهی شرکتها به آن توجه نمی کنند.

سبد خرید

این موارد شامل بهینه سازی سرعت سایت، سبک سازی قالب سایت از نظر کدنویسی، بررسی های مربوط به نسخه موبایل و موارد دیگری مانند عناوین صفحات، متای توضیحات، ساختار صفحات و URL ها و بسیاری از موارد فنی دیگر است. اگر شما هم قصد خرید بک لینک برای وب‌سایت خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن که اقدام به انجام این کار کنید، این مقاله را مطالعه کنید. برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. هنگام تعیین اثربخشی دامنه شما عوامل زیادی از جمله سن دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و موارد دیگر در نظر گرفته می شود. هرچه لینک به دامنه شما قابل اعتمادتر باشد، ارزش بک لینک ها و تاثیر آنها بر موقعیت شما بیشتر می شود.

خدمات سئو سایت شامل طیف گسترده ای از اقداماتی است که برای قرار گرفتن سایت در نتایج طبیعی جستجوی گوگل و برای رقابت با رقبا، در سایت شما و یا خارج از سایت شما انجام می شود. خدمات SEO می تواند از برنامه ریزی و طراحی استراتژی موفقیت در سئو شروع شده و به بخش های کوچکتری مانند سئو تکنیکال، سئو داخلی، سئو خارجی و … تقسیم شود. طبیعتا هر کدام از این بخشها نیز دارای دهها زیر بخش هستند که برخی جزو فاکتورهای گوگل بوده و برخی با اهداف دیگری مانند شناخت مشتریان کسب و کار، بهینه سازی تجربه کاربری و … در سایت انجام می شود. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.

  • لرنو وب با چند سال سابقه فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، یکی از بهترین ها در لینک سازی و اجرای پلن های رپورتاژ قوی با بهترین کیفیت و بازخورد قوی.
  • با ابزارهای سئو شما می توانید بینش های ارزشمندی در مورد رقابت، نحوه ثمربخشی تلاش های سئو و اینکه آیا در حال ایجاد ROI قوی برای مشتریان خود هستید، به دست آورید.
  • شاید شما هم روزی به دنبال بک لینک های دانشگاهی بوده ای، درست حدس زدیم؟؟ 🙂 بک لینک های دانشگاهی و بخصوص رپورتاژهای دانشگاهی را نمی توان به سادگی ساخت و از بسیاری از سایت های edu نمی توان بک لینک گرفت.
  • در واقع اینکه بتوانید با تولید محتوایی جذاب، کاربران را به سمت خود بکشانید و آنها را مجاب کنید تا آن را در بین دوستان و همکاران خود به اشترام بگذارند.
  • هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود.

سئو کلاه سیاه که استفاده از تکنیک های غیر اصولی برای فریب دادن گوگل جهت دریافت رتبه است. در این روش حتی اگر نتایجی حاصل شود کوتاه مدت خواهد بود و ریسک بالایی برای کسب و کار خواهد داشت. یه سایت دیگه هم به اسم وجود داره که کارش آنالیز سایته و اگر به قسمت آنالیز بک  لینک هاش برید یعنی اینجا میتونید 100 تا بک لینک برتر رقیباتون رو پیدا کنید و بعد خودتون شروع به لینک سازی داخل اون ها کنید. برای افزایش میزان فروش و تجاری سازی کسب و کارتان با مشاورین مجرب خدمات سئو تماس بگیرید. ساخت وبلاگ یه روش خیلی خیلی خوب برای تولید بک لینک های فالو هستش و استفاده برای این امکان هم رایگانه پس از دستش ندید فقط یکم زمان بزارید واسش.

پروسه های سئو تخصصی معمولا دارای یک پروپوزال 6 ماهه یا یکساله هستند، بطوریکه برنامه هر ماه از قبل در آن مشخص شده است. شرکت نسبت به اقداماتیکه در آن ماه انجام میدهد در ابتدای ماه هزینه مربوطه را دریافت می کند. دوستان مطالعه تفاوت بک لینک فالو و نوفالو و بهترین بهره گیری از اون هم برای شما خیلی مفید میتونه باشه.

بک لینک یکی از فاکتور های مهم گوگل است که میتوان با خرید بک لینک رتبه کلمات خود را در نتایج جست و جو گوگل افزایش داد. محتوای ۱۰ برابر چیست؟ شما متوجه شده اید که سایت رقیب شما برای یک صفحه و محتوای به خصوص لینک و رنک بسیاری دریافت کرده است، ولی در سایت شما محتوای مشابه به آن وجود ندارد. حال شما می اید با استفاده از ابزار هایی که در اینترنت وجود دارد محتوای تولید می کنید که ۱۰ برابر از سایت رقیب شما بهتر باشد و تمامی نقاط ضعف و مشکلات آن را برطرف می کنید و سپس ان را انتشار می دهید.

این بخش شامل برنامه شبکه های اجتماعی، برنامه لینک سازی و برندینگ می شود. امروز در سئو، تولید محتوا صرفا شروع به نوشتن یک مقاله و تکمیل آن نیست. می خواهید کسب و کار شما به کجا برسد؟ استراتژی محتوا، خط مشی حرکتی بازاریابی محتوایی شما را تشکیل می دهد. اینکه در چه موردی بنویسید؟ چقدر بنویسید؟ چگونه و با چه برنامه ای بنویسید؟ رایاطرح می تواند برای سایت شما یک استراتژی محتوا ایجاد نماید که تولید محتوا در سایت شما به نتیجه عالی برسد.

شما هم به جمع 5210 نفر از مدیران موفق که شروع به کسب درآمد از اینترنت کرده اند بپیوندید. یک راه دیگر برای اشتراک گذاری مطالب، استفاده از فرم دعوت دوستان است که بارها در سایتهای مختلف فارسی دیده ایم. از این فرمها هم می توانید در انتهای مطالب خود برای اشتراک گذاری مطلبتان از طریق ایمیل استفاده کنید.

اما کارکرد دومشان جذب مخاطب و بازدیدکننده است که میتواند با جذب ترافیک طبیعی از مسیر جهت دهی به ترافیک دامنه نیز، به بالا رفتن رتبه سایت کمک کند. بدین جهت میتوانید از سایت های هم موضوع نیز در جهت بالا بردن ترافیک طبیعی سایت و سئو و بهینه سازی طبیعی نیز کمک بگیرید. اما هنگامی که درباره لینک خارجی صحبت می کنیم، درباره ی لینک های خروجی ای صحبت میکنیم که بک لینک نامیده می شوند. لینک سازی یک اقدام پیوسته است به این معنی که برای حصول نتیجه، نیازمند انجام تمام ارکان آن هستیم. اغلب سایت هایی که در زمینه فروش رپورتاژ تبلیغات یا بک لینک فعال هستند علاوه بر سایت شما به سایت های زیادی لینک می دهند و این مشکل از ارزش و اعتبار این لینک بیلدینگ می کاهد. ساخت بک لینک برای تقویت سئو لازم و تاثیرگذار است به شرطی که توسط کارشناس و متخصص سئو انجام شود.

خرید بک لینک حرفه ای چگونه است؟ بک لینک یک روش کارآمد و پر بازده است که نیازمند هزینه ی بسیار زیادی میباشد. ما در روش بک لینک، نیازمند شارژ کردن یا جایگزین کردن بک لینک ها هستیم که فرایندی بسیار هزینه بر است. با این حال، این کاملا به خودتان بستگی دارد که میخواهید یک اشتباه غیر قابل جبران انجام دهید یا اینکه هرگز همچنین چیزی را نمی خواهید. این شما هستید که با استفاده از یک تیم مجرب میتوانید بزرگترین لطف را به سایت و کسب و کار اینترنتی تان بکنید. بک لینک، به معنای اصطلاحی، یک لینک خارجی از یک وبسایت دیگر به وبسایت شما است. این لینک‌ها به گوگل نشان می‌دهند که وبسایت شما چقدر ارزشمند است و در فضای وب چه اعتباری دارد.

بستگی به این دارد که بک لینک ها را از کجا می خرید و این که آیا بک لینکی که می خرید محتوایی است یا به صورت یه یک کلمه کلیدی لینک شده در هزاران سایت است؟!! در سایت های تبلیغاتی بسیاری مشاهده کرده اید که کمپین های محتوایی بسیار زیادی وجود دارد. شما میتوانید در این کمپین ها شرکت ها و مطالب مرتبط با وب سایت خودتان و در زمینه کاری خودتان را به نمایش بگذارید. همانطور که می دانید بازدیدکنندگان از سایت شما بهترین کسانی هستند که میتواند مطالب را در سطح اینترنت به اشتراک بگذارند. انتشار مطالب توسط کاربران اینترنتی یکی از اصول مهم در بکلینک سازی است. در ایران نیز درصد بسیار زیادی از سایت ها از سیستم وردپرس استفاده می کنند.

ترکیب این بک لینک ها بسیار پرقدرت هستند و به علت روند ساخت طبیعی بدون پنالتی و جریمه گوگل هستند. تمامی بک لینک های پکیج های ما توسط کارشناسان سئو ساخته و مدیریت می شوند و از بک لینک های آماده یا ابزار  و روش های کلاه سیاه استفاده نمی شود. پس از اتمام این فرآیند، گزارش کار به شما ارائه می‌شود که شامل جزئیات کاملی از کار انجام شده است. این گزارش به شما این امکان را می‌دهد تا به بهبود وضعیت سایت خود در موتور جستجوی گوگل نزدیک‌تر شوید. ما قصد داریم با ارائه خدماتی ارزنده به شما ، با بهترین قیمت ، لینک هایی با کیفیت در اختیارتان قرار دهیم.

مجوز های فعالیت

ما به عنوان یک تیم با تجربه و تخصصی، توانایی ارائه خدمات لینک سازی برای انواع وبسایت‌ها را داریم. چگونه بک لینک بسازیم؟ بک لینک ها، هر متن یا عکسی هستند که در سایت های دیگر قرار میگیرند و با مخاطبان یا بازدیدکنندگان آن سایت با کلیک بر آنها به سایت شما ارجاع داده میشوند. با این اوصاف ما روش های زیادی برای ایجاد لینک خارجی در سایت های دیگر داریم که عمدتا هنگامی که درباره این مقوله صحبت میکنیم، ناخودآگاه به خرید بک لینک ذهنمان متبادر می شود.

مزیت این روش نسبت به خرید بک لینک، این است که شما علاوه بر دریافت بک لینک، بازاریابی و برند‌سازی نیز انجام داده‌اید و کسب‌وکار خود را معرفی کرده‌اید. اگر شما هم به دنبال بهینه‌سازی سئو وب‌سایت خود باشید، قطعا بارها در فضای وب با عباراتی مثل «خرید بک لینک ارزان»، «خرید بک لینک دائمی»، «خرید ۳۰۰ بک لینک از سایت معتبر» و جملاتی مانند این برخورد داشته اید. برای اینکه ببینید سایت های رتبه اولی توی کلمه کلیدی شما از کجا ها بک  لینک گرفتن، میتونید برید توی الکساشون و 5 تا سایتی که با کیفیت ترین بک لینک هارو ازش گرفتن پیدا کنید. با گرفتن الکسای 10 تا سایت خوب توی هر حوزه میتونید یه لیست بک لینک با کیفیت برای خودتون ایجاد کنید که هم لینکاش فتچ میشه و هم از سایت های خوبیه؛ بعدا برای لینک سازی ازشون استفاده کنید. اگر شما این کار را به دست کارشناسان و متخصصان رایا مارکتینگ بسپارید، می‌ توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه مورد نظر خود را به دست بیاورید. استفاده از خدمات بک لینک این مجموعه بسیاری از افراد را موفق کرده و سایت‌ های زیادی توسط این مجموعه جزو صفحات برتر گوگل شده اند.

بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. بک لینک های پروفایلی می‌توانند برای بهینه سازی سئو مفید باشند.

در این مقاله با مفهوم بک لینک و نحوه مشاهده ارزش آن در گوگل آشنا شدیم. در درس بعدی روش های صحیح کسب بک لینک را بررسی می کنیم و تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه را معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر توصیه می کنیم مطلب مربوط به بک لینک های PBN چیست؟ را نیز مطالعه فرمایید. بک لینک های رپورتاژی به بک لینکی که گفته می شود در یک متن نوشنه شده یک لینکی از سایت هدف قرار می گیرد و دارای تاثیر بلد مدت و بالایی است. سئو سایت رابطه مستقیم در فروش شما دارد سئو یعنی ترافیکی که وارد سایت شما میشود یا همان خریداری که وارد مغازه شما میشود پس هرچه سئو سایت شما قوی تر باشد مشتریان شما بیشتر میشود و باعث افزایش فروش شما میشود.

شما می خواهید در لیست یک دایرکتوری محلی که به مردم پیشنهاد هایی را در باره‌ی خواننده، سالن و عکاس برای رزرو مراسم عروسی دارد. بک لینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد. پیدا کردن این نوع دایرکتوری ها که شماره و ادرس رقیب های شما نیز در ان وجود دارند بسیار مناسب خواهند بود.

برای اینکه بتوانید لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید باید تمامی مقالات و صفحات خود را بررسی کنید تا بتوانید آنها را پیدا کنید. لینک ها به شما این امکان را می دهند که سایت خود را در معرض نمایش بگذارید. وقتی مطلبی سئو شده منتشر می کنید و به آن لینک می دهید می تواند تاثیر بسیار زیادی در بازدید ازسایت شما داشته باشد.

همانطور که گفتیم، گرفتن بک لینک از وب‌سایت‌های معتبر یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه‌دهی به وب‌سایت‌ها است. هنگامی که سایت شما از طرف یک وب‌سایت معتبر و با اعتبار صفحه و دامنه بالا، بک لینک دریافت می‌کند، به این معنی است که محتوای سایت شما برای کاربران مفید بوده و رضایت کاربران را به همراه دارد. بک لینک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین رتبه وب‌سایت شما است. گرفتن بک لینک از یک وب‌سایت معتبر این پیام را به موتورهای جستجو گوگل می‌رساند که محتوای وب‌سایت شما مهم و ارزشمند بوده است. لینک بیلدینگ یا لینک سازی، به فرآیند کلی لینک سازی برای سایت ها میگویند که به دو دسته ی بزرگ لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی تقسیم میشود.

اعتبار یک صفحه اغلب به لینک های داخلی سایت به آن صفحه و بک لینک هایی که مستقیماً به همان صفحه ایجاد می شود بستگی دارد. خرید بک لینک ارزان چگونه است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا روش بالا آمدن در رنکینگ سایت ها را به شما بیاموزیم. هرچند این ابزار ها همیشه دقیق نیستند و ممکن است متوجه منشن سایت شما نشوند. پس بهتر است همیشه به این ابزار ها اعتنا نکنید و خودتان هر ماه وقتی را برای جستجوی منشن های سایت خود در اینترنت بزارید و سعی کنید از این راه بک لینک بگیرید. یکی از بهترین جا هایی که می توانید به دنبال منشن های سایت خود باشید شبکه های اجتماعی است و به راحتی می توانید از فردی که اسم سایت شما را ذکر کرده، درخواست کنید اگر سایتی دارد به شما بک لینک بدهد.

  • از این ساختار چند لایه همیشه می توان استفاده کرد و با توجه به ترکیب جنس بک لینک ها بسیار پرقدرت هستند .
  • سئو می تواند هر روز مشتریان جدیدی را به سراغ کسب و کار شما بیاورد.
  • با توجه به کیفیت سایتی که از آن بک لینک دریافت می‌کنید و سایر عوامل، مزایای مختلفی برای سایت شما به ارمغان می‌آورد.
  • ابزار هایی وجود دارد که بفهمید سایت شما در جایی ذکر شده است یا نه.
  • فاکتورهای بسیاری برای تعیین اعتبار دامنه شما لحاظ میشود که برخی از آنها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … .
  • استفاده از این روش نیازمند تجربه و دانش بالای کارشناس سئو دارد.

عمدتا مهمترین پارامتر در بی کیفیت یا با کیفیت بودن یک بک لینک را، سایت لینک کننده می دانند. این سایت هر چقدر رتبه ی بالاتری داشته باشد، طبیعتا لینک های موجود در آن با ارزش تر اند. برای پیدا کردن رتبه سایت ها میتوانید از رتبه بندی الکسا استفاده کنید. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست . توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود.

متاسفانه کیفیت بک لینک ها اصلا خوب نبود و مطمئناً تمام آن‌ها در یک مدت زمان کوتاه ساخته شده بودند. وقتی از بهترین اقدام ها صحبت میکنیم منظور این است که با توجه به لینک سازی رقبا ، باید سعی کنید که بهتر از آنها لینک بسازید و یا به اندازه آنها لینک سازی خوبی داشته باشید. دیدن لینک سازی رقیبان به شما کمک خواهد کرد درک بهتری برای انجام روشهای لینک سازی پیدا کنید، ببینید در دسته بندی شغلی شما، رقبا در چه سایت هایی بک لینک می سازند و از چه روشهایی برای ایجاد بک لینک استفاده می کنند. در ابتدا کسب و کار و رقبا را تحلیل می کنیم و در یک برنامه مشخص برای رشد سایت به اتفاق نظر می رسیم.

استفاده از سایت هایی مانند یوتیوب، اسلایدشیر و یا پینترست میتواند در این راه به شما کمک کند. دقت داشته باشید وبلاگ نویسان ماهری که خود دنبال کنندگانی با خود به همراه دارند میتواند در بالابردن بازدید از سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در بالای این صفحه “مزایای سئو برای کسب و کارها” را توضیح دادیم که در صورت مطالعه آن بخش به اهمیت و ضرورت سئو در کسب و کار خود پی خواهید برد.

خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. همان‌طور که شما برای پیدا کردن محصولات و حتی سوالات خود از گوگل کمک می‌گیرید، کاربران دیگر هم در طول روز از این موتور جستجو برای برطرف کردن نیازهای خود استفاده می‌کنند. پس اگر در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، این بازدیدکنندگان به وبسایت شما هدایت خواهند شد. همانقدر که خرید بک لینک قوی به سئو سایت ما کمک می‌کند، اشتباه در انتخاب سایت و ایجاد لینک‌های کم ارزش موجب از دست رفتن جایگاه خواهد شد. مطمئن باشید که  اگر بک لینک با کیفیت و قوی باشد روی بهبود سئو سایت تان تاثیر مستقیم می گذارد حتی اگر پولی باشد! مسلماً خرید بک لینک هم می تواند تاثیر بسیار خوبی روی سئو سایت تان داشته باشد اما نه هر بک لینکی!

آژانس های متفاوتی هستند که سایت های متفاوتی را در اختیار دارند و با استفاده از لینک شما می توانند بک لینک های متفاوتی در سایت های مختلفی ایجاد کنند. اگر این آژانس ها بتوانند این فرآیند را درست انجام دهند، ارتقا رتبه شما حتمی است. اما اگر این اتفاق نیفتد شما به چاه سئو منفی می افتید و درآمدن از این چاه اصلا ساده نیست. صفحاتی که دارای لینک داخلی خوب هستند معمولاً از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

هر چند در کشور ما چیزی به ما لایسنس رعایت نمی شود اما با ایجاد پایگاهی این چنینی مطمئنا میتوانید لینک های بسیار خوبی را دریافت کنید. به این مسئله دقت داشته باشید که در لینک سازی همیشه روال اینگونه پیش نمی رود که لینک بگیرید گاهی باید لینک بدهید، این لینک دادن ها میتواند در اعتبار سایت شما نقش بسیار زیادی داشته باشد. از همین رو خساست را کنار گذاشته و سعی کنید لینک دادن را امتحان کنید و پست مهمان را فعال کنید مطمئن باشید که نتیجه بخش خواهد بود. سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید.

همچنین با رجوع به بخش فروش متوجه خواهید شد که پکیج های ما ارزان ترین و اقتصادی ترین پکیج های بک لینک در بازار است که بدون شک، با بیشترین تاثیر ممکن بر فرایند سئو شما بهترین انتخاب است. فرایند بک لینک گیری، یک فرایند طولانی است که شما مجبورید در طول فعالیت تان در فضای اینترنت آن را به صورت مداوم انجام دهید. بک لینک ارزان میتواند این لطف را به شما بکند که با ادامه دادن روند دیجیتال مارکتینگ، ورشکست نشوید و بتوانید فعالیت های تجاری تان را ادامه دهید.

  • در این مقاله با مفهوم بک لینک و نحوه بررسی ارزش آن توسط گوگل آشنا شدیم در درس بعدی به بررسی روش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه میپردازیم.
  • گرفتن بک لینک از یک وب‌سایت معتبر این پیام را به موتورهای جستجو گوگل می‌رساند که محتوای وب‌سایت شما مهم و ارزشمند بوده است.
  • در زمینه انجام سئو، مشاوره سئو و آموزش سئو، میتوانید با هر یک راه های ارتباطی زیر به ما متصل شوید تا در خصوص نیاز شما صحبت کنیم.
  • افراد می‌ توانند از بک لینک استفاده کرده و با روش گرفتن بک لینک آشنایی پیدا کنند.

اگر کسب و کار شما یک کسب و کار محلی است و به بخش خاصی از یک منطقه یا یک شهر و یک استان سرویس می‌دهید، در اینجا سئو محلی خودنمایی می‌کند. لوکال سئو می‌تواند باعث شود جایگاه وب سایت شما در جستجوهای مرتبط از شهر و استان مورد نظر شما بالاتر باشد. سئو محلی می‌تواند باعث نمایش اطلاعات کسب و کار شما در باکس معرفی کسب و کار در نتایج گوگل شده و همچنین موقعیت مکانی شما را در نقشه گوگل به جستجو‌کنندگان نمایش دهد.

حدود 50 تا شبکه اجتماعی خیلی خوب توی دنیا وجود داره که با عضویت و ساخت پروفایل داخل هر کدوم از اون ها میتونیم بک  لینک های بسیار مفید و موثری رو بدست بیاریم. بک لینک به لینک هایی که از سایت های دیگر به سمت سایت ما می آید بک لینک می گویند. بهترین راه حل ها و روش ها را برای داشتن یک کسب وکار اینترنتی به شما ارایه می دهیم. برای بررسی page authority و domain authority ابزارهای مختلفی وجود دارند که بهترین آنها عبارتند از Serpchecker که توسط سایت mangools.com معرفی شده و open site explorer که ابزاری قدرتمند از سایت moz.com است. با دانش، تکنولوژی، ابزار حرفه ای، تخصص و تجربه حوزه دیجیتال مارکتینگی که در اختیار داریم، رویای شما را به واقعیت تبدیل می کنیم. ابزارهای سئو می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید رقبای شما چگونه خدمات بازاریابی محتوا خود را مدیریت می‌کنند.

به طور کلی خرید بک لینک برای سایتی که از لحاظ محتوا و بک لینک ضعیف است کار اشتباهی است. همچنین لینک سازی در سایت های دانشگاهی با پسوند .edu تاثیر بسیار زیادی در اعتبار بخشیدن به سایت شما دارد. این سایت ها چون توسط نهاد آموزشی معتبر اداره می شوند نزد گوگل دارای اعتبار بسیار بالایی هستند و وقتی یک سایت لینکی از آنها دریافت می کند گوگل نیز به آن سایت اعتماد و اعتبار بالایی منتقل می کند. مسلما فروم ها و سایت های پرسش و پاسخ بسیاری را در زمینه کاری خود میشناسید.

به عنوان مثال، صفحات منوی اصلی سایت اغلب موثرترین صفحات برای آن دامنه هستند. بک لینک های شبکه های یا همان PBN در سال های قبل بسیار پر قدرت و تاثیر گذار بوده اند ولی با توجه به الگوریتم های جدید گوگل در سال ۲۰۲۲ بهتر است از این ساختار با احتیاط و مشورت با متخصص استفاده کنید . از این ساختار چند لایه همیشه می توان استفاده کرد و با توجه به ترکیب جنس بک لینک ها بسیار پرقدرت هستند . هر چی از قدرت این بک لینکها بگم کمه واقعن رشد عجیبی به سایت می دهد. دوستان زیادی از این ساختار استفاده کردند و طبق نتایج و گزارش هایی که به ما ارسال کردند بیش از ۹۵٪ مشتریان نه تنها خیلی راضی بودند حتی از نتایج کسب کرده شگفت زده شدند.

بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای سفارش بک لینک مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است.

هر متن یا تصویری که با کلیک بر روی آن به صفحه دیگری منتقل میشویم لینک نامیده میشود. اگر سایت یا دامنه اینترنتی دیگری به یکی از صفحات شما لینک داده باشد اصطلاحا به آن بک لینک می گوییم. ایندکس صفحه اصلی – تقویت یک صفحه خاص از وب سایت سئو شده در حال رقابت. بک لینک دقیقا چیست؟ هر متن یا تصویری که با کلیک بر روی آن به صفحه دیگری منتقل میشویم لینک نامیده میشود.

به این صورت می‌ توانید بازار هدف را شناسایی کرده و کالا و خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری بفروشید. قبل از هر اقدامی بهتر است مشاوره تلفنی و یا آنلاین با مجموعه رایا مارکتینگ داشته باشید و سپس بعد از به دست آوردن اطلاعات مناسب به ثبت سفارش بک لینک در این مجموعه بپردازید. همچنین می‌ توانید از ثبت سفارش تولید محتوا در این مجموعه نیز استفاده کرده و انواع تولید محتوای گرافیکی و متنی را از این مجموعه دریافت کنید. به این صورت می‌ توانید مطالب بسیار با کیفیتی در داخل سایت خود گذاشته و مخاطبان زیادی را به سایت خود هدایت کنید.

  • دوستان این روش رو من راه تولید کم ارزش ترین بک لینک ها میدونم ولی اگر چنتا نکته رو توی زدن بک لینک کامنتی رعایت  کنید، میتونه خیلی تاثی بک لینک هاتون رو افزایش بده.
  • (چون این سایتها مثل بقیه سایتها خدماتی و شخصی و یا مربوط به شرکت خصوصی نیستند و عموما زیر نظر دولتها هستند).
  • با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.
  • همچنین می توانید در گروه های مرتبط کاری در شبکه های اجتماعی به دنبال افرادی بگردید که همیشه در حال شیر مطالب هستند و با آنها برای این منظور وارد همکاری شوید.
  • همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند.

اگر بتوانید کاری کنید که کسب و کار شما در اخبار و سایت های خبری ذکر شود بسیار عالی می شود. بهترین راه ایجاد یک رویداد و یا برگزاری یک خیریه است، روزنامه نگار ها عاشق پوشش دادن همچنین محتوایی هستند. به تازگی افرادی هم پیدا شده اند که یک سری وبلاگ در سیستم های وبلاگ دهی مختلف راه اندازی کرده اند و به واسطه آن ها بک لینک می فروشند. تبلیغ این افراد بیشتر در فروم ها و سایت هایی مثل “انجام میدم” زیاد است.

در این ساختار فقط از لایه یک به دو لینک دهی می شود و ارتباط بین لایه ها وجود ندارد برعکس ساختار های PBN که پیشنهاد نمی کنیم. لینک سایت واید دارای قدرت بالایی است و در زمان نسبتا کوتاه تری تاثیر بالایی دارد. لینک سایت واید در سایت در ساید بار معمولا قرار می گیرد و باعث می شود از تمام صفخات سایت یک لینک به سایت هدف داده شود. با خواندن این کتاب هر آنچه که برای راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی باید بدانید را یکجا داشته باشید. شما باید مطالب را به گونه ای نشر دهید که مخاطبان را جذب کرده و آنقدر آنها را حریص کنید که برای خواندن کامل مطالب به سایت و یا وبلاگ شما مراجعه کنند. یکی از متداول ترین روش های بازاریابی ویروسی که افراد بسیاری نیز از آن استفاده می کنند قرار دادن جایزه در پست های اینستاگرام می باشد.

اگه شما مشاوره سئو مناسبی رو دریافت کرده باشین، طبیعتاً بیشتر به اون شرکت اعتماد میکنین و سعی میکنین در نظرات مربوط، از اون شرکت تعریف کنین. پس همونجوری که دیدین، شرکتی که مشاوره سئو مناسبی رو به مخاطبان خودش ارائه داده باشه، بازخورد های بهتری هم دریافت کرده. همین بازخورد ها و نظرات کاربران قبلی هم میتونن به عنوان مهم ترین عامل انتخاب یه شرکت سئو محسوب بشن. در نظر داشته باشید شما در هنگام خرید بک لینک با کیفیت باید قیمت بک لینک را پرسیده و از آن اطلاع پیدا کنید. شما می‌ توانید از کارشناسان رایا مارکتینگ سوالات خود را پرسیده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید.

در این مرحله ما 700 لینک Dofollow و 300 بک لینک از سایتهای ویکی به صفحات بک لینک مرحله 1 ارسال می کنیم. خرید بک لینک توسط یک فرد حرفه ای و متخصص هیچگاه باعث پنالتی شدن سایت شما نمی شود. همان طور که پیش از این گفتیم خرید بک لینک ، اصول و قواعد خاص خودش را دارد و باید این کار را به یک متخصص بسپارید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما