پمپ آب خرید و قیمت بهترین برندهای پمپ خانگی و کشاورزی

شرکت آی ناین تمامی اجزاء فوق را در کم ترین قیمت و با ارائه مشاوره فنی رایگان در خصوص خرید ، عرضه نموده و کار شما را در انتخاب محصول و نگرانی بابت کیفیت و سازگاری اجزاء با یکدیگر آسان می نماید.

پمپ آب
پمپ آب

با توجه به همه توضیحاتی که در بالا مطرح شد ممکن است انتخاب و محاسبه پمپ آب خانگی برای شما سخت و وقت گیر باشد. گروه بازرگانی صنعت کار تمامی این محاسبات را آماده کرده و به سرعت می تواند محصولی مناسب را برای شما انتخاب و ارایه نماید. در ادامه این مطلب شما را با انواع پمپ های آب که در این مجموعه ارایه می شود را آشنا خواهیم کرد.

بهترین پمپ آب خانگی برای ساختمان‌های 1 تا 7 طبقه + جدول

از طریق این ابزار می‌توان مایعات مورد نظر را با افزایش هد، به ارتفاع بالاتر منتقل نمود؛ و یا به ارتفاع پایین‌تر از قبیل حوضچه و یا مخزن انتقال داد. پمپ آب خانگی شیمجه تک فاز با خروجی و ورودی 1 اینچ با قدرت نیم اسب بخار مناسب برای مصرف مسکونی 1 واحدی می باشد.

پمپ آب

در صورتی که پمپ کف کش خریداری شده بدون فلوتر باشد، می توان آن را جداگانه خریداری و روی پمپ نصب نمود. برای محاسبات سرانگشتی آبدهی پمپ آب ساختمان خانگی با دقت نسبتا خوب از جدول زیر استفاده می شود.

پمپ آب خانگی چه کاربردی دارد؟

برند های محبوب پمپ آب به ترتیب الویت عبارتند از پنتاکس,دیزل,هیوندای,انرژی, … برای تعیین فشار بوستر پمپ بر حسب بار (bar) ابتدا از ستون سمت راست ارتفاع ساختمان را بیابید و سپس به طور افقی حرکت کنید تا حداقل فشار بوستر پمپ در محل تلاقی با ستون (سطح زیر بنای هر طبقه) به دست آید. به طور واضح اگر دستگاه بصورت یکپارچه شامل اتصال یک الکتروموتور با پمپ باشد، عنوان الکتروپمپ برای آن استفاده می شود. اما در حالت کلی و در اصطلاح رایج بازار، برای الکتروپمپ ها، عنوان پمپ یا پمپ اب استفاده می شود.

  • مثلا پمپ های آتش نشانی و پمپ های انتقال آب از آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته می شوند یا بهتر است پمپ های لجن کش از جنس چدن باشند و پمپ های شیمیایی نیز از فولاد ضد زنگ.
  • پس از در نظر گرفتن تمامی این پارامترها می‌توانید یک خرید مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید.
  • بعضاً می توان پمپ کارواش با سوخت گاز تهیه نمود که برای مکان هایی که به نیروی الکتریسیته و بنزین دسترسی نباشد قابل استفاده هستند.
  • پمپ‌های آب خانگی سیستما ایتالیا، پمپ پنتاکس ایتالیا، پمپ آکوا استرانگ ایتالیا، پمپ سیلند ایتالیا و پمپ ابارا ژاپن.

یکی از نکات لازم این است که در این زمینه به چند پارامتر توجه کنید و پس از آن به خرید نوع مناسب این دستگاه اقدام کنید.

پس چگونه پمپ درست را انتخاب می کنید؟ این بخش به مهمترین ویژگی های پمپ اشاره میکند که در قسمت مشخصات فنی هریک از محصولات سایت به آنها اشاره شده. این مشخصات بمنظور انتخاب گزینه نهایی خرید مورد بررسی قرار می گیرد. انرژی مورد نیاز اکثر پمپ کارواش خانگی ( مانند پمپ کارواش کارچر ) توسط جریان الکتریکی منزل تأمین می شود.

داب یک برند ایتالیایی است که کار خود را در سال 1976 آغاز کرده‌است. توصیه می شود در زمان نصب پمپ آب علاوه بر زانوویی در ورودی پمپ، از صافی برای جلوگیری از ورود ذرات معلق و  از شیر یکطرفه برای جلوگیری از برگشت آب به داخل پمپ استفاده شود.

برای ساختمان 3 طبقه اگر تک واحدی باشد پمپ آب خانگی یک اسب جتی یا یک اسب بشقابی استفاده می شود. در راه اندازی این سایز از پمپ ها برای سه واحد از منبع تحت فشار 24 یا 50 لیتری استفاده می شود. برای ساختمان سه طبقه در صورتی که در هر طبقه دو واحد باشد از 1.5 اسب تک پروانه یا دو پروانه با منبع تحت فشار 50 یا 60 لیتری استفاده می شود. پمپ کف کش که یکی از کاربردی‌ترین انواع پمپ آب محسوب می‌شود، عملکردی مشابه پمپ های لجن کش داشته و اغلب به منظور خارج کردن آب استخرها، حوضچه ها و مخازن به کار گرفته می‌شود.

پمپ آب

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما