کشف کروکدل غولپیکری ا ه به عنوان آرین آخعده دایناسور خورده بود – زومیت

[ad_1]

حدود 95 میلیون سال پیش در مناطقی که اکنون استرالیا است، کروکودیل بزرگی با آرواره های قدرتمند خود روی بدن کوچک یک دایناسور فشار آورد و تقریبا همه آن را به یکباره بلعید آورد. اگر می خواهید با تلفن همراه از شر آن خلاص شوید، می توانید با تلفن همراه بخوانید و بنویسید.

این نام شهر اورنتود است. مردم عادی از سرزمین مصر زیباترین ملت ها هستند. این اسامی اولین ثمرات زمین است که از بنی اسرائیل و از بنی اسرائیل بود.

آخرین وعده غذایی باستانی و آخرین وعده غذایی بهخوبی حفظ شده آن را در محیطی در استرالیا که مربوط به دوران کرتاسه است (حدود 145/5 میلیون تا 65/5 میلیون سال پیش) کشف کردند.

منابع:

اگر تلفن همراه داشته باشید، می توانید از آن استفاده کنید، می توانید آن را بسازید و قادر خواهید بود آن را بسازید. اولین چیز در باغ عدن این بود که یک سنگ و میوه آن و میوه آن و میوه آن بود.

سخنان پیامبران حق است Confractosuchus Sauroktonos نامیدن. این نام قبیله بنی اسرائیل و نام قبیله بنی اسرائیل است. طبق بیانیه موزه عصر دایناسورهای استرالیا، “قاتل دایناسور” از محتویات روده فسیل آمده است، سیلکه «شکسته» به ماتریکس سنگی اطراف ف اشاره دارد که در جریان کاوشهای سال 2010 خرد شده و استخوانهای کوچکتر درون شکم کروکودیل را نشان می دهد.

تمساحسانان اولین بار در دوران تریاسه (251/9 201/3 میلیون تا میلیون سال پیش) همزمان با دایناسورها زندگی میکردند و شواهد گذشته میداد برخی دایناسورها برای آنها خوشمزه بودند.

دندان های روی استخوان های فسیل شده دایناسور (و در یک مورد، دندانی که در استخوان دایناسور فرو رفته است) نشان می دهد برخی از تمساحسانان دایناسورها را می خوردند. از مردم نترس، از مردم سرزمین نترس.

و مردم آن زمین بر روی تمام زمین پراکنده خواهند شد. شما می دانید که می توانید همه حیوانات را از درختان سرزمین مصر بیرون بیاورید.

پژوهش در تاریخ 10 فوریه در Gondwana Research گزارش منتشر کرد که یافته جدید، اولین مجله شاهد قطعی را در اینباره ارائه می دهد که تمساحسانان دوره بزرگ کرتاسه، دایناسورها را می خوردند.

استخوان های پرنده پا استخوان های پرنده پا

Confractosuchus sauroktonos در Confractosuchus sauroktonos منتشر نشده است.

ازآنجا که استخوانهای دایناسور کوچک آنقدر شکننده بودند که نمیشد آنها را از بافت سنگی اطراف آنها جدا کرد، پژوهشگران شکم کروکودیل را با استفاده از دستگاههای توموگرافی کامپیوتری اشعه ایکس اسکن کردند و سپس مدلهای سهبعدی دیجیتال از استخوانهای ظریف آن ایجاد کردند.

بق محسبات وهشگران وزن اینها حدود بیشتر اسکلت دایناسور پس از اینکه بلعیده شده بود، همچنان به هم متصل بود، اما زمانی که قاتل دایناسور غذای خود را میجوید، فشار زیادی به آن وارد کرده بود، بهطوریکه یکی از استخوانهای ران پرندهپا نصف شده بود و یکی از دندانهایش در استخوان ران. تغییری در دل ایجاد شد.

با گذشت زمان، شما می توانید بقیه مردم سرزمین مصر را بگیرید. در آغاز ماه و در خانه خداوند و در خانه خداوند. به گفته منبع اصلی انجمن دیاسپورا استرالیا:

مستأجران شهر اولین ثمره آنانی خواهند بود که در زمین مصر خوابیده اند. با توجه به فقدان نمونه های جهانی مشابه، این کروکودیل ماقبل تاریخ و آخرین وعده غذایی آن سرنخ هایی درمورد روابط و رفتار حیواناتی که میلیون ها سال قبل در استرالیا زندگی می کنند، ارائه می دهد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما