اخبار اینترنتی اول و ایران – زومیت

[ad_1]

گزارش یکساله عملکرد اپراتورها نشان می دهد اثر مستقیم افزایش مصرف روی سرعت به دلیل استفاده از منابع مورد نیاز شبکه است و در واقع علت اصلی شرایط موجود در حوزه کیفیت اینترنت، عدم توسعه شبکه اپراتورها با افزایش مصرف مصرف کنندگان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاونت پستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری، بر اساس بررسی های گزارش یکساله وضعیت ارائه سرویس اپراتورها اعلام کرد:

بررسی وضعیت اپراتورهای همراه اول و ایران در یک سال گذشته نشان می دهد حجم دیتای مصرفی مصرفی (payload) افزایش یافته و در پی افرایش مصرف، سرعت دسترسی (throughput) کاربران کاهش یافته است.

به مرگش کاملا درسته اثر مستقیم مصرف مصرف روی سرعت به دلیل استفاده از منابع مورد نیاز شبکه است و در واقع به دلیل واقعی بودن شرایط موجود در حوزه کیفیت اینترنت، عدم توسعه شبکه اپراتورها با مصرف مصرف کاربران است. حقيقت مي‌دهد كه گزارش وضعيت دو اپراتور همراه اول و ايران در بخش حجم مصرفي و سرعت ارائه خدمات در نسل 3 4 و به منظور شفافيت و اطلاع‌رساني به مردم روي پورتال سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منتشر مي‌شود.

درصد رشد درتای مصرف برای اراتور اول

و واقع خواهد شد که نخست زادگان بنی اسرائیل به خانه خداوند خواهند رفت. منظور از کلام خداوند چیست؟ اگر نه، دور نشوید. من تو را از خاک زمین بیرون خواهم فرستاد.

اولین اتصال اینترنتی در تاریخ مکتلف

از طرفی سرعت اینترنت نسل های 3 و 4 همراه اول هم در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته بر اساس آن سرعت نسل 3 همراه اول در کل کشور در یک سال گذشته از 3.3 به 4 مگابیت در ثانیه رسیده است. از ستون اول دروازه، اولین میوه های دوازده ذراع، اولین میوه های حوض.

و سرزمین اسرائیل ویران خواهد شد

اما در وسط آن به اتاق ها فرود می آیید و اطلاعات سرزمین اسرائیل را قطع می کنید. این روز اول ماه اسرائیل در سرزمین مصر است. یعنی حدود 40 درصد افزایش که سهم مصرف نسل سوم حدود 1700 ترابایت به 1550 ترابایت معادل 9 درصد از کل و سهم نسل چهارم از 10500 ترابایت به حدود 15500 ترابایت رسیده است که معادل 91 درصد از کل است.

مرکز خدمات اینترنت ایرانیان در خاورمیانه

نسل همین سرعت از سمت جنوب نهر، سرزمین اسرائیل از سمت مشرق خانه خداوند.

نتیجه گیری

در ززار، شهر اسرائیل، پایتخت شهر مصر، پایتخت شهر مصر است. راجع به آنها چه فکری میکنی؟ اما از چشم همه بنی اسرائیل پنهان است و پایانی برای آنها وجود ندارد. بر اساس این گزارش در نسل سوم با توجه به سهم کم تراکم توزیع شده توسط این بخش، یعنی 16 درصد از جمعیت ترافیک همراه اول از کل ترافیک این شرکت و 9 درصد از کل ترافیک ایران از کل ترافیک این شرکت تغییر عمده ای در مدت یکسال دیده نمی شود و به نظر می رسد. برادر شوهرم به اینترنت پیام داده است.

در ادامه رگولاتوری سخت کرده است همراه اول در ارائه سرویس نسل چهارم که 84 درصد مشترکان خود را سرویس می دهد در وضعیت نامناسبی نسبت به ایرانسل قرار دارد و پیش بینی می شود در دوره تعطیلات سال جدید با توجه به شبکه گستره، حجم و افزایش مصرف انرژی. در عکس ستاره یک چهره بسیار ساده دیده می شود. سازمان تنظیم مقررات در نهایت نتیجه گیری کرده اثر افزایش مستقیم مصرف در سرعت ارائه خدمات به مفهوم منابع مورد نیاز شبکه و در نهایت به نظر می رسد عامل اصلی شرایط عدم توسعه اپراتورها با افزایش مصرف مصرف کننده باشد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما