افشای مشخصات ساعت هوشمند برای ورزشکاران دیزو

[ad_1]

فرارو، دو مدل جدید ساعت دیزو به زودی در هند عرضه می شود. این دو مدل دیزو واچ 2 و دیزو واچ R نام دارند که مدل اول برای ورزشکاران و مدل دوم یک مدل نسبتا ارزان قیمت است. این ساعت هوشمند در اواخر ژانویه در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش فرارو، برند دیزو یک برند سبک زندگی است که زیر نظر شرکت Realme فعالیت می کند. دیزو به آرامی سبد محصولات خود را به دسته هایی مانند صدا، ساعت های هوشمند، گوشی های سفارشی و غیره گسترش می دهد. بسیاری از محصولات دیزو مشابه محصولات Realme هستند، فقط نام تجاری در حال تغییر است. اخیراً، این شرکت به جز چند هدفون TWS، محصولات زیادی ارائه نکرده است. اما به احتمال زیاد این به زودی تغییر خواهد کرد. موکول شارما، افشاگر پیشرو فناوری به 91mobiles می گوید که دیزو دو ساعت هوشمند جدید را در هند عرضه خواهد کرد. اگرچه نام برند و زمان راه اندازی را می دانیم، مشخصات سخت افزاری آن در حال حاضر ناشناخته است. اما به طور کلی، یادگیری در مورد این ساعت های هوشمند زمان زیادی نمی برد.

افشای مشخصات مدل جدید ساعت هوشمند دیزو برای ورزشکاران
دیزو قصد دارد دو ساعت هوشمند جدید را در هند عرضه کند، یک نسخه ورزشی ویژه از دیزو واچ 2 و دیزو واچ آر. این ساعت ها سرانجام در پایان ژانویه 2022 در هند عرضه خواهند شد، اما مانند سایر محصولات شرکت فلیپ کارت. فروشگاه اینترنتی برای فروش. نسخه ویژه ورزشکاران دیزو واچ 2 همانطور که از نام آن پیداست، یک مدل ساعت اسپرت از سری دیزو واچ 2 خواهد بود و ظاهر اسپرت آن با نسخه استاندارد متفاوت است. بند و صفحه نمایش ساعت احتمالا با طراحی خاصی عرضه خواهد شد. همچنین می توانید حدس بزنید که این ساعت ممکن است گزینه های ردیابی و سایر ویژگی های ویژه برای طرفداران ورزش داشته باشد.

ما چیز زیادی در مورد Dizo Watch R نمی دانیم. اما احتمالاً این سری جدید Dizo است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد. معلوم نیست پس از ترک این پست چه خواهد کرد. متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیات فنی درباره این ساعت هوشمند مشخص نیست، اما ممکن است اطلاعات جدیدی قبل از عرضه رسمی آن فاش شود.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما