به‌روزرسانی‌های زنده کووید: دستورات ماسک ایالات متحده به سرعت و با چند توقف آسان می‌شوند

[ad_1]

تصویردانش‌آموزانی که روز دوشنبه به مدرسه در بخش توتن‌ویل استاتن آیلند می‌رسند.
اعتبار …آندرس کوداکی برای نیویورک تایمز

دستورات ماسک در چند هفته گذشته به سرعت در ایالات متحده ناپدید شده است، زیرا موارد Omicron کاهش یافته است. اما برخی از مناطق مدرسه، شهرها و یک ایالت در حال مقاومت هستند و برخی از معلمان، والدین و دانش‌آموزان می‌ترسند که حذف ماسک در مدارس زودرس باشد.

از روز دوشنبه، هاوایی تنها ایالت ایالات متحده است که دستور ماسک داخلی در سراسر ایالت را لغو نمی کند. به گفته سایت ردیابی مدارس Burbio، که از ژانویه گزارش می دهد، حدود یک سوم از مناطق مدرسه در ایالات متحده هنوز به ماسک نیاز دارند. از 7 تا دوشنبه، تعداد مناطق مدرسه ای که به اجبار ماسک پایان دادند تقریباً دو برابر شده بود.

حتی پورتوریکو، یکی از آخرین مراکز نگهداری این کشور، روز دوشنبه گفت که به ماسک خود، از جمله برای مدارس، پایان خواهد داد.

از آنجایی که بسیاری از مقامات بهداشت عمومی آمریکایی ها را به عصر جدید بدون ماسک راهنمایی می کنند، برخی در این کشور از دستورالعمل های جدید استقبال کرده اند، در حالی که برخی دیگر نگران هستند که این اقدامات زودرس باشد. بر اساس پایگاه داده نیویورک تایمز، بیش از یک سوم کشور تا روز دوشنبه به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه نشده بودند.

در هفته‌های اخیر، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها پیشنهاد کردند که اکثر آمریکایی‌ها نیازی به پوشیدن ماسک ندارند و این امر باعث شد تا مقامات بیشتری الزامات ماسک را حذف کنند.

چندین ناحیه مدرسه، مستقل از شهرها یا ایالت هایشان، دستورات ماسک مخصوص به خود را دارند. مدارس دولتی در بوستون، واشنگتن و سیاتل همچنان به استفاده از ماسک در مدرسه نیاز دارند، حتی اگر مقامات در اکثر این شهرها قوانین ماسک در داخل خانه را پایان داده اند.

در شهر نیویورک، بزرگترین منطقه مدارس ایالات متحده، الزام ماسک مدرسه روز دوشنبه به حالت تعلیق درآمد. هفته گذشته ایالت نیویورک به ماسک مدارس پایان داد.

رابین استروف از بوفالو یکی از بیش از 1000 والدینی از سراسر ایالات متحده بود که اخیراً در مورد نگرانی از اختیاری کردن ماسک در مدارس به تایمز نامه نوشتند. او نوشت: “من به خاطر آن احساس اضطراب و استرس باورنکردنی دارم.” موارد شهرستان ما هنوز در سطح نارنجی متوسط ​​است. می‌دانم که ماسک‌ها باید در نقطه‌ای از بین بروند، اما برداشتن زودهنگام آن‌ها منطقی نیست.»

کارشناسان خاطرنشان کرده‌اند که اگرچه خطر ابتلا به کووید برای کودکان واقعی است، اما اکنون تقریباً با خطر آنفولانزا برابری می‌کند. و بسیاری از پزشکان فشار سلامت روانی را که کودکان در طول همه‌گیری با آن مواجه شده‌اند و ارزش آموزشی دیدن چهره‌های کامل ذکر می‌کنند.

شهرهای بزرگ، از جمله دالاس، هیوستون و فیلادلفیا، ماسک را در مدارس اختیاری کرده اند یا قرار است به زودی این کار را انجام دهند. در شهرستان لس آنجلس، مناطق مدرسه قوانین خود را در مورد ماسک از روز جمعه، زمانی که الزامات مربوط به ماسک در شهرستان به پایان می رسد، تعیین می کنند. اما شهر لس آنجلس، دومین منطقه بزرگ کشور، همچنان به ماسک در مدارس خود نیاز خواهد داشت.

دستور ماسک در شیکاگو، محل سومین منطقه بزرگ مدارس ایالات متحده، قرار است روز دوشنبه به پایان برسد.

این هفته در شهر نیویورک، لورین هریگان، 36 ساله، به دخترش، لوندین کارووی، دانش آموز کلاس اولی در بروکلین، گفت که ماسک خود را حفظ کند. خانم “من احساس می کنم آنها خیلی سریع برای برداشتن ماسک عجله دارند.” هریگان گفت.

دیلان دیگاتا، دانش‌آموز کلاس پنجمی در بخش توتن‌ویل در استاتن آیلند، گفت که احساس می‌کند قوانین را زیر پا می‌گذارد، زیرا به پوشیدن ماسک عادت کرده است.

او گفت: «احساس می‌کردم کار اشتباهی انجام می‌دهم.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما