تصاویر و مشخصات Lenovo Ligen Play ، رقیب Android Steam Deck و Nintendo Switch فاش شد – Zomit

[ad_1]

در سال 2021 ، چندین کنسول بازی دستی عرضه می شود. شامل Nintendo Switch Old و Steam Deck و GDP XP. اکنون به نظر می رسد Lenovo نیز آماده ورود به این بازار است.

به گفته Android Authority ، اخیراً تصاویری از کنسول دستی Lenovo منتشر شده است. تصاویر در صفحه MWC 2021 در وب سایت ژاپنی Lenovo بارگذاری شد و در توضیحات به عنوان LegendPly توصیف شده است. از این رو ، می توان گفت که ممکن است این شرکت اوایل امسال چنین محصولی را معرفی کند. اما به دلایلی ، این تصمیم کنار گذاشته شد.

مقالات مرتبط:

در زیر می توانید تصاویر به دست آمده از وب سایت رسمی Lenovo را مشاهده کنید. تصویر یک کنسول بازی اندروید با رابط کاربری اختصاصی را نشان می دهد. همچنین در تصویر ، نماد Geforce Now و Google Play Store و برخی دیگر از برنامه های Google وجود دارد.

در تصویر فاش شده از این محصول ، ویژگی های مهمی مانند پشتیبانی از درگاه USB ، جک 3.5 میلی متری هدفون ، کنترل های آنالوگ دوگانه ، چهار دکمه اصلی ، دکمه های فرو رفته و بالای دستگاه ممکن است ذکر شود. البته به نظر نمی رسد این دستگاه مجهز به دوربین باشد.

لنوو لیگن پلی

اطلاعات مربوط به کنسول های دستی Lenovo در دسترس است. این محصول برای بازی های AAA تولید شده و اولین کنسول بازی اندرویدی بر اساس فناوری ابری است. این کنسول به کاربران امکان اجرای صدها بازی ابری را می دهد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت جریان کتابخانه های بازی یا اجرای بازی های تلفن همراه اشاره کرد.

لنوو لیگن پلی

LidenPlay دارای صفحه نمایش 7 اینچی Full HD با نسبت تصویر 16: 9 و پشتیبانی HDR10 است. کنسول دستی لنوو دارای دو بلندگو و یک ویبراتور دوگانه و باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است تا بهترین تجربه بازی را ارائه دهد. برنامه Lenovo Developer برای همه توسعه دهندگان بازی رایانه باز است و بعداً در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود.

لنوو لیگن پلی

اطلاعاتی در مورد تراشه یا سایر مشخصات فنی PlayStation در دسترس نیست. علاوه بر این ، ما نمی دانیم که آیا این محصول فقط برای بازی مناسب است یا به عنوان تلفن استفاده می شود. مشخص نیست که آیا در تصویر نشت شده این دستگاه ، نمادهای مربوط به اتصال به شبکه تلفن همراه دیده می شود یا خیر.

نظر کاربران Zomit در مورد کنسول دستی Lenovo LigenPlay چیست؟

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما