خرید خودرو با پرداخت 40 تا 50 درصد از نمایندگی ستوده – زومیت

[ad_1]

به گفته خبرنگار ما ، آژانس ستوده با هدف جذب بیشتر مشتریان ، وضعیت عرضه 12 خودروی سواری ، کراس اوور و شاسی بلند شامل X 22 اتوماتیک و اتوماتیک ، X33 S- اسپرت و اتوماتیک معمولی ، X55 EX و EXS ، Tigo 5 ، Tigo 7 ، Arezzo 5 ، Arezzo 6 ، Tigo 7 Sport و 315 با پرداخت 40 تا 50.

بر اساس این گزارش ، مابقی قیمت 12 خودرو را می توان به صورت اقساط در دو سال ، دو سال ، سه سال ، چهار سال و پنج سال پرداخت کرد. در این فروش ها ، نرخ 18 تا 21 درصد برای سود تسهیلات در نظر گرفته شده است.

کسانی که محصولات ارائه شده در نمایندگی های برتر شرکت مدیران خودرو را خریداری کنند ، بلافاصله خودروی خریداری شده را دریافت می کنند.

آژانس ستوده

Tigo 8 و X22 جدید نیز در بازار هستند

یکی از برنامه های نمایندگی ستوده ، عرضه محصولات جدید به بازار خودروی کشور است ، بنابراین در نیمه دوم سال جاری ، شاهد عرضه موفق ترین محصول چری در بازارهای چین و صادرات ، یعنی “Tigo 8 Pro” طولانی خواهیم بود. شاسی این خودرو در برخی بازارها مانند روسیه با هیوندای سانتافه رقابت می کند.

رقبای اصلی تیگو 8 پرو در بازار ایران را می توان مدل های وارداتی هیوندای سانتافه ، رنو کولئوس ، میتسوبیشی اوتلندر و … دانست. تیگو 8 پرو مخصوص مدیران خودرو دارای طراحی جدید و مدرن است ، این محصول از موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار استفاده می کند که با طیف کاملی از ویژگی های ایمنی و امنیتی و زبان طراحی و مهندسی جدید رقبای خود را به چالش می کشد. کشیده خواهد شد.

اما X22 Pro خودروی دیگری است که به بازار می آید. نمای جلویی این محصول همه چیز را تغییر داده است ، از جمله چراغ های جلو ، جلوپنجره و سپر جلو ، و شباهت زیادی به خودروهایی مانند نسل جدید هیوندای کونا و سانتافه دارد. فضای داخلی نیز تغییر کرده است و مدرن و جدید است.

چراغ اصلی یک LED روشن است که 2.7 برابر قوی تر از یک نور هالوژن است و از یک سنسور نور مدرن برای روشن کردن خودکار آن در مواقع مورد نیاز استفاده می کند. اما تغییرات X22 Pro تنها به صفحه نمایش محدود نمی شود و گزینه ها و فناوری مورد استفاده در این خودرو نیز به روز شده است ، از جمله صفحه نمایش لمسی بزرگ خودرو ، با اندازه 9 اینچ که تمام نیازهای راننده را برآورده کرده است. و می توان گفت که این یکی از بزرگترین مانیتورهای لمسی در بین رقبای این خودرو است.

فیس لیفت X 22 Pro دارای تغییرات دیگری مانند AutoHold و EPB است.

X22 Pro مجهز به یک موتور توربو یک لیتری با قدرت 107 اسب بخار است. در سال های اخیر ، مارک های معروف مانند سیتروئن ، مینی و بیامو از موتورهای کوچک و راندمان بالا استفاده می کنند. گیربکس خودرو 9 سرعته CVT است که تست های خوبی در آریزو 6 نشان داده است و انتظار می رود X22 Pro موفقیت X22 را در بازار ایران تکرار کند.

یک ماشین دست دوم بیاورید و یک ماشین جدید بگیرید

صفایی ، مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی های ستوده ، خدمات دیگری را نیز برای نمایندگی های ستوده برای دارندگان محصولات شرکت مدیران خودرو با مدل های 1390 به بعد در نظر گرفته است تا صاحبان خودروها بتوانند خودروهای فرسوده را با محصولات جدید جایگزین کنند.

آژانس ستوده

وی گفت: در برنامه های جایگزینی خودروهای فرسوده با محصولات جدید ، حداکثر 70 درصد تسهیلات و اقساط حداکثر تا 60 ماهه توسط متقاضیان در نظر گرفته شده است.

صفایی افزود که او متخصص قیمت است محصولات مدیر خودروهای فرسوده طبق این طرح ، این کار به صورت رایگان انجام می شود.

این گزارش می افزاید: شعبه مرکزی بدنه ستوده کد 401 در جاده ستارخان تهران و سه شعبه دیگر در نازی آباد ، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله قرار دارد. ارائه خدمات پس از فروش خوب به صاحبان محصولات مدیر خودرو نیز در شعبه نمایندگی شیخ فضل الله انجام می شود.

کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مدیر خودرو هستند می توانند با شماره های 02144251055 (شعبه ستارخان) ، 02155333553 (شعبه نازی آباد) ، 02136652646 (شعبه هایپرسان) و 02144271619 (شعبه شیخ فضل الله) تماس بگیرند ؛ یا به آدرس وب سایت این آژانس مراجعه کنید https://mvm401.com رجوع شود به.

هشدار دهید که آخرین اطلاعات در مورد برنامه های فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیر خودرو در دسترس است آدرس اینستاگرام آژانس ستوده همچنین موجود است.

https://www.instagram.com/mvm401/



[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما