زرین پلاس به عنوان ارائه دهنده خدمات کاربر نهایی زرین پال – زومیت معرفی شد

[ad_1]

زرین‌پال امروز ۱۹ آبان با برگزاری نشست خبری «زرین پلاس» را به‌عنوان بازوی کاربر محور معرفی کرد. زرین پلاس که از سال 1377 فعالیت خود را با نام امتیاز آغاز کرد، در ازای ارائه خدمات به کاربران اعتبار می دهد و برای خرید محصولات اعتبار می بخشد. این اپلیکیشن پس از پذیرش در جامعه و گسترش خدمات و علاقه به ثبت نام در فضای آنلاین، به فکر جذب سرمایه بود. سرانجام «امتیاز» توانست در اواخر سال 99 با زریناپال به توافق برسد و در اوایل سال 1400 نام به زرین پلاس تغییر یافت.

ویا رجامندمدیرعامل زرین پلاس گفت: پس از عضویت در زرین پال، سرویس «پذیرش جوایز نقدی از فروشگاه‌های فیزیکی» به اپلیکیشن اضافه شد. علاوه بر این، فروشگاه هایی روی اپلیکیشن وجود دارد و تا به امروز 2000 فروشگاه در تهران با این پلتفرم همکاری می کنند. وی تاکید کرد: تعداد این فروشگاه ها به 10 هزار فروشگاه در تهران می رسد و تا پایان سال فعالیت در خارج از تهران آغاز می شود.

در واقع در زرین پلاس، افراد با پرداخت وجه یا از راه های دیگر برای دریافت اعتبار خرید می کنند. به گفته مدیران زرین پلاس، این خریدها از فروشگاه هایی انجام می شود که مردم از آن ها خرید معمولی می کنند و یا تخفیف هایی دارند که تمایل آنها به خرید را افزایش می دهد. این خریدها را می توان به صورت آنلاین و یا از طریق ابزار پرداخت زریناپال در فروشگاه فیزیکی انجام داد. سپس با خریدهای تکی درصدی از مبلغ خرید به آنها برمی گردد. در مرحله بعد با توجه به همکاری بانک و خرده فروش می توان هزینه های خرید انفرادی را در زمان بعدی با توجه به اعتبار مورد نظر تسویه کرد و یا وجه را به صورت نقد برداشت کرد. مدیرعامل زرین پلاس گفت: با این روش می توان به صدها هزار نفر چند نوبت وام بدون بهره و کوتاه مدت با سقف 5 میلیون تومان اعطا کرد.

نشست خبری زرین پلاس پس از پیوستن به زرین پال

مصطفی امیریمدیرعامل زرین پال در تشریح دلایل تغییر این سرویس گفت:

اطلاعات درگاه پرداخت الکترونیکی نشان می دهد که در روزهای 27 و 28 پایان هر ماه سیل پرداختی همراه با پرداخت حقوق داریم. این روند تا نوزدهم ماه جاری معکوس شد و تا بیست و هفتم ماه جاری کاهش یافت. ما پیش بینی می کنیم که این روند مشابه دستگاه های POS باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم به آن اعتبار بدهیم. این فروشندگان نیز فروش بیشتری خواهند داشت و چرخه ای که توضیح می دهم متوقف نخواهد شد. در واقع با دادن اعتبار برای خرید، بدهی مردم به سرعت پرداخت می شود و همه طرف ها سود می برند.

مدیرعامل زرین پال به زومیت می گوید که این شرکت یک تجارت B2B است. این بدان معنی است که به کاربر نهایی سرویس نمی دهد و بنابراین ممکن است کاربر از آن آگاه نباشد. در نتیجه زرین پلاس قرار است خدمات مورد نیاز کاربران نهایی را به صورت روزانه و اساسی ارائه دهد. خدماتی مانند شارژ، پرداخت عوارض، پرداخت قبض، پرداخت با کد QR و پرداخت کارت به کارت.

وی بیان می کند که زرین پلاس بازوی کاربر محور یا سمت کاربر زرین پال است. به گفته امیری، یکی از مهم ترین دلایل زرین پال برای سرمایه گذاری در اپلیکیشن فرنچایز، دستیابی به مخاطبان نهایی است. او گفت: “خط قرمز ما مشارکت مستقیم در خدمات ارائه شده به گیرندگان و شرکای ما است.”

امیری دلیل مهم تغییر بازار و سرمایه‌گذاری زرین پال در بازارهای دیگر را رقابت ناعادلانه در سیستم‌های پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت کشور می‌داند و آن را مجبور می‌کند تنها به مشاغلی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند خدمات رسانی کند. او گفت:

تا امروز 92000 نماد اعتماد اعطا شده است، 30000 نماد منقضی شده و بیش از 60000 نماد فعال هستند. بر اساس اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیک ارائه دهنده نماد اعتماد، 38 هزار کسب و کار دارای نماد دارای درگاه پرداخت در زرین پال هستند. در مجموع 50000 کسب و کار از خدمات زرین پال استفاده می کنند و مشخص است که اکنون نفوذ نهادهای خصوصی مانند زرین پال در توسعه تجارت الکترونیکی بیشتر از مراکز به اصطلاح توسعه تجارت الکترونیکی است.

امیری همچنین در خصوص پرونده اخیر این شرکت و اقدام بانک مرکزی با وی در زمان رسیدگی به پرونده توسط قاضی و صدور حکم برائت زرین پال و ترمیم مجتمع زرین پال توضیح داد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما