سامسونگ: Ray Tracing با بازی موبایل Exynos 2200 Come – Zomit

[ad_1]

در چند سال گذشته ، بسیاری از ویژگی های سخت افزاری به رایانه ها و لپ تاپ های بازی دوستدار رایانه شخصی اضافه شده است تا به بهبود کیفیت بصری بازی های ویدئویی کمک کند. یکی از این ویژگی ها Ray Tracing است که در کنسول های نسل نهم نیز استفاده می شود. به گفته GSMArena ، انتظار می رود این ویژگی سال آینده در اختیار دارندگان تلفن های هوشمند قرار گیرد و Exynos 2200 اولین سیستم روی تراشه ای است که دارای GPU سازگار با فناوری ردیابی پرتو است.

سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که از AMD برای ساخت تراشه جدید کمک می گیرد. لیزا سو، مدیرعامل AMD ، این واقعیت را در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد و اعلام کرد که تراشه نسل بعدی سامسونگ مجهز به GPU بر اساس معماری RDNA 2 خواهد بود. یکی از ویژگی های معماری تراشه Exynos فناوری ردیابی تابش است.

به طور خلاصه ، ردیابی پرتو به طور خاص بر بازتاب نور منعکس شده بر روی اجسام در صحنه تمرکز می کند. این ویژگی باعث می شود محیط بازی های ویدئویی به واقعیت نزدیک شود. البته برای استفاده از آن ، سخت افزار دستگاه مورد نظر باید با این ویژگی سازگار باشد. پردازنده گرافیکی AMD برای سامسونگ به تراشه Exynos نسل بعدی اجازه می دهد تا به این هدف برسد.

نسخه ی نمایشی رهگیری پرتو با تراشه Exynos سامسونگ

پردازنده های گرافیکی تراشه های Exynos نسل بعدی ، مانند Exynos 2200 ، می توانند از فناوری VRS (Variable Rate Shading) پشتیبانی کنند ، که به سوژه های یک صحنه (مانند شخصیت اصلی) اجازه می دهد از نظر کیفیت در مقایسه با سایر سوژه ها با سایر سوژه ها مقایسه شوند. فاعل، موضوع. رند بهتر است ؛ به گونه ای که بافت و دقت رنگ بسیار بیشتر از سایر سوژه ها باشد.

تراشه های اصلی Exynos سامسونگ از پردازنده های سری Mali استفاده می کنند. اما انتظار می رود پردازنده گرافیکی AMD حدود 30 درصد سریعتر از مدل های سری Mali موجود باشد. در واقع گفته می شود که پردازنده گرافیکی AMD سریعتر از GPU نسل بعدی Mali-G710 است.

مقالات مرتبط:

جالب است که از معماری RDNA 2 در محصولات مختلف استفاده می شود. از کارت های گرافیک سری AMD Radeon RX 6000 گرفته تا کنسول های سری PlayStation 5 ، Xbox S و X ، عرشه های Steam و همچنین سیستم های سرگرمی در خودروهای تسلا مدل S و Model X از معماری RDNA 2 و البته فناوری ردیابی تیرها استفاده می کنند.

فناوری ردیابی تیر

با این حال ، هنوز باید در مورد استفاده از ویژگی های RDNA 2 در بازی های اندروید اطلاعاتی وجود داشته باشد. تاکنون ، مدیران سامسونگ تنها تأیید کرده اند که فناوری ردیابی تابش در محصولات مجهز به تراشه Exynos 2200 در دسترس خواهد بود. اما مشخص نیست که کدام بازی های اندرویدی مجهز خواهند شد و چه چیزی مجوز استفاده از این فناوری در شرکت های بازی موبایل را شامل می شود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا می خواهید بازی اندروید را با فناوری ردیابی پرتو تجربه کنید یا این فناوری برای کنسول های خانگی و بازی های رایانه ای مناسب است؟

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما