هایفو تراپی و انواع دستگاههای هایفو تراپی! دکتر علی جعفری هایفو

انواع هایفو

دستگاه هایفو دارای 3 عدد کارتریج با عمق‌های 1.5 , 3 و 4.5 میلی متر برای جوانسازی و لیفت پوست صورت است . با توجه به پیشرفت هر ساله تکنولوژی و دانش پزشکی همواره مدل جدیدتری از دستگاه هایفو ارائه می شود که مکانیزم عمل آن‌ها یکسان است اما تفاوت‌هایی برای بهبود نتیجه جوانسازی دارند . موارد کاربرد و استفاده از دستگاه هایفوتراپی کلینیکی بسیار گسترده می باشد. برای کار با دستگاه هایفو کلینیکی، حتما بایستی دانش بالایی پزشکی داشته باشید. این دانش را منحصرا پزشکان محترم دارند و مخصوصا متخصصان پوست و زیبایی .

پس اگر زمان گارانتی تجهیزات زیبایی شما به اتمام رسیده است، نگران نباشید و در صورت مشاهده هر گونه ایراد با مدیکال تک تماس بگیرید. این قطعه که بر روی هندپیس قرار میگیرد، وظیفه ی شات زدن را بر عهده دارد، پیزو و کریستال در داخل کارتریج قرار دارند همواره باید در آب غوطه ور باشند تا امواج اولتراسونیک تولید شده به وسیله پیزو به راحتی انتقال پیدا کنند. علاوه بر این داشتن چند دستگاه برای جوانسازی اعتبار کلینیک شما را افزایش می دهد و در رقابتان با دیگر سالن‌های زیبایی شما را جلو می اندازد . نتیجه دهی و کیفیت هایفوتراپی باید بسیار بالا رفته باشد و کاملا نسبت به مدل‌های قبلی فیدبک قوی تری داشته باشد . حتما کمپانی‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و زیبایی مخصوصا دستگاهی مانند هایفو همه ساله به فکر بهتر شدن هستند . شرکت ما مفتخر است به این است که جدیدترین تجهیزات پزشکی و کلینیکی را وارد و با 1 سال گارانتی و آموزش تخصصی به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند .

انواع دستگاه هایفو کره‌ای کدام است؟

اما نکته مهم درآمدزایی خدمات جوانسازی است که می تواند با تبلیغات اصولی بسیار بالا باشد . خب تاسیس کلینیک زیبایی در ایران بسیار سرمایه گذاری مطمعن و پرسودی می باشد که به سلامت و زیبایی مردم نیز کمک میکند و بسیار جذاب می باشد . برای اطلاع دقیق‌تر از ” مراقبت‌های قبل و بعد از هایفوتراپی ” کلیک کنید . همینطور ظاهر دستگاه نیز زیباتر و جذاب تر شده باشد تا اعتبار کلینیک را افزایش دهد . با کنترل پارامتر‌های دردآفرین مانند انرژی و قدرت دستگاه و همینطور فاصله انداختن پوست با بافت‌هایی مانند استخوان و دندان می توان درد را کاملا از بین برد .

انواع هایفو

این دستگاه هایفو که با نام هایفو خانگی نیز شناخته می‌شود، گزینه بسیار مناسب دیگری برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت و تحریک کلاژن‌های پوست است. هایفوتراپی نسبت به دیگر دستگاه های جوانسازی ماندگاری دو تا سه سال دارد و باید بصورت سالیانه شارژ انجام شود تا نتیجه نهایی را کامل کند. با توجه به اثرگذاری که دارد هزینه آن مناسب تر از اعمال جراحی می باشد.

سوالات درباره بهترین دستگاه هایفوتراپی:

در این مطلب در ارتباط با انواع دستگاه هایفو صورت و بهترین دستگاه هایفو می خواهیم اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. دستگاه‌های مختلف هایفو با قدرت‌ها و کاربرد‌های مختلف، به نوبه خود دارای مزایایی می‌باشند. بهترین دستگاه هایفو صورت دستگاهی است که در عین داشتن قدرت بالا، قیمت مناسبی داشته باشد و به بیان دیگر برای بیماران مقرون به صرفه باشد. تا اینجا متوجه شدیم هایفو دابلو بهترین مارک دستگاه هایفوتراپی موجود در ایران است. اما چطور دستگاه اصلی را از مشابه شناسایی کنیم؟ در ابتدا در نظر داشته باشید که در بعضی موارد شناسایی دستگاه اصلی برای یک غیر متخصص سخت است. و در مرحله‌ی اول سعی کنید به کلینیک و یا مرکز معتبر مراجعه کنید.

  • برای اثر پذیری و تغییر نقطه ی فوکوس امواج صوت از کارتریج های مخصوص استفاده می شود.
  • به طوری که می‌توان آن را نسل جدید دستگاه‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست دانست.
  • اولترافورمر3 مانند دستگاه اولترا آمریکا 5 سری (کارتریج) مناسب صورت، گردن و بدن دارد.
  • کلینیک گلشید مجهزترین کلینیک زیبایی غرب تهران، ما با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و ملزومات پزشکی روز دنیا در حوزه های جوان سازی پوست، مو در خدمت شما عزیزان هستیم.
  • هندپیس دستگاه هایفو که با قرار دادن کارتریج در درون آن باعث عملیات شات زنی میشود به دلایل مختلف باعث از کار افتادن میگردد.

دستگاه هایفواولترا ساخت کشور آمریکا است و تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا FDA را دارد. این دستگاه 5 سری (کارتریج) متفاوت دارد که هرکدام با اندازه و عمق نفوذ متفاوت برای نواحی مختلف به کار می‏ رود. این 5 سری شامل عمق‏ های 1.5، 3، 4.5، 8 و 13 میلی‏متر می ‏شود که عمق‏ های کمتر برای صورت و گردن و عمق‏ های 8 و 13 برای بدن مورد استفاده قرار می‏ گیرند. این دستگاه هایفو که با نام هایفو خانگی نیز شناخته می‌شود، گزینه بسیار مناسب دیگری برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت و تحریک کلاژن‌ های پوست است. امواج کم توان‌تر این دستگاه همچنین می‌توانند برای از بین بردن چروک‌ های دور چشم نیز مناسب باشند.

جوانسازی و لیفتینگ ,  لاغری و فشیال پوست در خدمت شما عزیران می باشد. پس باید توجه داشته باشید که تجهیزات زیبایی خودرا از شرکتی تهیه کنید که به شما آموزش تئوری و عملی بدهد تا بتوانید لبخند را روی لب مرجعه کنندگان خود بنشانید . هایفو نیز به این علت که یک درمان نیمه تهاجمی می باشد و سبب تخریب کنترل شده لایه‌های مختلف پوست می شود نیاز به رعایت یکسری نکات دارد . تمامی پارامترهای مورد نیاز مانند فاصله طولی و عرضی نقاط را نیز می توان تنظیم کرد تا هایفوتراپی کامل و دقیق صورت پذیرد . اولی با عمق نفوذ 1.5 میلیمتر در پوست و دومی با 3 میلیمتر که تا لایه‌ی درم می رود . اما خب همانطور که گفته شد این دستگاه هایفو چهار بعدی است که پرچمدار است .

اگر قصد خرید دستگاه هایفوتراپی را دارید باید تحقیق و مطالعه کافی را داشته باشید . دستگاه هایفو 4 بعدی آخرین مدل است که از نظر کارایی و نتیجه نیز بهترین و قوی ترین می باشد . برای انجام هایفوتراپی باید به مراکز و کلینیک های زیبایی مراجعه کنید. پزشک تعیین می کند که چند جلسه برای هر فرد نیاز است و مدت زمان انجام هر جلسه بین 30 دقیقه تا 90 دقیقه خواهد بود. به گفته ی افرادی که این شیوه را انجام داده اند، هنگام انجام هایفوتراپی پوست تنها حسی مثل مورمور شدن پوست را تجربه کرده اند و بعد آن فقط کمی ورم و سرخ شدگی داشته اند که بعد از چند ساعت برطرف شده است.

انواع هایفو

این نوع درمان به گونه ای است که پس از حضور در جلسه درمانی، می توانید به فعالیت های روزمره ی خود بازگردید و اختلالی در روند زندگی شما ایجاد نمی کند. همچنین در این نوع روش درمان جوانسازی پوست به صورت کاملا طبیعی و توسط خود بدن انجام می گیرد. از سوی دیگر در مقایسه با بهترین دکتر هایفو نی نی سایت عمل های جراحی، بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر می باشد. این مدل دستگاههای هایفو چندین سال است که وارد بازار زیبایی کشور ما شده اند و به دلیل به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی متقاضی بالایی دارند. دستگاه هایفو اولترا، دابلو و دلتا  به هایفو تک لاین معروف هستند.

انواع هایفو

با شواهد علمی برای حمایت از مزایای آن و مشتریان راضی در مورد نتایج آنها، به راحتی می توان فهمید که چرا دستگاه لیزر اولترا HIFU ترند درمان زیبایی سال 2023 است. بنابراین، قدم بعدی را بردارید و همین امروز با خرید این دستگاه روی زیبایی خود سرمایه گذاری کنید. قیمت کارتریج های 4بعدی به نسبت تعداد شات های آن به صرفه تر از کارتریج های 3D است. همین باعث می شود که بسیاری از صاحبین تجهیزات به فکر شارژ چندین باره ی کارتریج هایفو 4D باشند. خرید دستگاه هایفو با توجه به مدل‌های مختلفی که دارد کاری است که نیاز به دقت و تحقیق دارد .

انواع هایفو

الولیز به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این زمینه آماده ارائه خدمات فروش جدیدترین دستگاه هایفو است. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با شماره ۰۲۱-۷۷۴۴۸۴۳۴ تماس بگیرید. اکنون که با تکنولوژی هایفو، کاربردها و انواع آن آشنا شدید، سوالی که ایجاد می‌شود این است که بهترین مارک دستگاه هایفو چیست؟ پاسخ به این سوال با توجه به پارامترهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما