ویلانل و حوا؛ دزدها و پلیس ها دوست داشتنی هستند

[ad_1]

برترین ها – آرمان رمضانی: “کشتن حوا” یک سریال بریتانیایی در ژانر کمدی-درام چشم سیاه است که برای پخش توسط BBC America ساخته شده است. این سریال بر اساس مجموعه رمان «ویلانل» اثر نویسنده بریتانیایی لوک جنینگز ساخته شده است و هر فصل تیم نویسندگان متفاوتی نسبت به فصل های دیگر دارد.

حوا متنی

داستان این سریال حول محور دو شخصیت اصلی زن می چرخد. ایو پلاستر (با بازی ساندرا آه) زنی باهوش است که در سازمان جاسوسی بریتانیا (IMICS) کار می کند. مشکل، زندگی و کار حوا آنطور که او تصور می کرد نیست. بنابراین ما از یک سو با زنی باهوش هستیم که از وضعیت ناراضی است و احساس می کند روز خود را با نشستن پشت میز تلف می کند. و از طرفی ویلانل (با بازی جودی کامر) بر خلاف ایو که اوقات فراغت خود را در رفاه می گذراند، قاتل بسیار قدرتمندی است.

زمانی که به ایو وظیفه یافتن و دستگیری ویلانل داده می شود، زندگی این دو مرد به هم مربوط می شود. از این نقطه به بعد، همانطور که بازی موش-گربه پیشرفت می کند، انگار این دو جذب یکدیگر شده اند.

امتیاز سریال در سایت iMediaBay 8.3 است و جوایز زیادی را کسب کرده است. کسب همه این جوایز زمان زیادی می برد، اما بد نیست بدانید که هم بازیگر اصلی و هم تیم نویسندگی بیشترین برنده را داشته اند.

در کنار هنر کارگردان و اقتباس های بی نقص تیم نویسندگی، انتخاب لباس شخصیت ها چشمگیر بوده است.
در این مقاله به بررسی برخی از مهم‌ترین کاورهای دو شخصیت اصلی سریال می‌پردازیم.

ویلانل

جلد ویولن در عروسی

حوا متنی

سام پری، طراح لباس فصل سوم، گفت: «ما از همان ابتدا می‌دانستیم که ویلانل از آن دسته زنانی نیست که شبیه ساقدوش عروس با لباس شب سفید در مراسم عروسی باشند. در واقع می دانیم که ویلانل یکی از آن افرادی بود که کاری را که می خواست انجام داد. او عادت به پاسخگویی نداشت و به عواقب کار خود فکر نمی کرد. بعد از کش و قوس زیاد بالاخره کت مشکی دنباله دار و بلوز سایمون روشا را انتخاب کردیم و با توجه به پیشنهادات، انتخاب درستی بود.

ویلانل را در بازگشت از روسیه ببندید

حوا متنی

شاید تنها صحنه سریال که ویلانل طبق سلیقه ای که در ذهن داریم ثروتمند نیست. اینجا. در این صحنه ویلانل پس از یک تجربه غم انگیز از روسیه بازمی گردد. در اینجا ویلانل را می بینیم که کت و شلوار دهه هشتادی مادرش را با موهای شلخته پوشیده است. تماشای یک شرور قاتل در این موقعیت باعث می شود که احساس کند به خانه بازگشته است و اتفاقات بعدی او را تغییر داده است.

پری درباره کاور گفت: در این صحنه می‌توانیم با پوشیدن لباس مادر و ترکیب آن با سبک دخترانه (ویولن) حس نوستالژی و گرما را از خاطرات خانوادگی به مخاطب منتقل کنیم.

ژاکت سبز شارلوت نولز و شلوار گوچی

حوا متنی

جالب است بدانید که در این صحنه، هلن (یکی دیگر از شخصیت‌های سریال) ویلانل را یک «هیولا زیبا» توصیف می‌کند. پری (طراح صحنه و لباس) معتقد است: وقتی ویلانل را در کت و شلوار ژاکت سبز شارلوت نوئلز با شلوار گوچی می بینیم. این اتفاق می افتد که ما برای شروع دوباره آماده باشیم. در واقع، تیم طراحی صحنه و لباس با انتخاب این پوشش سرگرم‌کننده می‌خواست به مخاطب یادآوری کند که Vilanel هنوز به نظرات دیگران اهمیت نمی‌دهد و آماده است تا به آنچه می‌خواهند برسد.

لباس زرد لو

حوا متنی

شخصیت ویلانل در پایان فصل سوم تغییر کرد. به اشتراک گذاشتن این تغییرات بدون باز کردن داستان غیرممکن است، اما همچنین می‌دانیم که شخصیت شرور به نظر می‌رسد که مطمئن‌تر از تجربه‌اش (گاهی تجربه‌ای تلخ مانند از دست دادن یک عزیز) است. وقتی او را می بینیم که لباس زرد مارک لوکس لو را پوشیده است، اعتماد به نفس بیشتری به نظر می رسد. سم پری و تیمش با انتخاب یک جلد ویولن متفاوت در پایان فصل سوم، نوید تماشاگران شخصی بالغ‌تر و بالغ‌تر را در فصل آینده می‌دهند.


آیو

باران

حوا متنی

نکته مهم در مورد این بارانی و تقریباً تمام لباس های شخصیت حوا، کاربردی بودن آن است. در واقع، تیم طراحی صحنه و لباس از این سری لباس‌های ایو، از جمله این بارانی 100 دلاری را انتخاب کردند تا او بتواند با لباس‌هایی از برند لوکس جلوی ویولن بایستد.

پیراهن آبی

حوا متنی

بد نیست بدانید که صحنه خرید ایو این پیراهن را قبلا در سریال دیده بودیم و متوجه شدیم که ایو از خرید این پیراهن مطمئن نیست و تنها پس از تایید نیکو از خرید راضی می شود. . طراحان لباس سریال معتقدند پوشیدن این لباس نشان دهنده تغییر شخصیت است. در واقع ایو به آرامی پوسته اطراف خود را می شکند و آماده ورود به دنیای ویلانل است.

ژاکت و کلاه بافتنی

حوا متنی

اگرچه لباس حوا عمداً برای فراموشی بینندگان انتخاب شده بود، ممکن است به دلیل کلاهی باشد که او بر سر داشت. این از این قاعده مستثنی است. کت حوا به اندازه بسیاری از لباس ها ساده و کاربردی است، اما پالتو خز در کنار طرح بافت شال و کلاه، ترکیبی جدایی ناپذیر را ایجاد کرده است.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما