پادگان در تهران چند است؟

[ad_1]

فرارو- افزایش اجاره بها در تهران در سال گذشته به 54 درصد رسیده است. این افزایش چشمگیر اکنون هزینه هر متر وام مسکن در ارزان ترین محله های تهران را به بیش از 3 میلیون تومان رسانده است. یعنی خانواده برای اجاره یک واحد 50 متری باید ماهیانه حدود 4 میلیون و 500 تومان اجاره بپردازند. این زمانی است که دستمزد کارگران کمی کمتر از این مقدار باشد. این امر اکنون مسکن در پایتخت را افزایش داده است.

به گزارش فرارو، برای یافتن اقامتگاه های اجاره ای معقول در تهران، در وب جستجو کنید، سپس خواهید دید که چند اقامتگاه اجاره ای پیش روی شماست. اما در زندگی واقعی، اگر آپارتمانی را ببینید که از املاک و مستغلات اجاره شده است، مجبورید رد کنید یا بگویید چیزی نمی دانید.

در اولین قدم از مشاور املاک در منطقه 10 تهران آپارتمان اجاره ای گرفتیم. او موضوع این نقطه از پایتخت را تکذیب کرد اما گفت که به دلیل بورس و اجاره آپارتمان در این منطقه، موارد مشابهی را در مکان هایی مانند یافت آباد و نعمت آباد شنیده است. بنابراین مواردی از اسکان خانوادگی را می توان در واحدهای مسکونی استیجاری این منطقه یافت.

شروع کردم به صحبت کردن با او در مورد محله تا اعتماد او به من افزایش یابد. تعدادی از معتبرترین بازارهای محله را نام می برم. در ادامه صحبت‌هایمان، او به نقل قولی از من نه گفت، اما دیده بودم که برخی از همکاران ما کانکس اجاره کرده‌اند. می گویم پس این سرپناه کجاست، کجاست که مردم یا خانواده ها آنجا زندگی کنند؟

جواب داد از نزدیک ندیدم اما دوستانش گفتند که پادگان معمولا داخل خانه قدیمی و نوساز با حیاط است. از او خواستم نام و شماره دوستانش را که در این زمینه فعالیت می کنند به من بدهد. کمی مکث کرد. بعد گفت اجازه بگیر ببینم چی دارن.

هزینه اجاره کاندومینیوم در تهران چقدر است؟

دوباره به وب برگشتم و شروع به جستجو کردم. تعداد آگهی‌ها بسیار زیاد است، اما یافتن آگهی‌های کاندومینیوم به‌طور خاص برای اجاره خانواده‌ها و مجردها کمی دشوار است. بنابراین برای یافتن تنها واحد اجاره ای برای خود و خانواده باید در بین دسته بندی های مرتبط جستجو کرد و متن داخلی آگهی را دید.

بررسی آگهی ها نشان می دهد که قیمت بر اساس منطقه نیست و هرکسی نرخ مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال چادر ده متری در شهر پردیس با قیمت ماهانه یک میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است. برخی دیگر ابتدا 10 میلیون و 600 هزار تومان در ماه برای اجاره سایبان 12 متری یافت آباد دریافت می کنند.

اما در منیریه تهران یک کانکس اجاره ای دیگر پیدا کردم. آگهی دهندگان برای این کانکس 20 متری 50 میلیون تومان پیش پرداخت و 200 هزار تومان ماهانه اجاره کرده اند. وی در توضیح این آگهی نوشت که با دسترسی آسان به تمامی اماکن و مراکز خرید، خدمات مجزا و متمایز است. دارای گرمایش و گاز و زمین چمن 15 متری مستقل برای مستاجران در نظر گرفته شده است. او گفت که فقط کانکس را تا اتمام برج 3 اجاره کرده و آب، برق و گاز نیز رایگان است.

پادگان در تهران چند است؟

من گفتگو را با این تبلیغ کننده شروع کردم. پرسیدم چند نفری که کاندومینیوم اجاره می کنند، کجا هستند، می توان با آنها تماس گرفت یا خیر؟

آگهی دهنده پاسخ داد که بیشتر از دو نفر استخدام نکرده و پیشنهاد داد که عکس سایبان را ببینیم و اگر دوست داشتیم بازدید کنیم.

سوالم را در مورد محل چادر تکرار کردم که آیا در حیاط پشتی خانه او بود یا فضایی مستقل و دیوار به دیوار برای چادر وجود داشت. او گفت این محوطه در پس زمینه خانه نبوده و مستقل است.

وی سپس تصویری از انبار اجاره ای را منتشر کرد که تنها حمام و آشپزخانه را نشان می داد و جزئیات دیگر مشخص نیست. بعد گفت عکس مال قبل است. او همچنان مشغول به کار است و پس از بازگشت عکس های جدیدی را منتشر خواهد کرد. سپس از سایبان تمجید کرد که ما را به اجاره کانکس ترغیب کرد.

وی گفت: سیلندرهای گاز سه آتشه بودند و همه سالم و سالم بودند. فکر می کنم برای هر دوی آنها خوب است، چیز زیادی در این عکس مشخص نیست.

پادگان در تهران چند است؟

اجاره آپارتمان از ما، زمین از شما!

نیازی به گفتن نیست که صاحبان سایبان زیادی وجود دارند و می توانید به سرعت به آنجا برسید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد، زمین شخصی! در واقع شخصی که کاندومینیوم را اجاره می کند فقط جعبه را به شما می دهد و شما باید مالک ملک خصوصی باشید تا شخص یا شرکت بتواند طبق شرایط و ضوابط معمول کانکس را برای شما اجاره کند.

یکی از شرکت های اجاره کانکس با تاکید بر این مطلب گفت: وضعیت اجاره کانکس هیچ تفاوتی با سایر موارد ندارد و می توانید سازه را اجاره کرده و از آن برای تجهیز کارگاه، کارهای خانه یا مسکن موقت برای زندگی خانوادگی استفاده کنید. . در این صورت فقط باید مکانی برای قرار دادن یا نصب سازه داشته باشید که پس از اجاره کانکس می توان آن را به محل شما منتقل کرد و همچنین این مکان باید ملک شخصی شما باشد و سازه را نمی توان در فضای عمومی یا عمومی قرار داد. سرزمین ملی

بررسی قیمت شرکت ها و اشخاصی که کانکس اجاره می کنند نشان می دهد که 35 تا 45 درصد ارزش کانکس را برای اجاره سه یا شش ماهه دریافت می کنند. مثلا کانکس 10 متری حدود 14 میلیون تومان و برای اجاره شش ماهه باید حدود 7 میلیون تومان بپردازید.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما