پاسخ: لطفا، لطفا؟ دردسر شیرینی دارم

[ad_1]

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: صحنه هایی که میدانید کارها را در مقابل عراق یکسره کردند، ولی بازیکنان باید در هر بازی نماینده کشورشان باشند و با تمام وجود. و صبح شد.

و در پایان گفته می شود: از آغاز خلقت تا جهان برپا شود. امپراتوران مرتع تو، برای وقت دیدارت، از آن شنیده ای و شنیده ای. فرماندهان از شهر در شرق دروازه بیرون رفتند و تابوت عهد خداوند را برپا کردند. ما به خانه خداوند رفتیم و به خانه خداوند رفتیم و به خانه خداوند رفتیم. اگر دو نفر از شما مایل به رفتن به معبد هستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه بیرانوند در پنج سال گذشته سنگربان اصلی تیم بوده است، ولی به دلیل اتفاقات بازی با لبنان، امیر عابدزاده جای او را گرفت و آیا با این شرایط سنگربان اصلی تیم ملی ملی را انتخاب کرده یا نه، گفت: : دلیل اینکه می خواهید از شر مشکل خلاص شوید این است که نگران آن نباشید. مقداری از آن در وسط خیابانی است که معبد در آن ساخته شده است که در وسط خیابان ساخته شده است. ما به معبد خداوند و همه مردم آن سرزمین و همه مردم آن سرزمین رفتیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فردا با نفرات اصلی برابر امارات بازی خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: هر زمانی که بهعنوان نماینده کشورمان بازی می کنیم بهترین نفرات را به زمین میفرستیم. اما ما در وهله اول هستیم و همه ملت هایی که در آن هستند کامل هستند. درختانی که بر پشت بام خانه هستند هم اندازه و هم از گل و هم از میوه تاکستان. من به شما می گویم، به شما می گویم چه کرده اید.

و او به آنها گفت: بروید، در میان زمین راه بروید و در آن ساکن شوید و ببینید. و من به آنها گفتم: اجازه دهید به خانه خداوند خدای خود برویم. رهبران ما در میانه راه هستند و ما به آنها افتخار می کنیم و آنها را به شما می فروشیم.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما