پشتیبانی سولشر همان بلوک است! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، قبل از اختلال در بازی ملی ، منچستریونایتد دو شکست سخت را متحمل شد. شیاطین سرخ ابتدا جام حذفی خود را مقابل وستهام به دلیل شکست زودهنگام و تلخ این رقابت ها از دست دادند. چند روز بعد ، یونایتد در لیگ برتر انگلیس مغلوب استون ویلا شد تا روزهای سیاه تیم را ادامه دهد.

با این حال ، منچستریونایتد امیدوار است پس از استراحت بین المللی به موقعیت خوبی برگردد و به عنوان قهرمانی بازگردد ، اما اکنون که لسترسیتی نامگذاری شده است با موانع سختی روبرو است. در واقع ، تیم برندان راجرز توانست یونایتد را با عملکردی برتر 4-2 شکست دهد تا بر انتقادات اوله گونار سولشر افزوده شود.

در بازی فعلی ، این منچستریونایتد بود که شروع بهتری داشت و توسط میسون گرینوود به گل رسید. با این حال ، یوری تیلمانس به زودی توانست برای لستر یک گل به ثمر برساند. در نیمه دوم مساوی بود تا اینکه لستر در دقیقه 78 توسط سوینژک گل پیروزی را به ثمر رساند.

اما تنها چهار دقیقه بعد ، منچستریونایتد موفق شد با مارکوس رشفورد یک گل به ثمر برساند. این پایان مشکل نبود و تنها چند دقیقه طول کشید تا لستر دوباره رهبر شود. جایی که جیمی وارد دروازه شیاطین سرخ را باز کرد و در پایان بازی ، پاتسون داکا یک ضربه آزاد به یونایتد زد تا لستر بدون گل 4-2 پیروز شود.

این شکست باعث شد سرانجام لسترسیتی در سه بازی متوالی مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسد. همچنین شکست شیاطین سرخ در حال حاضر بدون شکست مقابل اوله گونار سولشر در بازی خارج از خانه به رکورد 29 بازی پایان می دهد.

اما قابل پیش بینی است که شکست در دیدار فعلی بر انتقادات سرمربی نروژی یونایتد بیفزاید. هواداران تیم امیدوارند که همراه با ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو ، رافائل واران و گیدئون سانچو ، این تیم به عنوان یک مدعی ظاهر شود ، اما حداقل تا این فصل هرگز چنین ظاهری نداشتند.

این واکنش برخی هواداران است وقتی که منچستریونایتد را شکست دادند.

هر کس از اوله گونار سولشر دفاع کند ، من او را سریع بلاک می کنم.

اگر اوله گونار سولشر در حال حاضر اخراج نشود ، باید فراموش کنیم که این به زودی خواهد بود.

اوله گونار سولشر یک مربی در کلاس جهانی است که بدون توجه به نتایج اخیر باید از طرفداران یونایتد حمایت شود. (تمسخر یکی از طرفداران تیم رقیب)

عملکرد مربیان دیگر بهتر از اوله گونار سولشر بود. منچستریونایتد مانند یک تیم پیش فصل است.

اوله گونار سولشر ، تو باعث شدی از فوتبال متنفر شوم.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما