چرا مشاوره تلفنی با پزشک مورد استقبال کاربران قرار می گیرد؟

[ad_1]

امروز دیگر لازم نیست برای دسترسی به پزشک از خانه خارج شوید و چند ساعت منتظر بمانید تا مطب یا مرکز پزشکی خود را ببینید. تنها ابزار مورد نیاز برای مشاوره با پزشک تلفن همراه است. پس از شیوع بیماری عروق کرونر و نیاز به دسترسی به پزشک بدون ترک خانه، برنامه های پزشکی آنلاین محبوبیت بیشتری پیدا کردند. SnapDoctor یکی از پلتفرم های آنلاین مراقبت های بهداشتی است که کاربران زیادی روزانه از خدمات آن استفاده می کنند. این پلتفرم با تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی و ارائه خدمات با کیفیت توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند.

مشاوره آنلاین پزشکی یکی از خدمات اسنپ داکتر است که روزانه مورد استفاده بسیاری از کاربران از سراسر ایران قرار می گیرد. برای بررسی تجربه کاربری، ما با افرادی که بیشترین مشاوره تلفنی را با پزشکان خود از طریق برنامه Snapdocter داشتند، سراغ گرفتیم تا توضیح دهیم که چگونه مشاوره آنلاین به آنها کمک می کند.

دکتر به جای گوگل!

مطمئن شوید که یک جستجوی Google برای علائم یا بیماری ها تنظیم کرده اید. اگر بتوانید به راحتی با یک پزشک متخصص تماس بگیرید، زیرا به Google دسترسی دارید، کدام را انتخاب می کنید؟ پاسخ الناز به این سوال «مشاوره با پزشک متخصص» است.

الناز یکی از کاربران اپلیکیشن اسنپ‌داکتر ساکن تهران است و با وجود اینکه توانسته به مطب پزشک مراجعه کند، اغلب از طریق اپلیکیشن اسنپ‌داکتر با پزشکان مختلف تلفنی مشورت می‌کند. او گفت، برای اینکه گمراه نشود، ترجیح داد از طریق تلفن با پزشک مشورت کند، این ویژگی در جستجوهای گوگل موجود نیست. الناز گفت: «قبل از اینکه با Snapdoctor آشنا شوم، اغلب با هر علامتی به گوگل مراجعه می کردم، اما نمی توان به نتایج جستجوی گوگل اعتماد کرد. زیرا اغلب با حادترین علائم بیماری همراه است. زمانی که یک پزشک می تواند به شما شرح حال بدهد، شما را به طور دقیق و درست راهنمایی می کند و استرس شما را کاهش می دهد.

مشاوره آنلاین سریع و بدون درد

علاوه بر جلوگیری از سردرگمی در دریای اطلاعات در جست‌وجوی اینترنتی این بیماری، مزایایی مانند هزینه‌های پایین مشاوره آنلاین، دسترسی به پزشک در هر زمان و مکان، حفظ فاصله فیزیکی و پیشگیری از بیماری‌های عروق کرونر قلب در مطب را به همراه دارد. جلوگیری شده است. کاربران از دریافت مشاوره پزشکی. آنلاین لذت ببرید. علی که کاربر اسنپ‌داکتر است و ساکن تهران است، گفت: برای مراجعه به پزشک و در نوبت ماندن نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانم و با پزشک دیگری مشورت کردم.

علی در توضیحات گفته است که از آن دسته افرادی است که به شدت به سلامتی خود اهمیت می دهد و ترجیح می دهد برای بررسی دوره ای سلامتی خود یا بررسی به نظرات برخی پزشکان گوش دهد. اپلیکیشن Snapdocter به او این امکان را می دهد که به راحتی با هزینه مناسب و در مدت زمان کوتاه با پزشکان مختلفی مشورت کند. او تجربه مشاوره تلفنی خود با پزشکان اسنپ‌داک را ستود و گفت: «البته خلق و خوی و سطح تخصص هر پزشک با سایر پزشکان متفاوت است و نمی‌توان از همه پزشکان چنین انتظاری داشت.» اما من فکر می‌کنم برخورد پزشکانی که این کار را انجام می‌دهند. مشاوره از طریق برنامه ها بهتر از آن مشاوره در مطب است و او صبور بود و از فرصت استفاده کرد و موضوع را بررسی کرد.”

گوشی رو با خیال راحت قطع کردم

هادی، یکی دیگر از کاربران اسنپ داکتر که در ارومیه زندگی می کند، گفت: «اگرچه تعداد پزشکان برخی از تخصص ها در اپلیکیشن اسنپ داکتر کم است، اما همچنان می تواند بهترین انتخاب برای افراد در شرایط مختلف باشد.» اسنپ داکتر کمک زیادی به من کرده است. برای تشخیص بیماری ها در طول زمان. چند ماه پیش.”

به طور کلی، وقتی به پزشک مراجعه می کنید، پزشک با شما صحبت نمی کند. شانس صحبت با بیماران “بیشتر تجربه من از رفتن به مطب، پرسیدن چند سوال مختصر در مورد وضعیت و مشکلاتم بود.” او می گوید که اغلب با ابهام در مورد بیماری و داروهای تجویزی، روش های درمان و نگرانی هایی در مورد مطب دکتر را ترک می کند. بیماری او، در حین مشاوره تلفنی، پزشکان زمان زیادی را صرف رفع ابهامات و نگرانی های مربوط به این بیماری می کنند.

هادی گفت: در زمان شیوع کرونا حتی مکالمه دو دقیقه‌ای با پزشک در مطبم کاهش پیدا کرد، در حالی که گزینه‌های من به عنوان بیمار کمتر در مطب بود و اپلیکیشن اسنپ‌داکتر توانسته است در فضای مجازی یا می تواند از راه دور از طریق تلفن با پزشک مشورت کند.”

وی با اشاره به اینکه از چند پزشک برای درمان درخواست کرده است، گفت: حتی پس از جراحی پروستات، با یکی از پزشکان اسنپداک مشورت کردم و متوجه شدم که داروهای تجویز شده اشتباه بوده است.

تشخیص صحیح و به موقع

مریم به دلیل بیماری عروق کرونر قلب بارها با سایر کاربران اسنپ داکتر تلفنی مشورت کرده است. او گفت که با مشاوره تلفنی یک پزشک، پزشکان توانستند بیماری را به درستی تشخیص دهند. مریم گفت: قبل از انجام آزمایش کرونا گلودرد داشتم و جواب مثبت گرفتم. من از طریق اپلیکیشن با یکی از پزشکان تماس گرفتم و حتی با وجود اینکه تایید کردم بیماری عروق کرونر قلب ندارم، پزشک علائمم را بررسی کرد و گفت که مطمئن هستم بیماری عروق کرونر قلب دارم و توصیه کرد خودم را قرنطینه کنم تا از ابتلای دیگران به این بیماری جلوگیری کنم. مرض. . تبدیل شدن. زمانی که آزمایش را انجام دادم، متوجه شدم که تشخیص او درست بوده و آزمایش تاج گذاری مثبت بوده است.»

او گفت: یک بار دیگر، زمانی که به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا شدم، توسط پزشک معالجه شدم و رامد ساویر به من تزریق شد. اما استرس داشتم و برای رفع این استرس ترجیح دادم پزشک دیگری علائم جسمی ام را بررسی کند. به همین دلیل است که من از طریق برنامه با پزشکان مختلف مشورت کردم. حتی پس از بهبودی با یکی از پزشکان اسنپداک تماس گرفتم که به شدت مرا مجبور کرد سر کار برگردم اما دکتر مخالفت کرد و گفت که من همچنان می توانم ناقل این بیماری باشم. من آزمایش کرونا دادم و دوباره مثبت شد، بنابراین تا زمانی که آزمایشم منفی شد قرنطینه را ادامه دادم. مریم گفت: «حتی اگر از طریق مشاوره پزشکی تلفنی درمان قطعی دریافت نکنید، بسیار مفید است که بتوانید در اسرع وقت مشکل خود را با پزشک خود در میان بگذارید.

دسترسی به پزشکان بی نهایت

رضا که پزشک خودش است از اپلیکیشن اسنپ داکتر برای مشورت با پزشکان دیگر استفاده کرده و بارها از دوستانش در مورد درمان سوال کرده است. در صورت نیاز به معاینه دقیق، باید معاینه حضوری انجام شود، اما در صورت نیاز به مشاوره و نظر چند پزشک در مورد درمان و تجویز دارو، استفاده از اپلیکیشن بسیار مفید است. ” او گفت.

وی گفت: اپلیکیشن های خدمات پزشکی فاصله ارتباط با پزشکان را از بین برده است. مثلاً بعد از ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و مشکلاتی مانند معده درد و مشکلات گوارشی، می خواستم با یک پزشک حاذق که در شیراز کار می کند، مشورت کنم، اما نتوانستم سفر کنم. من می دانستم که او در برنامه Snapdocter فعال است و از این طریق از او در مورد نحوه درمان بیماری خود پرسیدم.

با یک پزشک مطمئن مشورت کنید

رضا همچنین از اپلیکیشن های سلامت انتقاد کرد و گفت: گاهی مشکلات فنی اپلیکیشن های سلامت بیماران را آزار می دهد، گاهی ارسال عکس و پیام مشکل است و این خیلی آزاردهنده است، گاهی پزشکان می گویند نسخه می فرستم اما فراموش می کنند و بیماران می توانند. پیام ارسال نکنید.”

به گفته وی، پزشک مطمئن از دیگر مزایای استفاده از ارائه دهنده خدمات پزشکی است. رضا گفت: «اپلیکیشن‌های سلامت به افراد امکان می‌دهند ناشناس بمانند و راحت‌تر در مورد مشاوره تلفنی درباره موضوعاتی صحبت کنند که گاهی اوقات صحبت کردن در مورد آنها خجالت‌آور است.

اگرچه ارائه دهندگان خدمات پزشکی راه درازی را برای رسیدن به نقطه مطلوب خود در پیش دارند، اما می توانند بخش مهمی از نیاز جامعه به خدمات پزشکی را برطرف کنند. عبور از مرزهای جغرافیایی و فیزیکی ارزان است و دسترسی به خدمات پزشکی و پرستاری یکی از ویژگی های این پلتفرم است که دسترسی افراد بیشتری به پزشکان و متخصصان را آسان می کند. اپلیکیشن هایی مانند اسنپ داکتر با ارائه خدمات مقرون به صرفه می توانند افراد بیشتری را ترغیب کنند که در هنگام بیماری با پزشک مشورت کنند و از مصرف خودسرانه دارو و دارو جلوگیری کنند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما