چلسی 3 – 1 ساوتهمپتون ؛ هنگام بارندگی از بحران فرار کنید

[ad_1]

چلسی که هفته گذشته دو شکست مقابل منچسترسیتی و یوونتوس متحمل شد ، در دقایق پایانی از بحران نجات یافت و سرانجام توانست از سد 1-3 ساوتهمپتون عبور کند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و شانس این را داشت که در ابتدای بازی اولین گل خود را در دروازه سزار آزپیلیکوئتا به ثمر برساند اما ضربه تیمو ورنر راهی به ساوتهمپتون پیدا نکرد.

اما در دقیقه 16 چلسی اولین گل را به ثمر رساند. لوفتوس را از سمت راست با بازیکنان زیادی در منطقه بررسی کنید و به عنوان هدف اصلی این چالوبا با موقعیت خوب و ضربه سر شیرجه دروازه حریف را باز کرد.

ساوتهمپتون سعی کرد کار را تمام کند و به زودی فرصتی برای گلزنی توسط جیمز وارد پراوس پیدا شد ، اما والیبال و شوت های این بازیکن با دروازه ادوارد مندی فاصله داشت.

در دقیقه 26 ، چلسی هنوز فرصت گلزنی داشت و متئو کواچیچ می توانست در موقعیت سخت تک به تک گلزن شماره دو باشد ، اما مک کارتی توانست مانع از باز شدن دروازه ساوتهمپتون شود.

در پایان نیمه اول ، واکر پیترز از سمت چپ حرکت کرد و از خط دفاعی چلسی عبور کرد و موقعیت خوبی را برای زدن گل خط استوا فراهم کرد ، اما ضربه سر والکوت دقیق نبود و تا بازیکن نیمه اول با تساوی برابر دروازه چلسی ضربه ای نزد. 0 امتیاز. 1 بلوز لندن را به پایان برسانید.

در دقیقه اول نیمه دوم هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 58 ، ساوتهمپتون با مهار لیوارمنتو توسط بن چیلول صاحب یک ضربه پنالتی شد. وارد پراوس زیر توپ بود و توانست با خراب کردن مندی به گل برسد.

دقایقی بعد ، با ارسال پاس دیدنی روملو لوکاکو ، تیمو ورنر با نفوذ به محوطه جریمه موقعیت تک به تک را پیدا کرد اما ضربه او توسط مک کارتی با عکس العمل خیره کننده رد شد و فرصت از دست رفت.

در دقیقه 77 ، وی با خطای خشونت آمیز روی جورجینیو وارد پرواس شد و بلافاصله پس از بررسی صحنه اخراج شد. در دقیقه 82 ، پاس بن چیلول که میسون مونته به گوشه محوطه جریمه ساوتهمپتون رسید ، اما مک کارتی دوباره واکنش نشان داد.

اما در دقیقه 85 چلسی گل دوم خود را به ثمر رساند. آسپلیکوتا از سد واکر پترز عبور کرد و توپ را به ساوتهمپتون ارسال کرد تا شش قدم قبل از اینکه تیمو ورنر در نهایت دروازه را باز کند. اما در دقیقه 89 چلسی سومین گل خود را به ثمر رساند. ضربه لوکاکو توسط مک کارتی مهار شد و در زمان برگشت اسپلیکوتا به تیر دروازه برخورد کرد ، اما ضربه چیلول از سمت چپ به بیرون رفت تا چلسی 1-3 برنده شود.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما