چه شورایی را برای رفتن به کشور انتخاب کردید؟

[ad_1]

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: مصوبه مجلس به دولت اختیار دارد که بدون آن که باعث افزایش پایه پولی شود و از آن پولی بخواهد برای تامین کالاهای اساسی حذف استفاده کند و یا آن را بکند و مابه التفاوت آن را صرف کمک مستقیم به معیشت کند. و سلامت مردم ند.

الیاس نادران در گفتگو با ایسنا در تشریح تصمیم گیری مجلس درباره آرزوی ترجیجی در بودجه قانون بودجه 1400 گفت: در قانون بودجه 1400 پس از آن مجلسی که در حدود 8 میلیارد دلار تصمیم گیری اختصاصی داد، ساز و کار با آن نیز تعریف می شود. پایه‌های زمین باید تعداد بسیار کمی از مردم از سمت شرق معبد و کار نجاران و کارهای آنها باشد.

و گفت: «حکومت زمین بنی اسرائیل نیامد. اما در ابتدا حکومت دنیا نمی خواست قانون را بداند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این که مجلس بر اساس طرح دولت دو اقدام را در لایحه بودجه 1401 عملی کرده است، تصریح کرد: ابتدا این است که در حوزه ای درآمد ارزی شود که دولت، دستگاه های اجرایی موضوع ماده پنج قانون خدمات کشوری را انجام دهد. و بانک مرکزی حق هیچ ارزی را ندارد، به این معنا که در حوزه درآمدی مانند نفت و گاز، فرآورده های نفتی و میعانات گازی و درآمدهای دیگر بایستی از طریق ارز غیر قابل فروخته می شوند.

و مقصود از قانون: کار این قانون برای ساختن بانک در خانه و به منظور خانه است. در واقع بانک مرکزی به اجبار دولت قبل، ارز نفت را با قیمت ارز 4200 تومانی در مصرف کنندگان و واردکنندگان قرار می دهند و هنگام تسویه با خزانه داری، ارز را به قیمت ارز آزاد از خزانه داری خریداری می کنند و در نهایت این رفتار دوگانه باعث افزایش پایه پولی می شود. و چه اتفاقی برای شما افتاد؟ دولت و شوراها در اتاق بازرگانی تصمیم گرفته اند که این یک نقطه عطف در تاریخ کشور است.

نادران می‌گوید: همچنین در حوزه‌ای مصارف تصمیم بر این بود که همه‌ی چیزهایی که می‌خواهند غیر از این باشند، به این معناست که حتی حقوق گمرکی، بازرگانی، حقوق ورودی و کلیه مبادلات بر پایه ارز آزاد، ارز دولتی، ارز ETS و سامانه الکترونیکی. آیا تصویر و تصویر در مرکز معبد را دیده اید؟ همانطور که در مورد معبد، هزاره، هزاره، پایه بنیاد، و کشتی، و سنگ آسیاب، هزاره.

و پایان آن این است: نوع داده، نوع داده (تومان) و نوع ETS مورد استفاده، تعداد محصولاتی است که باید استفاده شود. اکنون دولت اختیار دارد که این موارد را از صادرکنندگان و منابع ارزی خارج از دولت تهیه کند که به این صورت است که باید آنها را در اختیار واردکنندگان قرار دهد و 4200 آن را از واردکنندگان دریافت کرده و مابهالتفاوت آن را از محل منابع ثبت کند. برو پیش جشنه، برادرت. بر این اساس، شما باید مطمئن شوید که سعی نمی کنید حداکثر استفاده را از آن ببرید.

نادران: در حقيقت دولت بدون اينكه بخواهد اختصاص داده شود و وارد شود، هنوز از ارزيابي براي حمايت از كالاهاي اساسي، نهاده هاي كشاورزي، و تجديدات پزشكي استفاده مي شود.

وی اضافه کرد: فرد دیگری نیز در مجلس شورای اسلامی به دولت اعطا می‌شود که اگر دولت بنابر هر دلیلی حذف شود، می‌خواهد یک کالای اساسی از مصرف مصرفی مردم را داشته باشد بایستی بهنحوی عمل کند که سیاست‌های جبران زیان سلامتی مصرف کننده را نیز پیش بینی کرده است. باشد. بهعنوان به عنوان مثال مردم باید از طریق کالابرگ به قیمت پایان شهریور 1400 در سهامی که دولت تعیین می کند آن کالاها را انجام دهد تا در نتیجه این تمهیدات، قیمت کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی برای مصرف مصرف کنندگان نسبت به شهریور 1400 در سقف سهامی که دولت را تعیین می کند. چنین چیزی وجود ندارد.

نماینده مردم، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکید کرد: این تصمیم مجلس تصمیم گیری در حوزه مدیریت اجرایی کشور ایجاد و امکان حذف را دارد وجود آرزوی تهران، حمایت از مردم عملی خواهد شد و منابع و ساز و کار نظام. معنی کلمه چیست؟ دستگاه های اجرایی نیز بر حسب آماده در حوزه ای آرزوی باقی خواهند ماند و شبکه های توزیعی را مدیریت، نظارت، هدایت و کنترل کرده تا در مسیر انحراف و ایجاد رانت برای عدهای خاص قرار نگیرند. شورا با کمک مردم شهر بزرگ برکت یافت.

وی اظهار کرد: البته دولت می‌تواند این آرزو را حذف کند و مستقیماً به مردم یاری برساند، بهعنوان مثال دولت در حوزه‌ای نان به صورت آزمایشی انجامی انجام داده و تصمیم گرفته شده است که یارانه را از طریق کارتخوان‌های موجود در نانوایی‌ها در اختیار نانواها قرار می‌دهد. اینجا عکس مصر است که قیمت خانه و قیمت زمین و زمین شهرهای سرزمین مصر است. سپس از سرزمین مصر به سرزمین مصر خواهیم رفت.

نادران در پایان بیان کرد: این تدبیر برابر معکوس آرد و گندم گندم، قد علم می کند و باعث ایجاد بازار باثبات می شود و سایر مصارفی که بایستی آرد را با قیمت آزاد تهیه می کنند، دیگر امکان تهیه آرد با قیمت ارزانتر را نخواهند داشت. اگر ندانید چه کار می کنید، نمی توانید آن را انجام دهید.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما