کارمندان بلو آرجین محیط کار شرکت را سمی توصیف می کنند – زومیت

[ad_1]

یکی از کارکنان فعلی Blue Argin ، یک شرکت فضایی متعلق به جف بزوس ، بنیانگذار آمازون و یکی از ثروتمندترین مردان جهان ، گفت که این شرکت مستعد تبعیض جنسیتی است و کارمندانی را که جرات می کنند مدیران مختلف را به چالش بکشند ، تحمل نمی کند. از مسائل

بیست نفر از کارکنان فعلی و سابق بلو آرژین اخیراً این ادعاها را در یادداشتی طولانی و همچنین ادعای آزار و اذیت جنسی توسط مدیران شرکت ، روز پنجشنبه در وب سایت شیرها قرار دادند. در میان آنها ، یکی از کارکنان خود را شناسایی کرده است. در این یادداشت آمده است که نگرانی های ایمنی در مورد موشک نیو شپرد ، پرتاب کننده ای که تابستان امسال بزوس و سه مسافر دیگر را پرتاب کرد ، وجود داشت.

به گفته نویسنده این یادداشت ، بلو آرجین خوش شانس است زیرا اکنون هیچ اتفاقی نمی افتد. بسیاری گفتند که با موشک بلو آرژین پرواز نمی کنند. پرواز بعدی به نیو شپرد در 12 اکتبر برنامه ریزی شده است و یکی از مسافران خصوصی ماموریت گفت برنامه ها تغییر نکرده است.

گزارش نیویورک تایمز، گلن د وریسنایب رئیس علوم و مراقبت های بهداشتی در Dassault ، گفت: “من از برنامه امنیتی و فضاپیما و تاریخ بلو آرجین اطمینان دارم و اگر این نبود ، مطمئناً این شرکت را مورد حمله قرار نمی دادم.” شرکت نرم افزاری فرانسوی “من در محل راه اندازی بودم و در هر سطحی با کارکنان شرکت ملاقات کردم و تنها چیزی که دیدم تیم و فرهنگ عالی بود.” کریس بوشهایزن، مسافر دیگری که پرواز آینده خود را اعلام کرد و بنیانگذار آزمایشگاه Planet شد ، به درخواست نیویورک تایمز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

الکساندرا آبرامزقبل از برکناری در سال 2019 ، او مدیر روابط کارکنان Blue Arjin بود ، نویسنده این یادداشت ، که علناً درباره اتهامات صحبت می کرد. او همچنین پنجشنبه در برنامه تلویزیونی CBS Morning TV ظاهر شد. وی به CBS گفت: “شما نمی توانید همزمان فرهنگ ایمنی و فرهنگ ترس را ایجاد کنید.” “او ناسازگار است.”

بر اساس بیانیه بلو آرجین ، خانم آبرامز اخراج نشده است. او پس از یادآوری مکرر مسائل مربوط به مقررات کنترل صادرات فدرال اخراج شد. اما آبرامز گفت که هرگز هشدار شفاهی یا غیر کلامی دریافت نکرده است.

مقالات مرتبط:

بلو آرگین همچنین ادعاهای فرهنگی یا امنیتی را رد می کند. سخنگوی شرکت گفت: “بلو آرگین هیچ گونه تبعیض یا آزار و اذیت را تحمل نمی کند. ما روش های مختلفی را برای کارکنان از جمله خط تلفن 24 ساعته ناشناس ارائه می دهیم و به سرعت ادعاهای سوء رفتار جدید را بررسی می کنیم.” ما متعهد به امنیت هستیم ثبت کرده و مطمئن شوید که نیو شپرد امن ترین سفینه فضایی است که تا به حال ساخته یا طراحی شده است. “

جف بزوس Blue Argin را در سال 2000 تاسیس کرد. این شرکت به همراه SpaceX ماسک ایلان و Virgin Galactic ریچارد برانسون، بخشی از موج مشاغل فضایی است که می خواهند هزینه پرتاب موشک را کاهش دهند و دسترسی شرکت ها و گردشگران فضایی به فضا را آسان تر کنند.

بلو آرجین بزرگترین دستاورد خود را در ماه جولای به دست آورد: اولین پرواز موفق موشکی نی شپرد با مسافران در حاشیه. این فضاپیما برای ورود به مدار زمین بسیار کوچک است و حتی به ارتفاع بیش از صد کیلومتر از سطح زمین می رسد و چند دقیقه وزن کمتری را برای سرنشینان تامین می کند و سپس به زمین باز می گردد و با چتر نجات با خیال راحت وارد زمین می شود. فضاپیمای بلو آرژین قبل از هواپیما 16 حمله موفق با هواپیماهای بدون سرنشین داشت.

پرتاب کننده موشک New Shepherd Arg

موشک جدید Shepherd Blue Argin تابستان امسال پرتاب می شود

با این حال ، صرف نظر از راه اندازی بزوس ، آبی آرجین در بیشتر سال جاری مملو از خبرهای بد بوده است. در بهار ، این شرکت نتوانست قرارداد ماهانه ناسا را ​​برای برنامه Artemis به دست آورد. بلو آرگین سپس از ناسا شکایت کرد. اما اعتراض رد شد. این شرکت در حال حاضر در دادگاه فدرال ایالات متحده شکایت می کند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری Varge ، وکلای ناسا شکایت بلو آرگین را رد کردند. وکلا در گزارش داخلی 26 می نوشتند: “بلو آرگین ، که اکنون می داند بازی کرده و شکست خورده است ، قصد دارد از عملکرد نظارت بر خرید ناسا برای گمراه کردن ناسا در نتیجه انتخابات استفاده کند.” “ارجین آبی غیرمسئول مجروح می شود.”

یادداشت های موجود در وب سایت خطوط فرهنگ کار بلو آرجین را سمی و جنسیتی توصیف می کند. در این یادداشت آمده است که کارکنان گذشته و حال تجربیاتی داشته اند که فقط به شیوه های غیرانسانی قابل توصیف است. او از عواقب ناشی از صحبت با ثروتمندترین مرد روی زمین می ترسید.

در این یادداشت آمده است که اکنون مقامات بلو آرژین بر راه اندازی نیو شپرد با نرخ خطرناک بیش از 40 پرواز در سال اصرار دارند. نویسندگان همچنین معتقدند که کمبود نیروی انسانی در برخی از عملیات خطرات ایمنی را به همراه دارد. اداره هوانوردی فدرال ، که بر پرتاب موشک برای اطمینان از امنیت عمومی نظارت می کند ، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مانند همه ادعاهای امنیتی ، اطلاعات ارائه شده در یادداشت را بررسی می کند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما