گوگل به دلیل رویکرد ضد رقابتی خود در دادگاه تجدید نظر از خود دفاع کرد

[ad_1]

در طول درخواست تجدید نظر ، گوگل اعلام کرد که به دلیل رقابت با اپل تصمیم گرفته است به تولیدکننده تلفن پول بپردازد تا موتور جستجوی این شرکت را به طور پیش فرض روی گوشی های خود نصب کند.

سالهاست که گوگل از اتهام سوءاستفاده از موقعیت خود در بازار و نصب پیش فرض موتور جستجو در دستگاه های اندرویدی شکایت می کند. این شرکت اعلام کرد که در شکایت دیوان عالی اروپا هزینه ای به سازنده تلفن همراه داده است تا موتور جستجوی گوگل را در دستگاه هایی که با اپل رقابت می کنند نصب کند.

در سومین روز ملاقات رسمی با دیوان عدالت اروپا که قرار بود یک هفته طول بکشد ، گوگل در مورد اقدامات ضد رقابت صحبت کرد. این غول موتورهای جستجو در حال حاضر با جریمه های ضد انحصار حدود 3.7 میلیارد دلار در اتحادیه اروپا روبرو است و دستور اتحادیه اروپا نیز منجر به توقف کنترل موتورهای جستجو بر روی دستگاه های Android شده است.

گوگل

به گفته ناظران رقابت اتحادیه اروپا ، دو نوع معامله بین گوگل و تولیدکنندگان تلفن همراه صورت گرفته است که یکی از آنها شامل پرداخت هزینه برای پیش نصب موتور جستجوی گوگل در دستگاه های Android است. این پرداخت ها “تقسیم درآمد” (RSA) نامیده می شود و مشکل این است که بر عملکرد سایر رقبا تأثیر می گذارد.

با این حال ، Asimakis Kameninos وکیل Google به دادگاه گفت که این پرداخت ها برای مسدود کردن رقبا استفاده نمی شود ، بلکه بیشتر برای تشویق تولید کنندگان تلفن همراه است. به گفته وی ، این انگیزه برای متقاعد کردن تولیدکنندگان برای استفاده از پلتفرم اندروید ایجاد شد و گوگل می تواند از RSA برای موفقیت بیشتر در رقابت با اپل استفاده کند.

وی در ادامه گفت که گوگل از این قرارداد یک فرصت تبلیغاتی خوب دریافت می کند تا بتواند در سیستم عامل رایگان ، فروشگاه App رایگان و سایر خدمات رایگان سرمایه گذاری کند. کمینوس افزود پرداخت RSA تنها 5 درصد بازار را پوشش می دهد.

با این حال ، وکلای کمیسیون ادعای شرکت را رد کردند و گفتند غول موتورهای جستجو نگران این است که سایر رقبا مورد توجه قرار گیرند و پرداخت RSA “اوج تکنیک های مرتبط با Google” است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما