آخرین اخبار «جدید قم

بهادر عبدالغنی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص توجه مدیریت جدید شهرداری به اصل شفافیت، گفت: یکی از معضلات در مجموعههای مختلف عدم شفافیت است که در جای خود ممکن است موجب آسیب زدن به اعتماد عمومی یا کمک به نشر شایعات میشود. توافق ساخت واکسن اسپوتنیک-وی روسیه در ترکیه به امضا رسید و به زودی پس از تولید آزمایشی تولید انبوه را آغاز خواهیم کرد. واکسن کرونای اسپوتنیک در ترکیه تولید میشودوی افزود: ما تا پایان کسب مجوز قصد اعلام توافق با روسیه را نداشتیم. به گزارش شفقنا به نقل از «آناتولی» ترکیه (AA)، «فخرالدین کوجا»، وزیر بهداشت این کشور شامگاه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که کشورش فرآیند واکسیناسیون علیه نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) را فردا (پنج شنبه) آغاز میکند و در مرحله نخست نیز، همه اعضای کادر درمان واکسن را دریافت خواهند کرد. وزیر بهداشت ترکیه از آغاز واکسیناسیون کادر درمان این کشور از فردا خبر داده و خود نیز نخستین دوز از یک واکسن چینی را تزریق کرد. بر این اساس، این مقام آذری خبرهای برخی رسانهها مبنی بر استقرار ۳ پایگاه هوایی ترکیه در این کشور را تکذیب کرد و گفت: رسانههای خارجی واقعیت را منعکس نمیکنند. سلاح های بتل رویال همانطور که میدانید در برخی از قسمت های بازی کالاف دیوتی موبایل در سیزن 9 سلاح های مختلفی اضافه شده ، در حالت بتل رویال نیز شما می توانید سلاح های جدیدی را مشاهده کنید که پیشتر در رابطه با آنها صحبت شده است.

اخبار جدید امروز افغانستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی ظرفیت جدید درمانی به قطب درمان جنوب خراسان رضوی اضافه شد. رئیس جمهور ترکیه اضافه کرد: «هم اکنون در حال ساخت 6 زیردریایی پیشرفته هستیم و از سال 2022 هر سال یک زیردریایی تحویل خواهیم داد.» اردوغان گفت که ترکیه یکی از 10 کشور جهان است که به طراحی و ساخت کشتیهای جنگی خود میپردازد. اخبار استانها – محمد صفایی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد با اشاره به اینکه تصویب اصلاح نظام بانکی در سه ماهه اول سال آینده میتواند کشور را به تحقق عدالت و پیشرفت اقتصادی نزدیک کند اظهار داشت: همانطور که انقلاب اسلامی در حوزه امنیت به اقتدار رسیده است، باید تلاش کنیم که در دهه پنجم نیز به اقتدار در حوزه اقتصادی، رفع محرومیت و اخبار جدید قم نیوز (https://konkorium.ir) (visit my web site) تحقق عدالت برسیم. حال باید دید در حالی که آزمون نظام مهندسی جمعیت کمتری نسبت به کنکور دارد و به تویق افتاده است، داستان تعویق کنکور سراسری 1400 به کجا خواهد رسید.

اخبار جدید کنکور 1401

از ابتدای پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب دیده از کرونا در گناباد تاکنون ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. با این وجود، المان طنز در آن دیده نمیشود و خشونت نسبتا زیادی هم در انیمه به کار رفته است. تصاویر و طراحیهای زیبای انیمیشنی که در انیمههای جیبلی به وفور دیده میشوند در این اثر استفاده شدهاند و در کنار آن، داستان خاص و تجربی که بدون هیچ دیالوگی روایت میشود، یادآور انیمیشنهای اروپایی است. وی ادامه داد: چند پروژه مهم انتقال زندان به خارج از شهر با استفاده از منابع مالی استانی از سال۱۳۸۳ تاکنون در شهرستانهای درگز و گناباد آغاز شده است. به گزارش قدس آنلاین، جواد باذلی درباره افتتاح بیمارستان دوم این شهر اظهار داشت: راهانداری بیمارستان بهلول در گناباد سبب شد ۲ بیمارستان دیگر این شهرستان تعطیل شود و این موضوع ظرفیتهای زیادی را از گناباد گرفت و تک بیمارستانی بودن شهرستان خسارتهای زیادی به ما زد. گروه استانها ـ نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در مورد روند احداث پروژه فرودگاه این شهرستان توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند و با موافقت دولت با طرح مجلس در مورد اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تا بهمن ماه امسال سهام عدالت گروه نخست که شامل ۱۰ میلیون نفر از جمله ۴ میلیون نفر از افراد تحت پوشش سازمانهای حمایتی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی تا قبل از ۲۲ بهمن امسال واگذار خواهد شد. شرکت ال جی نیز لیست اندروید ۱۳ خود را به تازگی معرفی کرده است که متأسفانه دیگر گوشی جدیدی از این برند معرفی نخواهد شد، اما پشتیبانی گوشیهای خود را قطع نکرده است. آفتابنیوز : اردوغان در ادامه سخنانش گفت که ترکیه به کشوری تبدیل شده که نیازهای خود را تامین کرده و نیاز کشورهای همپیمان خود در زمینه وسیلههای زمینی و دریایی را نیز تامین میکند. در نوشته وحید حاجی پور در روزنامه یادشده آمده است: ۷۰ درصد از منابع درآمدی ترکمنستان به صادرات گاز اختصاص دارد و این کشور اگر گازی صادر نکند، با بحران مالی مواجه میشود. حالا روزنامه جوان نوشته است ترکیه می خواهد گاز ترکمنستان را نیز خریدار کند و بر قدرت خود به عنوان هاب انرژی منطقه بیفزاید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما