آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اینکه در ترم گذشته کلیه کلاس های عملی و آزمایشگاهی در مقاطع تحصیلی مختلف به صورت حضوری برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۹ در ترم گذشته به صورت حضوری در دانشگاه، خوابگاه و آزمایشگاه حضور داشتند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سید محمد مقیمی در جلسه شورای مدیریت استانی آموزش عالی استان تهران پس از طرح پیشنهادات مسئولان دانشگاهها در زمینه اجرای آموزش حضوری، با اشاره به دستور رئیسجمهوری برای حضوری شدن آموزش دانشگاهها، گفت: آموزش حضوری، علاوه بر اینکه مدنظر مدیران ارشد کشور قرار دارد، مورد تاکید مدیران دانشگاهی نیز هست و بخش بزرگی از دانشجویان هم علاقمند هستند که آموزش حضوری از سر گرفته شود. ایران اکونومیست- معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی روشهای تأمین اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تشریح کرد. گزارش طرح اصلاح قانون بازار سرمایه فردا در مجلس رونمایی می شودرئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش طرح اصلاح قانون بازار سرمایه فردا در کمیسیون اقتصادی مجلس رونمایی میشود. باشگاه خبرنگاران جوان- دانشگاه ها در هفته ای که گذشت با اخبار متعددی همراه بود که در ادامه می خوانید. باشگاه خبرنگاران جوان – شما شهروندان عزیز در مورد انتظار اعضای و تعاونی مسکن کانون جانبازان استان قزوین برای تحویل مسکن، پیامهایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استانها ارجاع داده اخبار جدیداخبار جدید افغانستان شد.

اخبار جدید بازنشستگان تامین اجتماعی

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان – رئیس دانشگاه سمنان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، تصمیم درباره چگونگی برگزاری کلاسهای دانشگاهها به مسئولان همان دانشگاه واگذار شده و در دانشگاه سمنان کلاسهای دورههای تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا به صورت حضوری و کارشناسی به صورت غیر حضوری برگزار میشود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفت که عرضه اولیه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده به سازمان بورس و تأیید آنها، در بهمن ماه انجام میشود. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حیدر علی پور رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: شهردار جدید این شهر انتخاب شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی محسنیان اظهار کرد: بر اساس برنامهریزیها، شرکت هواپیمایی ماهان در روزهای سهشنبه و پنجشنبه اقدام به برقراری پروازهای هفتگی از تهران به یاسوج و برعکس با استفاده از هواپیمای ناوگان ایرباس ۳۱۹ خود خواهد کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز وعده داده بود که دولت در آذر ماه خبرهای خوبی دارد، انتظارها بر این بود که خبر خوب دولت همان کارت اعتباری باشد اما در روزهای اخیر این خبر خوب به یک موضوع بورسی تغییر کرد. در حالی که قرار بود یک خانوار پنج نفره شب گذشته چند صد هزار تومان یارانه نقدی جدید و معیشتی بنزین دریافت کند، با خلف وعده دولت فقط ۲۰۵ هزار تومان به حساب آنها واریز شد. واریز این مرحله از یارانه نقدی ، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز خواهد بود. میانگین قیمت این خودرو در بازار ۸۰۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان است و از نظر خریداران، پرداخت این مبلغ برای خرید تارا اتوماتیک منطقی نیست. میراثی که از پدر به جا مانده است اما او به اینکه به واسطه این میراث فریب خورده است یا نه شک دارد.

وی اضافه کرد: در حاشیه بسیاری از شهرها دولت زمین دارد و مشکل زمین نداریم. معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه اعلام کرد: برگزاری حضوری کلیه کلاس ها، امتحانات و دفاع از پایان نامه با رعایت شیوه نامههای بهداشتی به تمامی دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده است. بر این اساس، کلاسهای درسی مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی ۱۳۹۷ به صورت ترکیبی(حضوری-مجازی) طبق توضیحاتی که در گزارش ۱۱۰ سامانه گلستان اعلام خواهد شد، برگزار میشود؛ همچنین دروس عملی این ورودی نیز به دو صورت کاملاً حضوری و یا مجازی همراه با برگزاری جلسات حضوری فشرده در تاریخهاییکه متعاقبا اعلام میشود، برنامهریزی شده است. وی ادامه داد: در مرحله بعد دروس عمومی در دورههای کارشناسی را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد، از این رو آموزش حضوری دروس عملی نیز به صورت حضوری و فشرده ارائه خواهد شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفتهای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصهای از آنها را میتوانید در ادامه مرور کنید.بخشنامه جزئیات حضوری شدن نیمسال دوم تحصیلی به همه دانشگاهها ابلاغ شدعلی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامهای به رؤسای شورای استانی آموزش عالی کشور حضوری شدن نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.آیا دانشگاهها برای کلاسهای حضوری دانشجویان آمادگی کامل دارند؟

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما