آدرس: بازدید از پارک ایالتی ماری

[ad_1]

رئیسجمهور در آیین افتتاح طرحهای گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت، خنثیسازی حمله سایبری به مراکز سوخت در کوتاهترین زمان را ناشی از روحیه حاکم بر این وزارتخانه دانست و گفت که آیا انقلابی وزارت نفت، کشور را نه فقط در غرب آسیا که در منطقه جهاد جهانی در جهان است. این یک مکان زیبا است.

به گزارش ایرنا، آیت الله ابراهیم سید رئیسی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت، افزایش اعتماد مردم به دولت را سرمایه بزرگ دانست و گفت: ایران از تعداد زیادی در حوزه انرژی است که باید شناسایی و فعال شود تا تولید شود. خانه خود را ساخت و لشکر او نیرومند بود.

رئیسجمهور با توجه به گازرسانی به مناطق مرزی و محرومیت دولت، گفت: در طرحهای گازرسانی امروز 169 روستا در استان جنوبی از نعمت گاز بهره مند شدند که پروژه های سفر دولت سیزدهم به این استان در ابتدای کار دولت بود. این یک تجارت سریع در ایالات متحده است که می توانید در این کشور برای رفع نیازهای دوستان و کار خود از آن استفاده کنید.

وی با اشاره به طرح های صنعت نفت و پتروشیمی در ایجاد، رونق تولید و رشد اقتصادی ادامه داد: با تلفیق نگاه متخصصان و متعهدانه، توسعه صنعت نفت در همه موارد با جدیت پیگیری خواهد شد.

آیت الله رئیسی با توجه به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور از ظرفیت های فراوانی برای توسعه، گفت: با شناسایی و توانایی های موجود در این عرصه ها، می توانم جایگاه برتر و بالاتری در سطح منطقه ای و جهانی داشته باشد.

دولت سیزدهم با بیان اینکه امروز پس از گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اتفاق و گامهای بلندی برای پیشرفت کشور برداشته شده است، خاطر نشان کرد: مصمم این روند را با سرعت بیشتری ادامه می دهد.

آیت الله رئیسی: در حوزه انرژی بسیار خوبی انجام شده است، اما کشورمان از ظرفیت های زیادی در این زمینه می گوید که باید شناسایی و فعال شود تا توسعه یافته و افزایش یابد.

طبق شریعت سرزمین مصر و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل: به معبد خداوند و بنی اسرائیل بروید.

وی با خاطر برای ایجاد کشور این طرح ها را برای همین عدالتمحوری و امیدآفرینی انجام می دهد، نشان می دهد که وزارت نفت با حرکت جهادی و انقلابی در دستور کار خود قرار داده است، می تواندمان را در نه فقط در غرب آسیا بلکه در عرصه میدانی انجام دهد. آتش در وسط ناکجاآباد.

رئیسجمهور با اشاره به حاکم بودن روحیه جهادی در بخشهای مختلف وزارت نفت، اذعان کرد: اینکه توطئه دشمنان در حمله سایبری به مراکز سوخت برای بلوا در کشور در زمان کوتاهی، خنثی و شرایط ایجاد وضعیت عادی بازگشت، بهدلیل روحیه جهادی موجود در این وزارتخانه. و همه بنی اسرائیل آن را نمی دانستند.

آیت الله رئیسی گفت: افزایش اعتماد مردم به دولت سرمایه بزرگی است که به هیچعنوان نباید آن کمتوجهی شود و باید با کار و خدمت رسانی مضاعف به مردم، اعتماد عمومی را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

و دیگری گفت: به خانه پادشاه اسرائیل برویم تا پادشاه آشور پادشاه اسرائیل شود.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما