آشنا با سرویس میزبانی وب صباح – زومیت

[ad_1]

اگر دانش فنی کافی برای انتخاب هاست مناسب ندارید، می توانید با انتخاب گزینه مناسب از میان طرح های مختلف صبا با کارشناس صبا تماس بگیرید. صباحست با ارائه پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می دهد.

صباحست با 15 سال تجربه در خدمات میزبانی وب میزبان طیف گسترده ای از وب سایت ها از سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی است. در ادامه به معرفی برخی از خدمات ارائه شده در صباح می پردازیم.

یکی از عوامل مهم زمانی که خرید کرده اند لازم به ذکر است که زمان آپدیت است. Uptime مدت زمانی است که یک وب سایت در یک بازه زمانی در دسترس کاربر است. زمان بالا معمولا به صورت درصد بیان می شود. صباحست با ارائه تقریباً 100 درصد احتمال عدم دسترسی به وب سایت شما را کاهش می دهد. غیرفعال کردن وب سایت باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان و فروش می شود و بر سئوی وب سایت تأثیر منفی می گذارد.

اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما ASP.NET است و می خواهید هاست ویندوز بخرید یا هنگام ایجاد وب سایت خود از زبان برنامه نویسی PHP استفاده می کنید و می خواهید هاست لینوکس بخرید، می توانید با تیک زدن گزینه های مختلف گزینه مناسب را برای هاست ویندوز و لینوکس انتخاب کنید. برنامه های Sabhaast. انجام دادن. اگر می خواهید از کنترل پنل محبوب cPanel استفاده کنید، هاست لینوکس برای وب سایت شما مناسب است.

صبح شده

سرورهای صباحست در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان قرار دارند. اگر ترافیک وب سایت شما از داخل ایران است، بهتر است از سرور ایرانی استفاده کنید و اگر بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما خارج از ایران هستند، بهتر است از سرور خارج از ایران استفاده کنید. برای اطمینان از امنیت وب سایت، تمام پلن های سبها دارای فایروال مخصوص برای جلوگیری از حملات DDoS هستند. و وافل های ویژه اجرا شده است.

بک آپ گیری منظم و روزانه در سرورهای مجزا از دیگر ویژگی های طرح سبها است. یکی از موثرترین راه ها برای افزایش امنیت و رتبه وب سایت در موتورهای جستجو، داشتن گواهینامه SSL است. صباحست با صدور انواع گواهینامه های SSL که می تواند از مرورگر صحیح پشتیبانی کند، امنیت وب سایت شما را تامین می کند.

اگر وب سایت خود را با استفاده از وردپرس طراحی کرده اید و می خواهید سرعت و امنیت وب سایت خود را افزایش دهید، بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید. با استفاده از هاست سبهاست وردپرس سرعت سایت وردپرس شما تا 5 برابر افزایش می یابد میزبانی سبهاست وردپرس با استفاده از منابع سخت افزاری قدرتمندتر مانند هارد NVMe و سی پی یو قدرتمند و رم بالا و استفاده از وب سرور LightSpeed ​​باعث افزایش سرعت وردپرس می شود. سایت اینترنتی.

اگر بازدید کننده زیادی از سایت خود دارید و به دنبال روشی موثر برای افزایش سرعت و امنیت وب سایت خود هستید، پیشنهاد می شود از سرور مجازی استفاده کنید. در سرور مجازی، برخلاف هاست اشتراکی، شما منابع را با سایت های دیگری که از همان سرور استفاده می کنند به اشتراک نمی گذارید. در واقع تخصیص منابع در سرور مجازی یکی از مزیت های اصلی سرور مجازی است.

در سرور مجازی یا VPS، همه منابع سرور به عنوان یک سرور اختصاصی در اختیار کاربر قرار نمی گیرد. بنابراین سرورهای مجازی نسبت به سرور اختصاصی هزینه آن کمتر و بیشتر از هاست اشتراکی است. از مزایای سرور مجازی می توان به قابلیت عیب یابی سریع و دسترسی کامل به کنترل پنل سرور و بازیابی آسان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی داشتن IP اختصاصی است. سرورهای مجازی برای تراکنش های مالی آنلاین مانند صرافی های انتخابی مناسب هستند. سرور مجازی صبا است واقع در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا. یکی از ویژگی های مهم طرح سرور مجازی صبها، پورت شبکه 1 گیگابایتی و فناوری ابری آن است.

سرورهای اختصاصی یک گزینه عالی برای مشاغل بزرگ و وب سایت های خرده فروشی با بازدیدکنندگان زیاد هستند. از جمله ویژگی های پلن های مختلف سرور اختصاصی صبا می توان به ترافیک نامحدود با پورت 1 گیگابایتی، منابع اختصاصی، IP اختصاصی، دسترسی کامل به روت و امکان مجازی سازی اشاره کرد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما