آهنگ جدید Adele “Easy On Me” از آخرین آلبوم او “30” منتشر شد

[ad_1]

لحظه ای که طرفداران ادل سالها منتظر آن بودند بالاخره فرا رسید و این خواننده معروف انگلیسی اولین آهنگ خود را در 6 سال گذشته منتشر کرد و جمعه گذشته تک آهنگ جدیدی با عنوان Easy On Me یا “Don’t Hold Tight” منتشر شد. این اولین آهنگ در آلبوم جدید مورد انتظار آدل بود ، همانطور که آدل وعده داده بود: غلبه بر “تنش های درونی” که منجر به مجموعه ای از تغییرات عمده در زندگی شخصی او شد ، از جمله طلاق از سیمون کاونکی ، که با او نیز رابطه داشت. در متن این آهنگ ، ادل از تماشاگران می خواهد که او را عجله نکنند.

لحظه ای که طرفداران ادل سالها منتظر آن بودند بالاخره فرا رسید.  تک آهنگ جدید

در بخشی از این آهنگ می شنویم: “من بچه بودم ، فرصتی نداشتم که دنیای اطرافم را احساس کنم ، وقتی چاره ای نداشتم ، وقتی هیچ انتخابی برای انجام خواسته ام نداشتم ، بنابراین خود را به زحمت نیندازید. من. »خواننده 33 ساله آن سال در نوامبر گذشته در مصاحبه ای گفت که یکبار برای پسرش ترانه ای خوانده است ، مانند همه آلبوم هایش. آدل می گوید: “احساس می کردم وقتی در دهه سوم یا چهارم زندگی اش بود ، به او توضیح می دادم که من کی هستم و چرا داوطلبانه تصمیم گرفتم به این شیوه زندگی کنم.” خوشبختی خودم را پیدا کنم ، وارونه می شوم. “گاهی اوقات او را ناراضی می کند و این یک درد واقعی برای من است. من نمی دانم این زخم بعدا بهبود می یابد یا خیر.”

لحظه ای که طرفداران ادل سالها منتظر آن بودند بالاخره فرا رسید.  تک آهنگ جدید

آدل در سال 2019 درخواست طلاق از کونکی را داد. او و کانکی ، که اکنون در ساختمانهای روبرو در لس آنجلس زندگی می کنند ، دارای یک پسر 9 ساله به نام آنجلو هستند. آدل در مورد ازدواجش گفت: “من فقط حقوق گرفتم و آن را دوست نداشتم. این هیچ اشکالی ندارد.” ما به هیچ کس و هیچ چیز دیگری توهین نمی کنیم. تنها چیزی که وجود دارد این است که من می خواهم پسرم ببیند که من بسیار خوشحالم و ببیند که من دوست دارم. این برای من بسیار مهم است. “از این به بعد من سعی می کنم خوشبختی واقعی را پیدا کنم.” آهنگ “Easy On Me” که صبح روز جمعه منتشر شد ، در چند ساعت اول بیش از 24 میلیون بار در YouTube مشاهده شد و رکورد Spotify را در اولین روز شکست. آخرین آهنگ ادل نیز با نظرات مثبت منتقدان و شنوندگان موسیقی روبرو شد.

لحظه ای که طرفداران ادل سالها منتظر آن بودند بالاخره فرا رسید.  تک آهنگ جدید

لحظه ای که طرفداران ادل سالها منتظر آن بودند بالاخره فرا رسید.  تک آهنگ جدید

گاردین درباره آهنگ جدید آدل نوشت: “صدای او مانند قبل قوی است ، خوشایند به نظر می رسد و سپس بالا می رود.” آدل چهارشنبه گذشته در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که آخرین آلبوم او با عنوان “30” در 19 نوامبر منتشر می شود که موضوع اصلی آن طلاق از همسرش است.


[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما