اتاق بازرگانی و صنعت در سن خوزه

[ad_1]

یک کارشناس اقتصادی گفت: آنچه مردم در سال آینده اقتصادی حس خواهند کرد، از نظر امسال، اما با تورم کمتری خواهد داشت و اگر تحریم ها برداشته شود، با افزایش درآمد نفت می توان انتظار رشد اقتصادی 10 تا 12 درصدی را داشت.

به گزارش ایسنا، علی سعدوندی درباره چشم اندازهای شاخص های اقتصادی در سال آینده اظهار کرد: هنوز قانون بودجه سال آینده تصویب نشده است، اما بودجه سال آینده نسبت به بودجه سال جاری برنامه ریزی اقتصادی دارد و بهتر است. دیوارهای خانه ساخته شد و دیوارهای خانه پوشیده شد.

وی افزود: پیشبینی من این است که تورم در بودجه سال آینده حدود 30 درصد خواهد بود، اما اگر تحریمها قدری برداشته شود و به ارزی برسد که نقدی بهبود می یابد و ارزپاشی نیز ممکن است صورت بگیرد، می توان به صورت موقت و مصنوعی تورم را کنترل کرد. رد.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: این کارشناس اقتصادی که در پی کاهش قیمت ارز، قیمت کالاهای خارجی کاهش می‌یابد و همچنین افزایش می‌یابد تا کالاهای وارداتی با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار گیرد و قیمت بخشی از سبد کالاها افزایش پیدا کند یا حتی با کاهش نیز مواجه شود. شما نه، اما نتوانسته اید بهای آن را بپردازید.

سعدوندی بیان رد: ر این ه ول درباره رشد اقتصادی نیز تا زمانی که تغییری در لایحه بودجه سال آینده از منظر مقررات زدایی، جلوگیری از تولید و کسب و کسب و کار صورت نگیرد، نمی توانی انتظاری از افزایش رشد اقتصادی داشته باشد. اگر تحریم اقتصادی ها برداشت می شود، با افزایش درآمد نفت می توان انتظار رشد 10 تا 12 درصدی را داشت که این رشد هم واقعی نبوده و تاثیری بر محیط زیست نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه چه چیزی مردم در سال آینده از نظر اقتصادی حس خواهند کرد این کار را انجام خواهد داد، اما با تورم کمتری خواهد بود، گفت: توصیه من این است که مهم ترین آنها در سیاست گذاری اقتصادی ممکن است که یکی از این تغییرات، تفکیک بودجه ارزی باشد. واقعی است. در زمان تاریخ، برای من کافی نبود که حداقل دو ماه بعد آن را ترک کنم.

سعدوندی افزود: برای تأمین بودجه لازم برای انتشار استفاده از بازار سرمایه نیز باید از دانش‌آموزان استفاده شود که مورد اعتماد بازار باشد تا با تصمیم‌گیری‌های خود به بهبود بازار کمک کند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما