اختلالات شخصیت اجتنابی؛ چرا مجرد می مانم؟

[ad_1]

برترین ها: یکی دیگر از دلایل مجرد ماندن جوانان، اجتناب از اختلالات شخصیتی است. دوستان عزیز پس ما هم می دانیم که یکی از مهمترین دلایل ازدواج نکردن شرایط اقتصادی فعلی است. اما هدف ما در این مقاله بررسی دلایل و مشکلات دیگر جوانان علاوه بر مشکلات اقتصادی است.

همه ما به فرزندانی نیاز داریم که بتوانیم با افراد مهم زندگیمان مانند والدین کنار بیاییم، اگر شرایط سالم باشد، دلبستگی ما امن خواهد بود و اگر شرایط ناسالم باشد، ممکن است دلبستگی ما ناسالم و بی قرار باشد و از آن اجتناب کنیم.

از اختلالات شخصیتی و زناشویی پرهیز کنید

من فقط می خواهم در مورد دلبستگی اجتنابی در اینجا صحبت کنم. بعضی از بچه ها چون با پدر و مادرشان رابطه خوبی ندارند تصمیم می گیرند که به فکر دیگران نباشند و حضور یا غیبت آنها را نادیده بگیرند و به خودشان می گویند: اگر دیگری آمد، می آید، اگر نیامد. ، او نیامد که بسیار مهم است. خیر، به این افراد بیماران قابل اجتناب می گویند.

از آنجایی که می خواهم در مورد این موضوع بسیار ساده و غیرحرفه ای صحبت کنم، نمی توانم بیشتر در مورد آن صحبت کنم، اما باید در مورد ویژگی های این افراد صحبت کنم، این افراد سعی می کنند کمی از یکدیگر فاصله داشته باشند و هرگز از یکدیگر جدا نشوند. . سکوت، در انتخاب همسر هم کار درستی نمی کند و خودش کسی را انتخاب نمی کند مگر اینکه کسی او را انتخاب کند و بتواند به زور و همچنین لاغر با او رابطه داشته باشد و تقی به تقی ندهد یا اگر این افراد وارد شوند. در روابط، آنقدر لغو می شوند، بی تفاوت و بی توجه می شوند، که رابطه را خراب می کنند. از این افراد به عنوان بیمارانی یاد می شود که از نظر روانی عقب مانده و نیازمند درمان هستند.

بیماران اجتنابی ممکن است دارای یک طرح طرد اجتماعی یا یک طرح ناتوانی یا شرمساری یا یک طرح شکست یا تبعیت باشند که باید توسط روانشناس ویزیت شده و توسط روانشناس در مورد طرح موجود تشخیص داده شود یا طبق نظر روانشناس درمان شود.

از اختلالات شخصیتی و زناشویی پرهیز کنید

ویژگی های اختلال شخصیت اجتنابی

1. از آنجایی که از مخالفت یا رد انتقاد بیش از حد می ترسد، از فعالیت هایی که نیاز به تماس با افراد زیادی دارد اجتناب می کند.

. او نمی‌خواهد با کسی ارتباط برقرار کند به جز شخص خاصی که دوستش دارد.

3. با احساس شرم یا ترس از تمسخر، تمایلی به افشای دنیای درونی و درونی خود ندارند، حتی برای افرادی که با آنها رابطه نزدیک و صمیمی دارند.

4. در موقعیت های اجتماعی دائماً نگران هستند که چه فکر می کنند، طرد می شوند یا مورد انتقاد قرار می گیرند.

6. برای فرار از خجالت دست به فعالیت های جدید نمی زنند و ریسک نمی کنند.

7. معمولا آرام و خوب به نظر می رسد، معمولا ساکت است و زیاد صحبت نمی کند، درونگرا به نظر می رسد و با کسی کاری ندارد.

از اختلالات شخصیتی و زناشویی پرهیز کنید

8. افراد زمانی که در میان جمع هستند بسیار خجالتی و نگران هستند.

9. زیاد عوض نمیکنن مثلا اگه ماشین داشته باشن سالها نگه میدارن.

10. مغز دائماً متفاوت است، نه یکسان.

. او باید فکر می کرد که من با کسی کاری ندارم.

. ماجراجویان چندان مشتاق امتحان چیزهای جدید نیستند، حتی اگر وجود داشته باشند.

13. هیچ چیز مردم را هیجان زده نمی کند.

. در واقع او شخصیت ترسناکی است.

از اختلالات شخصیتی و زناشویی پرهیز کنید

همه ما معمولاً یاد می گیریم که چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم، چگونه با افراد جدید دوست شویم، زندگی جدیدی را تجربه کنیم، از بیان خودمان لذت ببریم، نظرات خود را بیان کنیم، نیازها را برآورده کنیم و بدانیم که دیگران دوست دارند با ما ارتباط برقرار کنند. ، ما پیام های فیزیکی و غیرکلامی یکدیگر را می شناسیم.

اما یک فرد مبتلا به اختلال شخصیت که اجتناب می کند دائماً نگران است که اگر دیگران رابطه آنها را دوست ندارند و به آنها اهمیت نمی دهند، اگر کسی بخواهد به آنها نزدیک شود، مشکوک می شود.

از اختلالات شخصیتی و زناشویی پرهیز کنید

گاهی اوقات فکر می کند که می خواهد به او صدمه بزند و این به خاطر عزت نفس او و واقعیت شغلش است. آنها بسیار حساس هستند.

برای اکثر افراد مبتلا به اختلالات شخصیتی قابل اجتناب، این شغل بسیار مهم است، تلاش برای داشتن گوشه‌ای آرام، شرکت نکردن در پروژه‌های بزرگ، رهبری نکردن گروه، مسئولیت‌پذیر نبودن، ترفیع گرفتن، همه از ترس قضاوت شدن توسط دیگران.

آنها از درگیری شدید درونی رنج می برند، از یک طرف به نیاز بسیار علاقه مند هستند و از طرف دیگر از انتقاد و ارزیابی می ترسند.

این افراد هنگام وارد شدن به یک رابطه، قبل از اینکه در رابطه مورد پذیرش و احترام قرار گیرند، نیاز به اعتماد کامل دارند، اما در واقع هیچ رابطه تضمینی وجود ندارد و باید در رابطه ریسک کنیم. ، بنابراین این افراد وارد یک رابطه آسان نمی شوند و اگر وارد شوند بارها وفاداری و صداقت طرف مقابل را محک می زنند.

اگرچه او در گذشته رابطه ای داشته است، اگر مشکلی پیش نیاید نمی تواند از او بیاموزد.

او فعالیت های انفرادی را ترجیح می دهد، به طور کلی نمی تواند در جمع صحبت کند، ترجیح می دهد دوستان زیادی داشته باشد.

البته همه ما کمی خجالتی هستیم و برخی از این صفات در همه ما وجود دارد، اما در این افراد واقعاً بسیار افراطی است که وظایف و روابط ما با دیگران مختل شود.

اجتناب از اختلالات شخصیتی و روابط زناشویی

از اختلالات شخصیتی و زناشویی پرهیز کنید

چگونه یک فرد مبتلا به اختلال شخصیت می تواند از اقدام در یک رابطه زناشویی اجتناب کند؟

از آنجایی که این افراد بسیار خجالتی هستند و از روابط صمیمانه می ترسند، همه مسائل مربوط به رابطه در زن و شوهر است. زن می گفت اگر جایی می روم باید هماهنگ کنم، باید زنگ بزنم، حتی وقتی وارد خانه یکی از آشنایان شدم، اول وارد شدم و بعد شوهرم وارد شد.

اگر با چنین فردی ازدواج کرده اید، شما هستید که تماس می گیرید، قرار ملاقات دارید، می خواهید سخنان محبت آمیز و محبت آمیز از او بشنوید.

او قطعا از شما دور می شود و با وجود تمام تلاش های شما به اندازه تلاش شما پاسخی نمی دهد.

او در خود کاشته است که دیگران دوست ندارند دنیای درون او را ببینند. شاید به دلیل تأثیر آن بر شخصیت شما، فعالیت های اجتماعی شما نیز کاهش یابد.

او از دیگران دور است، حتی گاهی اوقات شانس می آورد و با او به عنوان یک شخص خصوصی شوخی می کند و فکر می کند که دیگران قصد دارند او را تحقیر کنند.

کم کم متوجه می شوید که به طور کلی حس غم و اندوه دارد. در روانشناسی به این افراد عصبی می گوییم، آنها با ترس و اضطراب زندگی می کنند.

چرا ممکن است جذب فردی با اختلال شخصیت شوید؟

از اختلالات شخصیتی و زناشویی پرهیز کنید

برای همه ما انسان ها طبیعی است که آنچه را که نمی توانیم داشته باشیم و جذب چیزهایی می شویم که به راحتی به دست نمی آیند. گاهی اوقات به دلیل تلاشی باعث می‌شوید که مخاطبان خود کمی تغییر کنند یا اعتماد کسب کنند.

بر اساس مطالعه ای که در سال 1995 توسط بک فریمن و همکاران انجام شد، پاداش های تصادفی قوی ترین انگیزه برای ایجاد الگوهای رفتاری است. مثل داستان یک موش آزمایشگاهی.

بنابراین، اگر شخصیتی قابل اجتناب دارید، ممکن است هنوز مجرد باشید یا رابطه خود را خراب کنید.

زیرا در یک رابطه باید اعتماد کنید و احساسات خود را ابراز کنید و از شروط و شروط خلاص شوید و سخت نگیرید، اما بسیار سخت گیر و جدی هستید و رابطه با شما سخت است.

اگر این علائم را در خود یا شخص دیگری تجربه کردید، با یک مشاور مشورت کنید.

منبع: برگرفته از یادداشت های ارسطو رضایی در شبکه اجتماعی کما

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما