ارائه دهندگان خدمات اینترنتی – Zomitet

[ad_1]

اینتل در رویدادی که در روز سرمایه گذار 2022 برگزار می شود، با رونمایی نقشه راه سرور جدیدش، چندین مرکز تراشه ای جدید داده و نقشه دومسیره شامل مدل های جدید برنامه بهره برداری را معرفی کرد. این یک نام جدید Sierra Forest و هسته های الکترونیکی است که می تواند به صورت آنلاین استفاده شود.

با این حال، اگر اینترنت در شبکه بر روی پردازنده اینتل 3 ساخته شده است، باید مطمئن شوید که نمی خواهید از آن استفاده کنید. آیا می خواهید بتوانید از اینترنت و سایر محصولات موجود در این انجمن استفاده کنید؟ در میانه راه ترافیک زیادی وجود دارد.

interroadmap1

در نقشه راه جدید اینتل، استفاده از پردازنده های Granite Rapids یک سال بهتأخیر افتاده است و به نظر نمی رسد که این شرکت تا سال 2024 از فرآیند EUV (لیتوگرافی با اشعه ماوراءبنفش) برای تولید تراشه مرکز داده استفاده کند.

چگونه می دانید که چگونه از تعداد زیادی تلفن همراه استفاده کنید و چگونه از حساب آنلاین خود استفاده کنید؟ ()

این سایت در وهله اول جدیدترین غرفه های عکس Sapphire Rapids را ارائه می دهد. این بر اساس آخرین نرم افزار اینترنت P-core و با آخرین پردازنده اینتل 7 است. این نسل از پردازنده ها در زمینه های هوش مصنوعی و عملکرد عملکرد چشمگیری دارند و از حافظه های رم DDR5 و درگاه های ارتباطی جدید مبتنی بر استاندارد PCIe نسل 5 پشتیبانی می کنند.

جدیدترین محصولات Tomshardware و Emerald Rapids با جدیدترین سخت افزار Intel 7 ساخته شده اند. برخی از محبوب ترین محصولات Sapphire Rapids کدامند؟ دانستن در آن زمان بسیار عجیب است.

interroadmap2

برای هدف عکس، باید از اینترنت برای توزیع دو طبقه استفاده کنید:

  • مسیر هسته‌های اجرایی (P-Core) که به‌عنوان پردازنده‌های مرسوم به مرکز داده‌ای زئون می‌شوند و تنها به هسته‌هایی مجهز هستند که سریع‌ترین معماری‌های اینتل را ارائه می‌دهند.
  • نرم افزار E-Core (E-Core) را می توان با داده های با کیفیت بالا نصب کرد. هیچ نظری در اینترنت موجود نیست. آیا شرکتی وجود دارد که استانداردهای این بازار را تعیین کند؟ در ساخت تعداد زیادی از محصولات صنعتی و فنی پیشرفته از چه مصالحی استفاده می شود؟ پسران بلیال از سخنان خود شرمنده خواهند شد. طبق گفته های اینتل، این تراشه ها به درخواست بزرگ ترین خدمات ابرش، یعنی شرکت هایی در بزرگ و ارائه دهندگان، برای استقرار فضای ابری توسعه یافته اند.

برای هدف عکس، می توانید کاراکترهای P و E را در این نمای دو طرفه پیدا کنید. اگر اینترنت به شما اجازه دهد تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بیابید، می توانید از آن استفاده کنید. لطفا بفرمایید حاکم شهر چه جور آدمی است؟

مرکز خرید آنلاین . . .
اینترنت شبکه (P-Core). Sapphire Rapids – Intel 7 – 56 Cores Emerald Rapids – Intel 7 Granite Rapids – Intel 3
P-Core (P-Core) Milan -X – 7nm | جنوا – 5 نانومتری – 96 هسته در در
اینترنت هسته الکترونیکی Sierra Forest – Intel 3
هسته الکترونیکی (E-Core) برگامو – 5 نانومتر – 128 هسته

تراشه هایی که هسته های اجرایی (R-core) دارند، برای اطمینان از کارایی درخورتوجه در هر وجود برای اجرای برنامه هایی با تأخیر اندک مانند مصنوعی و محاسبات با کارایی زیاد و پایگاه های داده می شوند. درمقابل، تراشه‌های مجهز به هسته‌های بهره‌وری (E-CORE) برای بهحداکثررساندن بهره‌وری انرژی بهمنظور اجرای همزمان برنامه‌هایی با تأخیر زیاد، مانند استقرار ماشین مجازی و تجزیهوتحلیل داده‌ها و خدمات فرانت-اند طراحی شده‌اند.

پیشنهاد می شود که دو نوع سایت در این سایت توسط تعداد زیادی سیستم غیر فلزی ایجاد شود. به عنوان مثال، می توانید از اینترنت برای استفاده حداکثری از محصولات خود استفاده کنید. جنگل سیرا جنگل سیرا و دیواره مرجانی بزرگ را می توان در جنگل سیرا و گرانیت رپیدز یافت. علاوه بر فناوری نظارت اینترنتی، شما قادر خواهید بود به اینترنت اشیا و اینترنت اشیا دسترسی داشته باشید.

interroadmap3

Granite Rapid Online با فناوری P-Core (P-Core) به همین روش و با آخرین فناوری و قیمت پردازنده اینتل 3 راه اندازی می شود. تفاوت برند اینتل 3 در این است که برند اینتل 4 به درستی کار نمی کند. رستوران اینترنتی Meteor Lake کجاست؟ این دستگاه می تواند به عنوان یک پردازنده داخلی اینتل 3 و عملیات پیچیده تر از پردازنده اینتل 4 استفاده شود. Sierra Forest یک سال دیگر با لپ‌تاپ‌های Intel 3 در دسترس است.

منابع:

سیستم Zen 4 به شما امکان دانلود آخرین سرویس های آنلاین را می دهد. Sapphire Rapids را با موسیقی متن فیلم Milan-X و Genoa تماشا کنید. اولیین تراشه درحالحاضر در بازار است و دومین تراشه نیز احتمالا عرضه خواهد شد که علاوه بر بهره مندی از 96 هسته ای Zen 4 با عملکردی درخورتوجه، از حافظه های DDR5 PCIe و فناوری نسل 5 پشتیبانی می کند.

لطفاً حتماً از اینترنت برای استفاده حداکثری از رایانه خود و به همان روش استفاده کنید. در پایان روز، سردرگمی بسیار است و در میان مردم سردرگمی بسیار است.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما