از بین بردن نام برنا ؛ صبر هواداران تمام شد

[ad_1]

به گزارش “ورش سه” ، رونالد کومان در حال گذر از ساعت تعیین کننده است. هیئت مدیره بارسلونا به سرپرستی خوان لاپورتا در حال بررسی این موضوع است که آیا این بازیکن هلندی می تواند در بازی شنبه مقابل اتلتیکو روی نیمکت بارسلونا بنشیند یا خیر.

بارسلونا در دومین شب لیگ قهرمانان با نتیجه 3 بر صفر مقابل بنفیکا شکست خورد و در دو بازی گروهی 6 گل به ثمر رساند. اولین رسوایی دو هفته پیش در نیوکمپ رخ داد ، جایی که بایرن در برابر بایرن مونیخ چیزی برای گفتن نداشت و نه تنها نتوانست باخت 8 گل در آگوست 2020 را جبران کند ، بلکه سه گل نیز دریافت کرد.

انارها سپس دو بار متوالی برابر گرانادا و سی دیز در لالیگا مساوی کردند. شایعات اخراج کومان پس از توقف وی در C ज diz تشدید شد.

بردی می خواست در دیدار مقابل کادیز 100٪ پیروز شود اما در نهایت بدون گل زدن توقف کرد. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ، رونالد کامن تنها یک بیانیه را به اشتراک گذاشت و تکرار کرد که نباید انتظار برد تیمش را داشت. کومان معتقد است که کسب سهمیه نیز موفقیت آمیز است ، در حالی که نه خوان لاپورتا و نه کاپیتان تیم با او موافق نیستند. هواداران همچنین فقط انتظار دارند بارسلونا قهرمان شود.

در میان شایعات مبنی بر تعویض داماد یا روبرتو مارنیتز ، لاپورتا اعلام کرد که نیمکت را عوض نمی کند و مربی تیم کومان بارسا مقابل لوانته خواهد بود. این بازیکن هلندی در روز بازی با لوانته پس از حذف از دیدار مقابل سی دیز روی صحنه بود و در غیاب او باراآ 3-0 پیروز شد. عملکرد قابل قبول و هجومی بارا موجی از امید را در بین طرفداران بارا ایجاد کرد و به نظر می رسید که همین روند ادامه خواهد داشت و کومان حداقل تا زمستان می ماند ، اما امشب همه چیز متفاوت بود.

بارسا در همان دقیقه 2 بازی عقب بود و در دیدار مقابل بنفیکا شکست خورد. داروین نونز این گل را به ثمر رساند. در دقیقه 33 ، کومان تصمیمی عجیب گرفت و جرارد پیکه را بیرون کشید و یک گاو 17 ساله را به خط حمله اضافه کرد. تغییری که اصلاً نتیجه ای نداشت و بارسا در نیمه دوم دو گل دیگر دریافت کرد. داروین نز و رافا سیلوا به دروازه باراآ اضافه کردند و تیم نیز با اخراج ارلیگ گاسیا 10 نفره بازی را به پایان رساند.

پس از دو بازی ، بارسا با صفر امتیاز در انتهای گروه قرار دارد و در دو بازی بعدی باید به مصاف دینامو کیف برود. هر نتیجه ای غیر از برد در این دو بازی ، صعود بارا به یک هشتم نهایی را بسیار دشوار می کند و شاید بارسا چندین سال بعد صعود کند ، که این یک ننگ تاریخی است.

باراآ شنبه نیز در ونداموتورپولیتانو میزبان اتلتیکو است ، در حالی که کومان هرگز فرصتی برای مربیگری بارا در این مسابقه بزرگ نخواهد داشت. خوان لاپورتا هفته گذشته گفت که محدودیت وی محدود است ، آیا باید این محدودیت را در نظر گرفت؟

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما