اسپانیا 2-1 رئال مادرید؛ کابوس ادامه داشت

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، رئال مادرید که هفته گذشته در خانه خود در لیگ قهرمانان شکست شگفت انگیزی را از شریف متحمل شد ، امروز عملکرد خوبی مقابل اسپانیول نداشت و در ایالت کاتالونیا مقابل این تیم 1-2 شکست خورد.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه اول با ارسال و خطای پدروسا توانست گل اول را به ثمر برساند اما دیگو لوپز واکنش خوبی به ضربه کریم بنزما نشان داد.

در دقیقه 13 ، این بار ادواردو کاماوینگار فرصت خوبی را برای ستاره فرانسوی رئال مادرید فراهم کرد تا با یک امتیاز خوب گلزنی کند اما این بار ضربه بنزما با واکنش دیه گو لوپز همراه شد.

اما دقایقی بعد اسپانیول اولین گل را به ثمر رساند. نتیجه در فاصله 6 یاردی Ra ولل دی توماس به آمباربا رسید و بازیکن سابق رئال مادرید به راحتی دروازه تیبو کورتوا را باز کرد تا اسپانیول با یک گل صعود کند.

جریان بازی آرام است و معمولاً در وسط زمین دنبال می شود. در پایان نیمه اول ، رئال مادرید موقعیت خوبی داشت ، اما ضربه سر آدره میلیتاو دروازه اسپانیول را از دست داد و نیمه اول با همان نتیجه 0-1 میزبان به پایان رسید.

رئال مادرید نیمه دوم را با حمله آغاز کرد و فرصتی برای تساوی سریع داشت ، اما شاگردان ادر میلیتائو با اختلاف بسیار متفاوت با 6 پله به پیشروی دروازه اسپانیول ادامه دادند.

اما در دقیقه 60 اسپانیول گل دوم خود را به ثمر رساند. میزبان صاحب یک ضربه آزاد شد و الکس ویدال از سد ناچو فرناندز گذشت و دومین گل اسپانیول را مقابل تیبو کورتوا به ثمر رساند.

دقایقی بعد ، اسپانیول تقریباً سومین گل خود را به ثمر رساند. داردر در موقعیت تک به تک با دروازه بان رئال مادرید قرار داشت ، اما ضربه این بازیکن خیلی دور از دروازه تیم بود.

اما در دقیقه 71 ، رئال مادرید اختلاف را کاهش داد. کریم بنزما با ارسال لوکوویچ یوویچ از چپ حرکت کرد و پس از ورود به منطقه توانست با یک ضربه فنی اولین ضربه رئال مادرید را به گوشه دروازه برساند.

دقایقی بعد ، دوباره به دلیل اشتباه مدافعان رئال مادرید ، اسپانیول دوباره فرصت گلزنی داشت ، اما پاس دی توماس دقیق نبود و فرصت از دست رفت.

تلاش های رئال مادرید برای گلزنی بی نتیجه بود و این تیم در نهایت با نتیجه 1-2 به اسپانیول باخت.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما