اسکیت نمایشی زنان در المپیک پکن زیر ابر رسوایی دوپینگ ادامه دارد

[ad_1]


کامیلا والیوا از اسکیت ROC در طول برنامه اسکیت بازی تیمی در فوریه. 7، 2022 در پکن.

متیو استاکمن/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

متیو استاکمن/گتی ایماژ


کامیلا والیوا از اسکیت ROC در طول برنامه اسکیت بازی تیمی در فوریه. 7، 2022 در پکن.

متیو استاکمن/گتی ایماژ

پکن – سی شرکت کننده برای برنامه کوتاه اسکیت بازی زنان عصر سه شنبه در پکن به روی یخ می روند.

در میان آنها کامیلا والیوا 15 ساله روسی است که آزمایش مثبت او برای یک داروی ممنوعه المپیک را به هم ریخت. آزمایش والیوا برای یک داروی قلبی به نام تری متازیدین مثبت بود که می تواند استقامت و کارایی خون ورزشکاران را افزایش دهد. او در دسامبر گذشته نمونه ای ارائه کرد، اما نتیجه مثبت تا هفته گذشته فاش نشد – پس از اینکه او به تیم روسیه کمک کرد تا به مدال طلا در مسابقات تیمی برسد.

دادگاه حکمیت ورزش روز دوشنبه حکم داد که والیوا باید اجازه داشته باشد به رقابت در المپیک ادامه دهد. متیو ریب، مدیر کل CAS در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به اینکه سن کم او این پرونده را به ویژه حساس کرده است، گفت: «ممانعت از شرکت ورزشکار در بازی‌های المپیک آسیب‌های جبران‌ناپذیری به او وارد می‌کند.» بر اساس قانون جهانی ضد دوپینگ، او یک “فرد محافظت شده” در نظر گرفته می شود.

در رقابت روز سه‌شنبه، اسکیت بازان سعی کردند روی عملکرد خود تمرکز کنند، حتی در حالی که این رسوایی رقابت شب را زیر ابر قرار داده است.

برخی از ورزشکاران گفتند که امشب آمده اند تا خوش بگذرانند و امیدوارند طوفان آتش را نادیده بگیرند.

لیندسی ون زوندرت هلندی که پس از اجرای خود با خبرنگاران می خندید و شوخی می کرد، گفت: “این یک بار در چهار سال است، برای من اولین بار بود.”

او از صحبت در مورد والیوا امتناع کرد و گفت: “من فقط می خواستم از آن لذت ببرم و هر چه داشتم به آن بدهم. این فقط من هستم، اسکیت های من و برنامه ام و هیچ چیز دیگری.”

اولگا میکوتینا از اتریش گفت: “من روی خودم تمرکز کردم و مهم نبود در اطرافم چه می گذرد.”

صرف نظر از این، رقابت اسکیت بازی زنان با جنجال والیوا تغییر شکل داده است.

بهترین 25 اسکیت باز پس از برنامه کوتاه در صورت حضور ولیوا به اسکیت آزاد روز پنجشنبه راه خواهند یافت. به طور سنتی قانون صلاحیت برنامه کوتاه فقط به این معنی است که 24 بهترین اسکیت باز به برنامه کامل می روند. اسکیت باز اضافی به ترکیب اسکیت رایگان روز پنجشنبه اضافه شد تا افراد کافی بتوانند در مسابقه شرکت کنند و شوت عادلانه ای کسب کنند – در صورتی که والیوا در تاریخ بعدی رد صلاحیت شود.

میکوتینا در پاسخ به این سوال که آیا والیوا باید در این رویداد اسکیت بازی کند، گفت که تصمیم باید توسط افراد دیگر گرفته شود. او گفت: «البته برای هر ورزشکاری مهم است که با هم رقابت کنند.

راسل لوئیس از NPR به این داستان کمک کرد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما