اصول اولیه تعمیر چاپگر لیبل که از امروز می توانید بهره مند شوید

سیستم POS مانند کنترل موجودی، خرید، دریافت و انتقال محصولات به و از مکان های دیگر. پس از دریافت پرداخت، تاجر می‌تواند رسیدی برای معامله صادر کند که معمولاً چاپ می‌شود، اما می‌تواند به صورت الکترونیکی نیز ارسال شود. به عنوان مثال، در حالی که یک رستوران معمولاً نگران نحوه عملکرد پنجره فروش است: آیا دارای عملکردهایی مانند ایجاد دکمه های اقلام، تخفیف های مختلف، اضافه کردن هزینه خدمات، نگه داشتن رسید، صف بندی، سرویس میز و همچنین غذای آماده، ادغام و تقسیم یک رسید عدم چاپ در هنگام چاپ برخی از اسناد ممکن است به دلیل پیکربندی اشتباه اندازه کاغذ برای این تنظیم هنگام دادن فرمان چاپ باشد یا ممکن است به دلیل استفاده از تونر سازگار باشد. این دارای یک رابط صفحه نمایش لمسی رنگی مبتنی بر ویجت بود که امکان پیکربندی ویجت‌هایی را که آیتم‌های منو را بدون برنامه‌نویسی سطح پایین نشان می‌دادند، می‌داد. برنامه نویسی بسیار پیچیده (و احتمالاً منابع رایانه ای قابل توجهی) برای ایجاد چنین تحلیل های گسترده ای درگیر است. مقداری سفارشی سازی مورد نیاز است و به همین دلیل است که یک سیستم POS می تواند بسیار پیچیده شود. چرا بزرگترین محل دفن زباله جهان در اقیانوس آرام است؟

یک سیستم POS را می توان برای اهداف متفاوتی برای کاربران نهایی مختلف بسته به فرآیندهای تجاری آنها ایجاد کرد. در عین حال، به‌روزرسانی بین ایستگاه‌های متعدد و رایانه مدیریتی پشتیبان باید به نحو مؤثری انجام شود، به طوری که از یک سو، یا در شروع روز یا در هر زمانی، هر ایستگاه آخرین موجودی را برای پردازش همه موارد برای پردازش داشته باشد. فروش، در حالی که در پایان روز کامپیوتر اداری پشتیبان را می توان از نظر تمام سوابق فروش به روز کرد. اکثر لپ تاپ های مدرن دارای وب کم و میکروفون داخلی هستند، در حالی که بسیاری از آنها دارای صفحه نمایش لمسی هستند. اخیراً برنامه های کاربردی جدیدی معرفی شده اند که امکان انجام تراکنش های POS را با استفاده از تلفن های همراه و تبلت ها فراهم می کند. 3) صفحه آزمایشی را با استفاده از عملکرد صفحه آزمایشی چاپ درایور ویندوز چاپ با استفاده از برنامه طراحی برچسب – برنامه طراحی برچسب به طور جداگانه فروخته می شود و در سی دی موجود است. صندوق‌های پول الکترونیکی اولیه (ECR) با نرم‌افزار اختصاصی کنترل می‌شدند و از نظر عملکرد و قابلیت ارتباط محدود بودند. یکی از اولین سیستم‌های ثبت نقدی با کنترل ریزپردازنده توسط ویلیام بروبک و همکاران در سال 1974 برای رستوران‌های مک‌دونالد ساخته شد.

این سیستم‌ها معمولاً برای رستوران‌ها، عملیات خرده‌فروشی کوچک و متوسط ​​با فرآیندهای فروش نسبتاً ساده طراحی می‌شوند که می‌توان آن‌ها را از سایت‌های بررسی سیستم POS حذف کرد. اهمیت ایمن سازی اطلاعات حیاتی کسب و کار مانند نام تامین کنندگان، اقلام پرفروش، فرآیندهای ارتباط با مشتری را نمی توان نادیده گرفت، زیرا گاهی اوقات معدود عوامل کلیدی موفقیت یا اسرار تجاری یک کسب و کار در واقع از طریق سیستم POS قابل دسترسی هستند. این نوع شکست مدیریتی به نام تله موفقیت نیز شناخته می شود. ورشکستگی Polaroid به طور گسترده به شکست مدیریت ارشد نسبت داده می شود – قادر به پیش بینی تأثیر دوربین های دیجیتال بر تجارت فیلم آن نیست. بنابراین، نیاز به انجام آزمایش گسترده، اشکال‌زدایی و بداهه‌سازی راه‌حل‌ها برای جلوگیری از شکست پایگاه داده قبل از پیاده‌سازی تجاری، توسعه را پیچیده می‌کند. ملاحظات دیگر این است که یک سیستم POS مبتنی بر ابر در واقع داده های کسب و کار را در معرض ارائه دهندگان خدمات قرار می دهد – شرکت خدمات میزبانی و فروشنده POS که به برنامه و پایگاه داده دسترسی دارند.

مزیت چاپ حرارتی مستقیم این است که به جوهر یا تونر نیاز ندارد زیرا از طریق اعمال حرارت مستقیم کار می کند. واحد فیوزر آخرین جزء فرآیند چاپ است که از گرما برای چسباندن جوهر روی کاغذ پس از برداشت کاغذ از تسمه انتقال استفاده می کند. این یک مشکل سخت افزاری است که حداکثر زمانی که برای تعویض واحد فیوزر نیاز داریم به راحتی قابل تعمیر نیست. PrinterRepairGTA تعمیر و نگهداری طیف گسترده ای از چاپگرهای لیبل بارکد حرارتی را برای مارک های معروف از جمله Zebra Printers، Brother، Datamax، Sato و غیره ارائه می دهد. صفحه نمایش های 13 اینچی یا 15 اینچی تا 16 اینچی؛ مدل های 14 اینچی در بین ماشین های تجاری محبوبیت بیشتری دارند. روند بایگانی مرمت و حفاظت می تواند عمر یک کتاب را برای چندین دهه افزایش دهد و برای حفظ کتاب هایی که گاهی به تعداد انگشت شماری از نسخه های باقی مانده در سراسر جهان محدود می شود، ضروری است. علاوه بر حافظه تصحیح کننده خطا، دقت با داشتن سه نسخه از تمام داده های مهم با تعداد زیادی اعداد که فقط به صورت مضرب 3 ذخیره می شدند، افزایش یافت. اگر یک کامپیوتر از کار بیفتد، دیگری می تواند کل فروشگاه را اداره کند.

برخی از کسب‌وکارهای خرده‌فروشی به سیستم نیاز دارند تا اعتبار را برای مشتریان خود ذخیره کند، اعتباری که می‌تواند بعداً برای پرداخت هزینه کالاها استفاده شود. نرخ ثابت کار پرداخت یک هزینه کم برای تعمیر! دادگاه به نفع پولاروید رای داد و به کداک دستور داد تا تولید عکس فوری را متوقف کند، به علاوه 909.5 میلیون دلار از 12 میلیارد دلاری که درخواست کرده بود به پولاروید بپردازد. با پیشرفت‌هایی در سخت‌افزار و نرم‌افزار مدیریت عکس، برای گرفتن عکس خوب یا ایجاد مجموعه‌ای از عکس‌ها مانند یک کلاژ هنری، لازم نیست هنرمند باشید.

اگرچه بهبود ارگونومی ممکن است، ظاهر تمیز و سریع ممکن است به بهای از بین بردن عملکردهایی باشد که اغلب مورد نیاز کاربران نهایی هستند، مانند تخفیف، دسترسی به صفحه نمایش های به دست آمده، عضویت و طرح های وفاداری می تواند شامل نگاه کردن به موارد متفاوت باشد. عملکرد POS برای اطمینان از اینکه صفحه نمایش نقطه فروش فقط شامل مواردی است که صندوقدار برای ارائه خدمات به مشتریان در اختیار دارد. هنگامی که کاغذ را به درستی تشخیص نمی دهد، از عملکرد کالیبراسیون خودکار استفاده کنید. چاپگرهای انتقال حرارتی از روبان برای قرار دادن بارکد روی رسانه استفاده می کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تعمیرات لیبل پرینتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما