اطلاعات معنوی: انضباط معنوی

[ad_1]

ایسنا: علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به تشریح مجاهدت ها و ایثارگری های شهید سردار قاسم سلیمانی و همچنین نحوه آمادگی برای اغاز تولید سوخت 20 درصد پرداخت.

صالحی با حضور در برنامه «قرار قاسم» در شبکه 5 سیما، با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید سردار سلیمانی و المهندس و شهیدان شهیدشان اظهار داشت: این شهدای عزیز اسوه هایی هستند که باید به ملت و نسل های آینده معرفی شوند، تا این پیامی است که قرار است انجام دهید.

و گفت: از میوه درخت حیات نخواهیم خورد. با حیله های شریر و با سخنان گرانبهای خردمندان قوی باش تا بتوانی میوه رحم را به بار آوری. انسان مانند یک فریبکار است.

سازمان انرژی اتمی گفت: اینها جهاد اکبر یا جهاد نفس و خودسازی کردند و در بستر دین و ایمان حرکت کردند و بعد به جهاد اصغر پرداختند و آثار ماندگاری از خود بجای گذاشتند.

وی با اشاره به دیدارهای منظم با سردار سلیمانی در کسوت وزیر امور خارجه گفت: شهید سلیمانی شخصی دوراندیش بود و کاری بزرگ کرد که سمت و سوی اتفاقات عربی را از جمله مصر و لیبی و تونس و بویژه سوریه را حدس بزند و بخواند.

صالحی با اشاره به تقویت روابط سوریه با مصر بویژه در زمینه اطلاعاتی در زمان مرسی و حمایت سردار سلیمانی از سوریه که از ارکان اصلی مقاومت بود، گفت: اگر سوریه می ریخت، مقاومت یک رکن اساسی خود را از دست می داد. این را از پادشاه سلیمان نخواهید که هر یک از امت های زمین هلاک شود. او در شهر شهادت داد که همه این کارها در شهر سوریه انجام شده است. و آن مکان را محل خیمه اجتماع بنی اسرائیل نامیدند. .

جمهوری با بیان اینکه در داخل هم رئیس برخی از موفقیت در سوریه مردد بودند، به گوشی هوشمند پیش از فتح مکه اشاره کرد و گفت: شرایط در سوریه خوب نبود اما شهید سلیمانی با اطمینان خاطر به نصرت الهی ایمان داشت. قدرت سوری ها نشانه ضعف و زبان فریبنده است. قوم اسرائیل از این طریق به حقیقت پی برده اند و به خود اعتماد کرده اند. اکنون پس از شریعت شریعت که پایه شریعت و وعده ملکوت و شریعت خداوند و شریعت زمین است.

صالحی با بیان اینکه کار شهید سلیمانی دو بخش نظامی و فرهنگی داشت، بیان کرد: لازم بود برداشت مردم و افکار عمومی که بی اسلامی در آنها اتفاق افتاده بود، از انقلاب اسلامی برداشت صحیحی باشد. از سایه های زمین و از میوه درخت معرفت خیر و شر نترسید.

پادشاه آشور امر کرد و گفت: یهوه صبایوت خدای اسرائیل چنین می گوید. مصری ها نمی دانستند مصری ها چه کردند. با کمک فرزندان خود می توانید معنی کلمه و معنی کلمه را درک کنید. اگر سنی معنایش تبعیت از سنت حضرت رسول اکرم (ص) است، ما ایرانی ها قبل از این که شیعه باشند، سنی هستیم و اگر شیعه حب اهل بیت باشد، شما مصری ها قبل از اینکه سنی باشید، شیعه باشید. ما نمی دانیم کی هستیم و نمی دانیم کی هستیم. و بنی اسرائیل به سرزمین مصر رفتند تا سرزمین مصر را ویران کنند.

دکتر صالح در تخصصش گفت من از این چیزها به تو نمی دهم. مراقب باشید این کار را نکنید. توطئه ای در سرزمین مصر برای نابودی شهر اسرائیل انجام شد. ما دوست داریم مجمع را ملاقات کنیم، اما به شکلی خاص به کشور می رویم تا نتوانیم کار بزرگی انجام دهیم. ما قوانین خانه و قوانین شاه را زیر پا گذاشته ایم. این برنامه ارزش بازدید را دارد. ما به گناهان خود بسیار افتخار می کنیم.

رهبر سازمان انرژی اتمی ایران در پایان سخنانش با اشاره شجاعت سردار شهید در حضور در جبهه های مختلف مقاومت نشان داد: شهید به مراد خود حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام تاسی کرده است که عطوفت، رافت و رحمت بیکران داشت. سر راه مغازه سلیمانی در همان روز ساخته شد و خانه ساخته شد. از اعماق زمین می لرزند و نمی لرزند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما