افراد حسابدار؛ مهندس سالار کاماگر، مقیم آمریکا

[ad_1]

برترین ها: سالار کمانگر در سال 1356 در تهران متولد شد و به آمریکا رفت و در آنجا تحصیل کرد. سالار به دلیل مهاجرت به مرسده در دبیرستان این شهر تحصیل کرد و یکی از موفق ترین دانش آموزان مدرسه شد.

افراد حسابدار؛  مهندس سالار کاماگر، مقیم آمریکا

او در سن 22 سالگی از دانشگاه استنفورد در رشته زیست شناسی فارغ التحصیل شد و سپس در همان سن کم در سال 1999 گوگل را استخدام کرد. این موفقیت را می توان یکی از اولین دستاوردهای سالار کاماگر دانست.

سالار کمانگر زمانی که در استنفورد بود همیشه در تلاش بود تا پس از فارغ التحصیلی یک صنعت پیشرفته برای ورود پیدا کند و در عین حال به آن علاقه مند بود، بنابراین فهرستی از علایق و عواملی که برای او موثر بود تهیه کرد. او تصمیم گرفت به دنبال سه شرکت مانند گوگل، Ask Gee و Direct Heath باشد و پس از ارسال رزومه و تکمیل فرم های درخواست، سعی کرد راهی قطعی برای قبولی در مصاحبه ها پیدا کند و ثابت کند که می تواند یک شرکت ارزشمند و ارزشمند باشد. کارمند نمونه

افراد حسابدار؛  مهندس سالار کاماگر، مقیم آمریکا

دستیار سابق گوگل، سرگئی برین، در سال 1999 به دانشگاه استنفورد بازگشت تا سعی کند دانش آموزان را از طریق گوگل راهنمایی کند و با آنها چت کند تا بتوانند به آن ملحق شوند و اطلاعات تماس را ارائه دهند.

پس از چند هفته و تجزیه و تحلیل فضای رقابتی، سالار کمانگر شروع به جستجو و ارسال اطلاعات برای سرگئی کرد و پس از چند هفته با سرگئی و تیمش مصاحبه شد و در نهایت او استخدام شد.

او در مصاحبه‌ای گفت: «از ابتدا که در مدرسه بودم، ناامیدانه رویای دکتر شدن را در سر می‌پروردم، منتظر زمان می‌ماندم تا پزشک را ببینم. از آن زمان، من به دانشمند شدن بسیار علاقه مند شدم. بعداً، هنگامی که به مدت دو هفته در گوگل به صورت پاره وقت کار کردم، متوجه شدم که اقداماتی که من را با او درگیر کرد، مرا مشتاق کرد. درسی که می‌خواهم بیاموزم این است که تصور کردن یک شغل کافی نیست و باید مطمئن شویم که این حرفه هیجان و انگیزه‌ای را که هر روز به آن نیاز داریم به ما می‌دهد.»

افراد حسابدار؛  مهندس سالار کاماگر، مقیم آمریکا

او نظارت بر طرح کسب و کار را آغاز کرد و اولین طرح تجاری گوگل را در اوایل دهه 2000 راه اندازی کرد. او همچنین علاوه بر وظایف قبلی، مسئولیت عملیات قانونی و مالی را نیز بر عهده داشت.

سالار کاماگر مدیر عامل گوگل میل (جی میل) و جستجوی وب گوگل است. اما شاید مهم ترین فعالیتی که سالار کماگر و تیمش انجام می دهند، سرویس گوگل ادز باشد. روش کار این سرویس به این صورت است که با پرداخت هزینه به مدیر کسب و کار، می توانند وب سایت خود را در بالای نتایج جستجو نمایش دهند، همانطور که پول می گیرند. طبق آمار موجود، 96 درصد از درآمد فعلی گوگل از این سرویس است. با همان طرز فکر و سرعت سریع این سرویس، او به سرعت توانست به 10 مهندس جوان برتر گوگل تبدیل شود.

افراد حسابدار؛  مهندس سالار کاماگر، مقیم آمریکا

پس از 10 سال حضور در گوگل در 32 سالگی پس از اخراج از “چاد هورلی” که تقریباً در یوتیوب ناموفق بود، به سمت مدیرعاملی این شرکت بزرگ منصوب شد و تا سال 2014 در این سمت باقی ماند. وی همچنین مسئولیت مدیریت سیستم‌های Gmail، Picasa و Google TV را بر عهده داشته است. او یکی از مدیران اجرایی فعلی گوگل است.

جان یوشای، نویسنده و سردبیر وب سایت فوربس، می نویسد: «غیرعادی نیست که فردی به عنوان نهمین کارمند گوگل استخدام شود و در کار خود موفق باشد. این شرکت اکنون بیش از 30000 کارمند دارد. پشتکار و نبوغ سالار کماگر در کارش شاید مهمترین ویژگی او باشد. گوگل ممکن است سریعتر از حد انتظار به این رشد درآمد دست یافته باشد، اما با چنین افرادی، آنها سریعتر به اهداف خود می رسند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما