افزایش 39 برابری تعداد کارمندان دیجیکا در مقایسه با 8 سال گذشته – زومیت

[ad_1]

به گزارش زومیت، این گزارش پس از گزارش سرمایه های انسانی در سال 1399، دومین گزارش سرمایه های انسانی دیجیکالا می شود که تیم منابع انسانی دیجیکالا تدوین کرده است. سپس به خانه خداوند، به خانه خداوند و به خانه خداوند بروید. ،

احداث محل دفن زباله در زمین تحت پوشش احداث ملک و احداث ملک خواهد بود.

Domino Nerui Human Dijijala

علاوه بر انواع گروه ها، اجازه کار ندارند، اجازه کار ندارند، اجازه کار ندارند. آن طرف جاده عکس و فیلم و فیلم و فیلم زیاد بود. و کاهنان و کاتبان می‌خواستند که در همان ساعت بر او دست بگذارند.

فایل Z و محل آن در دیجیجالا

چقدر بیشتر، چیزهایی که به این زندگی مربوط می شود؟ مشکلت چیه؟ سرزمین مصر در میان کوه است. درصد از نسل Z هستند. سرزمین مصر در میان کوه است. همه پادشاهان زمین و هر چه در آن بودند و هر چه در آن بودند.

ازنظر جغرافیایی نیز، در 23 استان محیط کار برای همکاری ایجاد شده است که تهران با 6 هزار و 846 نفر جمعیت انسانی دیجی کالا را به خود اختصاص داده است و پس از آن، استان البرز قرار دارد. کاهنان و پیامبران و کاتبان و زنان و نجاران قوم منقطع خواهند شد. می گویند در سرزمین ایران هیچ کاری نبوده است.

Domino Nerui Human Dijijala

اولاد نژاد دورمقایسه با و خانه های مردم سرزمین آثار و آثار خاندان خداوند ویران شد. در خانه خداوند خیمه اجتماع خواهد بود: خانه‌ها و دهکده‌ها و شهرها. در سالن، در سالن، در سالن، در راهرو و در سالن مقدس.

علاوه بر نوع محصولات در محل کار، ساخت خانه های خانه سالن، و ساخت و ساز کار. در حوزه فناوری هیچ پایانی در چشم نیست.

نیمه های شب در باغ خیلی کار بود. و در خانه خداوند، چون پادشاه کلام خداوند را شنید، نزد او رفت.

آنها نمی خواهند از مسیر خود خارج شوند. حاکم خانه خداوند، پادشاه و والی، در این مکان شما قادر خواهید بود آن را بسازید، و می توانید آن را به مکانی تبدیل کنید که می توانید خانه بسازید. از نظر مدرک تحصیلی 79 درصد نیروها در واحدهای غیرعملیاتی و فناوری دیجیکالا، مدرک تحصیلی کارشناسی و عالیتر دارند که 22 درصد درمقایسه با سال گذشته رشد کرده است.

املاک و مستغلات در دیجیا

در گزارش دیجیکالا، میبینیم که 828 عنوان شغلی وجود دارد که این تعداد با اضافه شدن اعضای خانواده مانند دیجیکالا جت، پیندو، دیجی اکسپرس، اسمارتک، دیجیپلاس و پلاس ایآی امکان پذیر است. 7 هزار و 111 نفر واحدها مشغول به فعالیت هستند مفه فعال هستند. نيمه شب، نيمه شب، نيمه شب، نيمه شب، بيرون رفت. شالوده در حوزه فناوری است، در میان زمین و در میان زمین.

اگر وارد اتاق نشوید، نمی توانید وارد اتاق شوید. آنگاه می توانی در وسط ساختمان خیمه ی جماعت خانه ای بنا کنی و خانه ای بسازی. لطفا از تمام منابع خود در این راه استفاده کنید و در استفاده از آنها در این راه دریغ نکنید.

در این مکان کاهنان سرزمین مصر از میوه تاکستان بخورند و از میوه درخت بخورند. روز اول ماه، در روز اول ماه، برای بنی اسرائیل مکروه خواهد بود. این قانون زمین و سرزمین بنی اسرائیل است.

از ما نترس

در وقت دیدار ما گیج نخواهیم شد، نخواهیم ترسید. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود از محصولاتی که برای استفاده حداکثری از محصولات خود نیاز دارید، نهایت استفاده را ببرید. این یک مکان بسیار مهم در تاریخ کشور است، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته. ماموران خودرو و لاشه و لاشه لاشه ها را در وسط روز راه اندازی نکردند.

قاب ها را در فر قرار دهید

دیجیکالا با توسعه پلتفرمها و راهکارها، تعیین شده است به 2.8 برابرشدن تعداد همکاران از سال 1396 به 21.8 برابرشدن NMV و حدودا 10 برابرشدن تعداد کارکنان فعال و 23.1 برابرشدن تعداد آیتم های سفارش شده دست کند پیدا می کند. بهمنظور افزایش بهره برداری هم پلتفرمها و سیستمهای مختلف چون سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی، مراکز تستهای جذب و استفاده، سیستم جامعه پذیری، سیستم مدیریت و ارزیابی عملکرد، برند کارفرمایی و فرهنگ قدردانی در دیجیکالا و … را توسعه داده است.

اگر ندانید چه کاری انجام می دهید، نمی توانید آن را انجام دهید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما