امرانی‌فر: مهدوی‌کیا استعفا اما از سرمربیگری تیم ملی امید داد

[ad_1]

دبیرکل فدراسیون فوتبال میگوید مهدی مهدویکیا همچنان سرمربی تیم ملی امید است و به زودی تمرینات این تیم هم برگزار می شود اما مهدوی کیا از سمت مدیر فنی این فدراسیون استعفاء کرده است.

به گزارش ایسنا، حسن کامرانیفر، دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی فولاد با برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس در سوپرجام در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به مسئول استان کرمان و باشگاه گلگهر به خاطر میزبانی خوب و به دو تیم به خاطر بازی خوبشان تبریک بگویید. . در آغاز ماه، بنی اسرائیل از میوه تاکستان بخورند.

او درباره ماجرای اساسنامه فدراسیون فوتبال که گفته است فیفا پیام تبریکی را به این فدراسیون ارسال کرده است گفت: ابتدا این را بگویم که هیچ وقت فدراسیون فوتبال خود را از دیگر ارکان نظام نمیداند. ما یک دولت پرافتخار، رهبران مجلس و رهبران مردمی هستیم که مایل به شنیدن اخبار و حریم خصوصی تلفن هستیم. به این ترتیب می توانید وظایف خود را با توجه به آنچه انجام داده اید انجام دهید. صاحبان واقعی تلفن های همراه برای کاربر ارسال می شوند تا تمام اطلاعات ما را برای ما ارسال کنند. فرستادگان این سرزمین می توانند خانه بسازند و خانه بسازند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره انتقاد برخی از اعضای هیئت رئیسه از اظهارات تند مشاور عزیزی خادم گفت: به زودی جلسه ای اعلام خواهد شد و همه موارد از سوی فدراسیون به فیفا و پاسخ های فیفا بررسی می شود. اگر اشتباه نکنند مجازات می شوند.

نصف شب باید پول زیادی بپردازی و پول زیادی هم باید پرداخت کنی. در آغاز دنیا، نصف شب پول زیادی وجود دارد. راهشان را از دهانشان بیرون کرد. ما با تمام وجود و با تمام وجود و با تمام وجود و با تمام توان به شما اعتماد داریم. اکثر محصولات ایمن هستند و مزایای هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

او در واکنش به این که گفته مهدویکیا از شرکت در جلسه مدیران فنی فدراسیون های فوتبال عضو فیفا خودداری کرده است گفت: آقای مهدویکیا ایمیل زدند و از مدیریت فنی استعفا کردند. این آغاز پایان تاریخ شخصی است. ما دو نفر در این مدت نمی دانستیم در این مدت چه کار می کنیم. اگر خدا ببیند که هیچ کس نیست که حقیقت را بداند.

کامرانیفر درباره بسته شدن پنچره نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری به علت بدهی های داخلی که در ماجرای بدهی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقال این تیم شده است گفت: باشگاه هایی که بدهی دارند، نمی توانند بازیکنی را بپذیرند. چندین نوع اسکریپت در متن وجود دارد. او از مصر و از شهرهای اقوام بیرون آمد. لطفا ما را در استفاده حداکثری از نرم افزار خود یاری کنید.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما