اپل سفارش آیفون 13 را با کاهش پیام های تراشه ای برای آیفون های قدیمی افزایش داد

[ad_1]

طبق گفته وب سایت DigiTimes ، اپل پیام های تراشه ای را برای iPhone های قدیمی کاهش می دهد و برعکس ، پیام های تراشه ای را به خانواده تلفن های iPhone 13 اضافه می کند.

اگرچه نسل قدیمی آیفون های اپل هنوز در حال تولید است ، اما این شرکت ظرفیت بیشتری را برای سری آیفون 13 فراهم می کند تا تراشه های مورد نیاز برای تلفن های هوشمند جدید را تامین کرده و سفارشات تولید تراشه را برای نسل های قدیمی کاهش دهد.

به گفته منابع آگاه از بازار ، اپل هیچ تغییری در ارسال تراشه به TSMC در سال 2021 ایجاد نکرده است و فروش آیفون 12 ، آیفون 12 مینی و آیفون 11 را در فروشگاه آنلاین خود ادامه می دهد. همچنین iPhone SE 2 را برای کاربرانی که مایل به خرید یک آیفون مقرون به صرفه با دکمه Home هستند ارائه می دهد. اپل پس از عرضه سری آیفون 13 تولید iPhone XR ، iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max را متوقف کرد.

همه مدل های آیفون 13 در حال حاضر با سه تا چهار هفته تاخیر در عرضه در ایالات متحده ، کانادا و بریتانیا دست و پنجه نرم می کنند. مدلهای قدیمی iPhone بهتر از نسل جدید نیستند. به عنوان مثال ، تحویل آیفون 12 و آیفون 12 مینی تا دو هفته به تعویق می افتد و آیفون 11 نیز پنج هفته تاخیر دارد.

آیفون 13 پرو مکس

تیم کوک ، مدیرعامل اپل گفت که کمبود تراشه جهانی در ماه های آینده بر تولید آیفون تأثیر می گذارد. تقاضا برای جدیدترین مدل های آیفون ، مشکلات مربوط به زمان دسترسی را ایجاد می کند.

طبق گزارشات تحلیلگران ، سفارشات اولیه برای سری آیفون 13 بیشتر است ، بنابراین زمان تحویل را افزایش می دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده ، TSMC هنوز در حال انتقال به یک فرآیند تولید 3 نانومتری برای نیمه دوم سال 2022 است و خروجی ماهانه این فرایند به 55000 ویفر می رسد. فرآیند TSMC 3 نانومتری معمولاً برای ساخت تراشه های آیفون استفاده می شود. پیشتر ، وب سایت Nikkei Asia گزارشی را مبنی بر استفاده اپل از تراشه 3 نانومتری در iPad Pro 2022 تأیید کرد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما