اگر 40 ساله هستید ، با یک فاجعه آب و هوایی روبرو خواهید شد – زومیت

[ad_1]

تحقیقات اخیر نابرابری واقعی بینش نسلی جهانی را نشان می دهد. اما دانشمندان می گویند که تغییرات آب و هوایی تأثیر بیشتری بر کودکان کشورهای در حال توسعه خواهد داشت. بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد نسل های مختلف که تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار می گیرند ، کودکان متولد 2021 دارای هفت برابر طول عمر والدین خود ، دو برابر نسل والدین خود خواهند بود. آتش سوزی و تقریباً سه برابر خشکسالی محصولات کشاورزی و طغیان رودخانه ها.

بر اساس نتایج موجود در مجله علوم پایه گرمایش زمین و به ویژه وقوع آب و هوای شدید ، زندگی جوانان و کودکان را به طور نامتناسب تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این مطالعه جدید اولین نمونه ای از آب و هوای شدید در آینده و سناریوهای مختلف آب و هوایی است و پیش بینی می کند که چگونه افراد گروه های سنی در سراسر جهان در طول زندگی خود بلایای آب و هوایی را تجربه خواهند کرد. در گروه های مختلف استفاده می شود. به گفته ویم تیری ، دانشمند آب و هوا از دانشگاه مستقل بروکسل در بلژیک که این تحقیق را رهبری کرده است ، اگر میزان گرمایش زمین کنترل نشود ، میزان گرم شدن کره زمین می تواند مبهم باشد. او می گوید:

ما دریافتیم که افراد 40 ساله اکنون در شرایط بی سابقه ای زندگی می کنند و بر موج های گرما ، خشکسالی و سیل غلبه می کنند. این امر حتی در محافظه کارترین سناریو نیز رخ خواهد داد.

این مطالعه نابرابری واقعی بینش نسلی جهانی را نشان می دهد. اما محققان می گویند که تغییرات آب و هوایی تأثیر بیشتری بر کودکان کشورهای در حال توسعه خواهد داشت. این فشار با وجود کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که کشور تابع توافقنامه پاریس است ، نامتناسب باقی خواهد ماند. توافقنامه پاریس یک توافق جهانی آب و هوا است که توسط بیش از 190 کشور امضا شده است.

جاری شدن سیل در کلن آمریکا

پس از طوفان گرمسیری آیدا ، یک کودک در جریان سیل در کلن ، می سی سی پی در 30 اوت ، قایق حمل می کرد.

به گفته محققان ، بر اساس تعهدات کشورهای کنونی ، 172 میلیون کودک در آفریقای سیاه قادر خواهند بود 50 برابر موج گرما و 6 برابر وقوع حوادث شدید آب و هوایی را تجربه کنند. در همین حال ، 53 میلیون کودک در همان گروه سنی در اروپا و آسیای مرکزی در چنین شرایطی زندگی خواهند کرد.

مقالات مرتبط:

نتایج در حال حاضر نگران کننده است ؛ اما تأثیر آن بر زندگی جامعه ممکن است بیشتر از برآورد مطالعه باشد. این به این دلیل است که محققان فقط بر فراوانی وقوع شدید ، که مدت و شدت آن را در نظر نگرفته اند ، متمرکز شده اند.

مطالعات مختلف نشان می دهد که تغییرات آب و هوایی نه تنها احتمال وقوع حوادثی مانند موج گرما ، خشکسالی و آتش سوزی را افزایش می دهد ، بلکه شدت آنها را نیز افزایش می دهد. تیری گفت: “ما این واقعیت را در نظر نمی گیریم که امواج گرما می توانند در آینده دو برابر بیشتر از زمان دوام داشته باشند.”

همچنین محققان بروز شدید را جداگانه در نظر گرفتند. بنابراین ، این مطالعه در نظر نگرفته است که اگر این وقایع به طور همزمان رخ دهند ، چگونه اثرات تقویت می شوند. تیری گفت: “این معمولاً در همان زمان اتفاق می افتد.” “به عنوان مثال ، در مورد امواج گرما و خشکسالی یا طغیان رودخانه ها و طوفان های گرمسیری فکر کنید.”

البته دلایلی برای امیدواری وجود دارد. به گفته تیری ، اگر کشورها بتوانند انتشار گازهای گلخانه ای را به شدت کاهش دهند و اثرات گرمایش زمین را محدود کنند ، می توان از برخی از ترسناک ترین سناریوهای مطالعه اجتناب کرد.

جوانان با حرکت هایی مانند “جمعه برای آینده” آب و هوا را در اولویت اصلی خود قرار داده و از دولت می خواهند که اقدامی انجام دهد. رهبران جهان قرار است از 31 اکتبر تا 12 نوامبر در اسکاتلند ملاقات کنند تا در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در سال 2021 شرکت کنند. مذاکرات هفته آینده مهم خواهد بود و انتظار می رود که این کنفرانس اهداف بلندپروازانه ای برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 تعیین کند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما