این ابزار قابل استفاده در فیزیوتراپی برای تشخیص حرکات بدن استفاده می شود [تماشا کنید]

[ad_1]

محققان MIT یک ابزار پوشیدنی ایجاد کردند که می تواند روی پای یا دست کاربر قرار گیرد تا حرکت بدن را تشخیص داده و شرایط ترمیم عضلات را روی صفحه نمایش دهد. این فناوری می تواند برای افزایش روند درمان با فیزیوتراپی و ترمیم بافت با حرکت فیزیکی مفید باشد.

این ابزار پوشیدنی می تواند از فناوری توموگرافی برای تشخیص امپدانس ضربه های الکتریکی در عضله استفاده کند و همچنین می تواند حرکت عضلات را ردیابی کند. به طور خلاصه ، این ابزار علاوه بر تشخیص حرکت ماهیچه ها ، می تواند فعالیتی را که انجام می دهید نیز تشخیص دهد.

برای استفاده از این فناوری ، شکل و ساختار گجت در کیت طراحی EIT به صورت سه بعدی طراحی شده است. در طول طراحی این ابزار ، حسگرهایی که تکانه های الکتریکی یا الکترودهای مشابه را تشخیص می دهند به طور خودکار در مکان های مختلف نصب می شوند. البته اگر کاربر بخواهد ، می تواند آن را به صورت دستی در مکان های مختلف مطابق میل خود طراحی کند.

پس از اتمام طراحی ، قسمت های مختلف دستگاه جداگانه چاپ شده و با استفاده از چاپگر سه بعدی با هم مونتاژ می شوند. پس از قرار دادن ابزار در دست خود و نصب برنامه تلفن همراه ، می توانید از برنامه برای تشخیص حرکت استفاده کنید. پس از نصب گجت در دست خود ، دست و انگشت خود را در هر موقعیتی نگه دارید (مانند مشت ، نشان داده شده با دست ، دست با انگشت شست) ، دستگاه می تواند تشخیص دهد و حرکات انجام شده با دست شما انجام می شود ، به عنوان متن در برنامه

این ابزار را می توان با برنامه های کاربردی واقعیت افزوده تلفن همراه به عنوان یک ابزار غیر تهاجمی برای تشخیص میزان بهبود عضلات در طول درمان و فرآیند فیزیوتراپی استفاده کرد.

گجت های پوشیدنی

این دستگاه همچنین می تواند برای جلوگیری از حوادثی که می تواند راننده را آزار دهد یا مشکل ایجاد کند ، مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، اگر فرمان به درستی قرار نگرفته باشد ، برنامه به شما در مورد این مشکل هشدار می دهد. این ابزار همچنین می تواند برای نشان دادن میزان چربی بدن یا گوشت با نمایش درصد یا علائم ایجاد شده در گوشت مورد استفاده قرار گیرد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما