این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

[ad_1]

car.ir: بازار خودرو در کشور ما درگیر مونتاژ و تولید محصولات تکراری است. دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور، ایران خودرو و سایپا، مدت‌هاست که به استثنای تارا و شاهین، محصولات جدیدی در کشور عرضه نکرده‌اند. البته محصولات فیس لیفتی را عرضه می کنند که جز تغییرات جزئی مانند تغییر رنگ سقف یا تغییر چراغ های جلو و عقب یا سپرها هیچ چیز قابل توصیف نیست. محصولاتی مانند ساینا اس، کوئیک آر در سایپا، رانا پلاس و سورن پلاس یا سقف شیشه ای 207 در ایران خودرو.

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

بازار خودروهای کشور تشنه محصولات جدید و به روز است. اخیرا شرکت های خودروسازی خصوصی محصولات جدیدی را معرفی کرده اند که همگی در کلاس های شاسی بلند و کراس اوور هستند و همگی در چین رایج هستند. برخلاف خودروسازان دولتی که به دنبال سدان های سایز متوسط ​​هستند، از زمان عرضه حدود 3 تا 4 سال طول می کشد.

همه خودروسازان داخلی مجبور به همکاری با شرکت های چینی شدند و در این بین کمتر توانستند به سمت خودروسازان بزرگ چینی مانند سایک موتور، جیلی، بایک یا ام جی موتور بروند که پس از آغاز دور دوم تحریم ها علیه ایران ، هنوز علاقه مند به نشان دادن همکاری با هم بودند.

در این مقاله به معرفی خودروهای جدیدی می پردازیم که در سال 1999 وارد بازار شده اند یا وارد بازار خواهند شد. شایان ذکر است خودروهای معرفی شده با نسخه هایی که وارد بازار می شوند ممکن است در مشخصات فنی یا امکانات تفاوت هایی داشته باشند. خودروهایی مانند 207 دنده سقف شیشه ای (پانوراما) یا دنا پلاس توربو اتوماتیک ممکن است در این مقاله قرار گیرند، اما به دلیل تکراری بودن این محصولات، در این مقاله از آنها اجتناب کردیم.

1- فردا SX5

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

SX5 دانگ فنگ SX5 واقعی که فردا در بازار چین فروخته می شود دانگ فنگ X5 است. قیمت نهایی این خودرو که به صورت رسمی اعلام شده 590 میلیون تومان است و در فاز اول فروش این خودروی شاسی بلند 40 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است. این خودرو دارای موتور 1.6 لیتری با قدرت 123 اسب بخار و گشتاور 151 نیوتن متر ساخت میتسوبیشی ژاپن است.

البته سرنوشت تلخ هایما S7 تنفس طبیعی (با موتور 2.0 لیتری) یا چری تیگو 5 تنفس طبیعی فردا با SX5 جدید روبرو خواهد شد که موفقیتی در کسب سهم بازار و فروش نداشته است. رسیدن.


2- KMC K7 کرمان موتور

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

جک X7 با نام KMC K7 کرمان موتور در ایران عرضه می شود که محصول جدید شرکت چین موتور جک می باشد. قیمت نهایی این خودرو در مرحله اول فروش در کشور 950 میلیون تومان اعلام شده است. موتور KMC K7 کرمان مجهز به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن متر است.

نیروی تولیدی پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته DCT (دوکلاچه) به محور جلو منتقل می شود که جاده به ترتیب 10.1، 8.6 و 7 لیتر اعلام کرده است.


3- ماشین جی ام سی S350 ریگان

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

کارخانه ریگان خودرو در قلعه جدید بم خط تولید شاسی بلند JMC S350 را افتتاح کرد. GMC S350 پس از Copa T210، اکنون دومین محصول عرضه شده توسط ریگان خودرو در کشورمان است.

نسخه دو چرخ متحرک S350 حداکثر 174000 یوان (یا حدود 24000 دلار) در بازار چین قیمت دارد که تقریباً مشابه مدل هایی مانند Haval H6، Changan CS75 و Zoty T600 است.


4- شاهین سایپا

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

محصول جدید سایپا پس از معرفی و عرضه در سال 1377، سرانجام در اواخر پاییز به خط تولید تبدیل شد. قیمت نهایی کارخانه شاهین در سه ماهه سوم سال جاری از سوی شورای رقابت 2 هزار و 365 میلیون ریال اعلام شده است که با افزایش تعداد و بیمه، می توان حدود 13 درصد به این مبلغ افزود. سایپا مشخصات نهایی انواع «شاهین» را اعلام کرد. سایپا شاهین با دو تیپ S و G وارد بازار می شود.سایپا شاهین که مدتی است در سایپا به فروش می رسد در دو تیپ S و G عرضه می شود.

موتور 1.5 لیتری توربو سایپا شاهین 110 اسب بخار قدرت با 165 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با گیربکس دستی به بازار عرضه می شود.


5- تارا ایران خودرو

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

تارا جدیدترین خودروی مونتاژی ایران خودرو است. این محصول جدید در ابتدا K132 نام داشت. این خودروی سدان در کلاس C-dimensional است که با طراحی تخصصی این شرکت و با استفاده از خودروی پژو 301 تولید خواهد شد.

این خودروی خانوادگی در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 یکی از دوستدار محیط زیست ترین خودروهای ایران است.

موتور 4 سیلندر 1600 سی سی تنفس طبیعی 110 اسب بخار قدرت تولید می کند. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است اما طبق پیش بینی ها قیمت این خودرو با دنا پلاس برابری خواهد کرد.


6- پرایم گلوری

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

دیگنیتی پرایم با امکاناتی از نظر تجهیزات و انتخاب راحتی و ایمنی بالا به بازار عرضه خواهد شد و دارای ایربگ راننده، سرنشین و جانبی، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، ابر، چراغ های اتوماتیک خواهد بود. . ، دوربین 360 درجه، سیستم هوشمند بدون ورود بدون کلید و دکمه استارت و ….
دیگنیتی با موتور SFG15T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ می شود. موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر است و 148 اسب بخار قدرت با 220 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حداکثر گشتاور این موتور در 1800 تا 4000 دور در دقیقه قابل استفاده است و این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

موتور خودروی دیگنیتی دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و ظرفیت باک بنزین 58 لیتر است. قیمت این خودرو هنوز از سوی گروه بهمن موتور اعلام نشده است.


7- چری تیگو 5 توربو

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

چری تیگو 5 به عنوان خودرویی با سابقه در بازار شناخته می شود اما مشکل اصلی این خودرو موتور ضعیف آن است و به زودی خودروی مدل توربو با گیربکس جدید با توجه به تقاضا وارد مرحله تولید و تامین خواهد شد. از بازار خودرو دولتی

موتور توربو این خودرو مشابه موتور معروف 1.5 لیتری توربو بر اساس محصولات شرکت های معروف مدیریت خودرو مانند تیگو 7، آریزو 6، ایکس 55 و آریزو 5 است که عملکرد نسبتاً خوب و بهینه ای دارند. این موتور توسط شرکت معروف اتریشی AVL طراحی شده است و سیستم توربو فناوری شرکت معروف Honeywell است.

از طرفی گیربکس این خودرو نسل جدید گیربکس های CVT 25 است که 9 سرعته هستند و اولین بار در خودروی آریزو 6 نصب شد که عملکرد موفقی نیز داشت. این گیربکس جدید با موتور توربو بالا عملکرد بالایی دارد.

قیمت نهایی این خودرو هنوز اعلام نشده است.


8- ام وی ام X55

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

MVM X55 جدید که در بازار جهانی با نام “تیگو 4” شناخته می شود، در دسامبر 1998 توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شد.

ام وی ام X55 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 147 اسب بخار بهره می برد. گیربکس این خودرو از نوع دوکلاچه با 6 سرعته اتوماتیک می باشد.

از مهمترین تجهیزات این خودرو می توان به: فرمان کمکی برقی – 6 ایربگ 10 نقطه ای – ترمز ABS، EBD و BA – سیستم کنترل پایداری و صدا – ترمز پارک برقی – نگه داشتن خودکار – کنترل استارت در سربالایی – صندلی راننده برقی – 360 درجه اشاره کرد. . دوربین – کروز کنترل – سانروف – سنسور پارک – نور ابری (نور) و سنسور نور نوک تیز.

قیمت این خودرو در کارخانه در مدل فول 855 میلیون تومان است اما با قیمتی کمتر از 800 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.


گاوصندوق ماشین 9-SWM

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

مدتی است که تولید کراس اوور ایتالیایی-چینی G01 در سیف خودرو آغاز شده است. با توجه به نیاز به تنوع و گسترش سبد محصولات، مدل G01F در این شرکت تولید خواهد شد. هر دو مدل از نظر پیشرانه، قدرت و حجم موتور و سیستم گیربکس شبیه هم هستند اما از نظر ظاهری با هم تفاوت دارند. SWM G01 یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که می تواند حداکثر 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته اتوماتیک است. محصول جدید سیف خودرو دارای شش کیسه هوا، دوربین 360 درجه، شارژر بی سیم موبایل، چراغ های گوشه و سقف پانوراما است.

سیف خودرو قیمت نقدی G01 را با موعد تحویل 580 میلیون تومان در مرداد ماه و قیمت نقدی G01F را با موعد تحویل 650 میلیون تومان اعلام کرد، این در حالی است که قیمت خودرو در خرداد 99 310 و 350 میلیون تومان بوده است. … قیمت فعلی این خودرو در بازار حدود 790 میلیون تومان است.


10-ماشین لیفان X70 بام

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

لیفان X70 محصول جدید کرمان موتور از شرکت لیفان است که در گروه خودروسازی بام تولید خواهد شد. سیستم مدیریت پایداری ESP همچنین دارای دکمه استارت، ورود بدون کلید، صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو برای کراس اوور لیفان است. لیفان X70 از یک موتور دو لیتری تنفس طبیعی با گیربکس CVT استفاده می کند. این موتور 140 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور دارد. باید در عمل آزمایش شود و مقایسه ای بین این محصول جدید و سایر رقبا انجام شود تا بتوانیم در مورد موتور 2 لیتری بدون توربوشارژر این خودرو قضاوت قطعی تری داشته باشیم.

بر اساس اعلام رسمی شرکت خودروسازان بم در شهریور 99 و اولین قیمت های اعلام شده، قرار است این خودروی لیفان X70 با قیمت نهایی 580 میلیون تومان به دست مصرف کنندگان برسد.


11. T60 YEMA کراس

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

شایعات زیادی درباره همکاری ماموت خودرو (نماینده فولکس واگن در ایران) با برند چینی YEMA وجود داشت و کراس اوور T60 یکی از گزینه های اصلی برای عرضه یاما در ایران بود، اما ظاهراً T60 در نهایت با برند مادر به ایران آمد. ، لودیو. افزایش یافته است.

Levdeo T60 با دو موتور 1.5 لیتری 112 اسب بخار و 1.5 لیتری توربو با 156 اسب بخار عرضه می شود و برای سیستم گیربکس اکسل جلو نیز دو گیربکس CVT و 5 سرعته دستی در جلوی سمت ایرانی قرار دارند. . T60 با قیمتی در حدود 9000 تا 14000 دلار در بازار چین، انتظار می رود قیمتی بین MVM X22 و X33 داشته باشد.


12- وانت جک T8

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

وانت جک T8 در رده پیکاپ های متوسط ​​قرار دارد که در مدل دو تاکسی وارد بازار ایران شد و با رقبایی مانند آمیکو آسنا و پیکاپ فوتون تونون روبرو شد. پیکاپ TC Jack T8 مدل 1997 با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر از دورهای پایین در دسترس است که از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی به چهار چرخ منتقل می شود. جک T8 دارای فرمان هیدرولیک و ترمز دیسکی 4 چرخ با چرخ 18 اینچی است.

پیش فروش مرحله اول این خودرو هم اکنون آغاز شده اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. بر اساس برخی اطلاعات دریافتی، قیمت این محصول حدود 700 میلیون تومان است، اما ممکن است با توجه به نوسانات نرخ ارز در زمان شروع فروش رسمی، قیمت آن متفاوت باشد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما