بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

خوشبختانه مشاوران ایران تحصیل می توانند به شما داوطلبان عزیز در هر زمانی که سوالی داشته باشید، آماده ارائه خدمات خواهند بود. در پاسخ به این سوال برترین مشاوران کنکور ایران دارای ۲ موضع مختلف بودند برخی اعتقاد داشتند که در این ایام صرفاً به تست زنی سوالات کنکور باید پرداخت شود ،اما برخی دیگر نیز با توجه به تغییر نظام و تازه بودن مطالب در نظام آموزشی جدید توصیه می نمایند علاوه بر مجموعه سوالات کنکور سنوات گذشته ۳ الی ۴ مجموعه سوالات میکس و ترکیبی از مجموعه سوالات تالیفی رانیز در دستور کار خود قرار دهند تا ،با گونه های جدید سوالات و تغییرات ایجاد شده در سیستم آموزشی کشور بیشتر آشنا گردید ،اما پرسش دیگری که دانش پژوهان از قویترین مشاوران کنکور ایران دارند آن است که ،آیا می توان به جای چهار روز یکبار هر روز یک مجموعه سوال جمع بندی را پاسخگو باشند ؟ در سالهای اخیر نوساناتی در خصوص نزدیک بودن سوالات این آزمونها با کنکور وجود داشته اما معمولاً آزمونهای قلمچی و سنجش از کیفیت بیشتری برخوردار بودهاند. در آزمونهای انتهایی معمولاً همهی داوطلبان شرکت میکنند. به عنوان مثال ممکن است شما دچار مشکلی در رابطه با مطالعه و یا تست زنی بشوید و یا به لحاظ روانی آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون نداشته باشید، باید بتواند به شما در هر زمانی که نیاز به کمک داشتید، خدمات لازم را ارائه نماید.

ولی من هرروز شاد تر از دیروز به تلاشم ادامه میدادم و حتی یک ذره احساس تنفرنداشتم نسبت به کنکور و به سخت شدن سوال ها تواین سال ها و به کتاب ها .و هر کتاب رو با حرص و طمع برای یادگیری مطلب جدید؛باز میکردم میخوندم . در صورتی که شما هم به دنبال یک جلسه مشاوره کنکور تجربی رایگان و آنلاین هستید، میتوانید از طریق شماره ۰۲۱۲۸۴۴۶۵۵۵ با ما در ارتباط باشید. سرورپور متولد سال شصت و دو بوده و مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تهران اخذ کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد ِام بی ِای نیز می باشد. حال گاهی این توقعات و انتظارات کاملا منطقی و گاهی کاملا غیر منظقی می باشد.

ما می توانیم مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان را کاملا رایگان ارائه نماییم. دانش آموزان و اولیا آنها با دانستن ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی می توانند انتخاب درستی انجام داده و آینده تحصیلی و شغلی فرزندان خود را تضمین کنند. در این مرحله است که رتبهها کمی معنا پیدا میکنند و رتبهی شما میتواند رنگ و بویی از رتبهی کنکور شما را بدهد. ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا شما را در انتخاب بهترین منابع کنکور 1401 ریاضی راهنمایی کنیم. ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین منابع کنکور 1401 ریاضی را در سه سطح معرفی کنیم. در نهایت این داوطلب است که اصلیترین نقش را در موفقیت یا شکست دارد. برای اینکه انتخاب رشتهی شما یک انتخاب رشته ی هوشمندانه و هدفمند باشد شما باید ابتدا شناخت خوبی نسبت به رشته ها، مشاغل مرتبط با این رشته ها و توانایی های لازم برای موفقیت در این مشاغل پیدا کنید.

همچنین برای تسلط یافتن بر این مشاغل و رشتهها زمان زیادی مورد نیاز است. برای یک داوطلب کنکور که شناخت چندانی نسبت به مشاغل ندارد و تقریباً همیشه سرش در درس و کتاب بوده، این کار سخت است. مشاور حرفه ای کنکور تجربی دارای خصوصیات و ویژگی های مختص به خود بوده که تضمین کننده قبولی در رشته پزشکی و سایر رشته های پرطرفدار تجربی خواهد بود. ما دو نوع مشاور داریم، یک نوع مشاوره که رشته دانشگاهی او مشاوره تحصیلی می باشد و نوع دیگر آن ، افرادی است که خود در سال های گذشته توانسته اند موفق به کسب رتبه های برتر بشوند و حال می توانند به دانش آموزانی که داوطلب کنکور هستند کمک نمایند. عامل دیگر اینکه فشارهای خانواده باعث میشود داوطلب نتواند رشتهای را که واقعاً دوست دارد انتخاب کنند. چگونه رشتهای را انتخاب کنیم که مناسب با استعداد، توانایی و علاقهی ما باشد؟ شما باید رشتهای را انتخاب کنید که ضمن داشتن آینده و فرصت شغلی مناسب مطابق با استعداد و میل شما باشد. پس به عقیده ی بهترین مشاور های کنکور ایران بهتر است دوران جمع بندی خود را از پانزدهم اردیبهشت ماه هرسال آغاز نمایید،تا فرصت کافی برای جمع بندی تمام دروس در اختیار داشته باشید.

با توجه به تعدد آزمونها سعی کنید در آزمونهایی شرکت کنید که اولاً شباهت بیشتری با کنکور دارند و ثانیاً جامعهی آماری بالایی دارند. با آسون شدن کنکور دیگه درصدای بیست سی درصد برای قبولی رشته های خوب قابل قبول نیست. برای دریافت راهنمایی در رابطه با مشاوره انتخاب رشته این دانشگاه، با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. اگر در هر مرحلهای مشکل دارید میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، فقط با یک تلفن ساده با مشاوران ما ارتباط بگیرید و با در میان گذاشتن دغدغهها و مشکلات تحصیلی خود، راهنماییهای لازم را دریافت کنید. اگر می خواهید در هر وب سایتی اقدام به درخواست مشاوره و رزرو نوبت برای مشاوران با توجه به لیست ارائه شده نمایید، اندکی صبر کنید و دست نگاه دارید و ابتدا تمام این موارد را مطالعه نمایید و سپس بر اساس این موارد می توانید یک انتخاب درستی داشته باشید. با تمام راهنمایی هایی که ما در رابطه با انتخاب بهترین مشاور کنکور ارائه نمودیم، حال سوال داوطلبان این است که چگونه می توانیم به مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور دسترسی داشته باشیم؟ در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با لیست مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور می باشید، می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

زینب خنیفر ۱۹ ساله ساکن بخش مرکزی شهرستان شوش در خوزستان که موفق به کسب رتبه هفت کنکور امسال در رشته علوم انسانی شد گفت: برنامهریزی کلید موفقیت من در کنکور بود، ادامه داد: برنامه ریزی به دانشآموز کمک میکند که بهترین راه را برای موفقیت در کنکور پیدا کنند. برای مشاهده اسامی بهترین مشاوران کنکور موسسه آیدی نوین که توانستند ۵۰ نفر را به رتبه زیر ۱۰۰۰ برسانند با ما همراه باشید. اما بهترین مشاور کنکور تجربی را از کجا پیدا کنیم؟ اما سوال دیگر دانش آموزان و دانش پژوهان از برترین مشاوران کنکور ایران آن است که، آیا در دوران جمع بندی می توانیم از خلاصه نکات و تست هایی که قبلاً علامت زده ایم استفاده کنیم ؟ اما منظور ما از بهترین منابع، در واقع منابع کمک آموزشی همانند کتاب های تست زنی و همچنین سایر کتب کمک آموزشی از جمله دیگر مباحث مهم می باشد که یک مشاور باید بدان تسلط کافی داشته باشد. مرکز مشاوره کنکور آویژه میتواند در هر یک از مراحل ذکر شده، شما را یاری کند. یک مشاور خوب اولا در رابطه با بودجه بندی سوالات هر درس و هر رشته، می تواند کمک نماید تا داوطلبان مهم ترین مباحث را بشناسند و خود را برای تسلط بر آن آماده نمایند.

استاد عبدالرضا منتظری در سال ۱۳۵۲ متولد شده است و تحصیلات کارشناسی را در رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه صنعتی اصفهان گذارنده و در حال حاضر موسس حرف آخر و یکی از بهترین و برجسته ترین اساتید کشور شناخته میشود. ما می خواهیم دی وی دی دروس زبان انگلیسی ،اقتصاد و منطق رو تهیه کنیم.لطفا برترین اساتید نظام جدید که در این زمینه فعالیت می کنند و راه های میانبر رو در تست زنی آموزش می دن به ما معرفی کنید. برخی از مراکز مشاوره، برنامهها و اپلیکیشنهایی را تهیه کردهاند که میتوانند بر اساس رتبهها و نتایج سالهای گذشته، درصد قبولی شما در رشتهها را حدس بزنند و احتمال موفقیت شما در انتخاب رشته را بیشتر کنند. علاوه بر این مشاوران انتخاب رشته تسلط خوبی بر روی رتبهی مورد نیاز برای قبولی در رشتهها دارند و از این طریق میتوانند کمک قابل توجهی برای شما باشند. مشاور خوب باید در وهله اول خود مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کنند و چگونگی موفق شدن خود را به دانش آموزان انتقال بدهد.

این مساله در جای خود باعث ایجاد انگیزه و شوق در فرد نیز می گردد و او را نسبت به آینده امیدوارتر می سازد. او تلاش میکند داوطلب را با عواقب و پیامدهای تصمیمهای مختلف آشنا کند و در آخر این خود داوطلب است که باید انتخاب کند و بر اساس انتخاب خود عمل کند. این مراکز که زیر نظر مراکز مشاوره فعالیت میکنند، خدماتی مشابه مراکز مشاوره حضوری در اختیار شما میگذارند. مشاوره گرفتن در صورتی تضمین در موفقیت را به همراه دارد که داوطلب اولاً اطلاعات صحیحی را در اختیار مشاور قرار داده باشد و ثانیاً بعد از مشاوره، اقدام به اصلاح یا بهبود عملکرد خود نماید. یکی از مراحل مهم پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 ، مطالعه دقیق و بررسی قسمت های مختلف آن از جمله شرایط و ضوابط مندرج در آن است . در ادامه ی مباحث مشاوره ای مورد نیاز داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ به بحث پر اهمیت انتخاب بهترین منابع کنکور 1400 تجربی ، ریاضی و انسانی برای نظام قدیم و جدید می رسیم. اطرافیان شما فقط میتوانند تجارب و دانش خود را در اختیار شما بگذارند. مشاوران تحصیلی با کمک دانش و آگاهی خود نسبت به رشتههای تحصیلی و علایق دانش آموزان میتوانند بهترین مشاوره را به آنها ارائه دهند و آگاهانه و دلسوزانه نظرات خود را ابزار کنند.

شما که زمانی دستتان برای انتخاب رشتههای مختلف باز بود، الان در منجلاب یک تصمیم اشتباه گرفتار شدهاید. مدت تحصیل این دوره که دورهٔ تکمیلی غالب رشتههای آموزشعالی محسوب میشود، بهطور معمول دو سال و سقف مدت تحصیل این دوره ۳ سال تعیین شدهاست. چرا که برخی از داوطلبان پس از یکی دو سال تحصیل در شهری دور از خانه، دچار اختلالات رفتاری یا اختلالات روانی مثل افسردگی، اضطراب، اعتیاد و … اغلب دانش آموزان و داوطلبانی که از خدمات بهترین مشاوره کنکور استفاده نمی کنند و خودشان برنامه ریزی درسی طراحی می کنند غیر واقع بینانه و بیشتر از توان واقعی خود ساعت مطالعه در نظر می گیرند که متاسفانه باعث عدم اجرای برنامه و ناامیدی می شود.

نکته اول : در سطح کشور کنکور های آزمایشی مختلفی توسط موسسات متفاوت برگزار می گردد که هر کدام از این ها معایب و مزایای خاص خود را خواهند داشت. روشهای مطالعه هر درس، روشهای تست زنی و مرورها باید براساس سطح درسی و توانمندیهای داوطلب باشد. به عنوان مثال یکی از نیازهای ضروری هر یک از داوطلبان این است که بتوانند سرعت تست زنی خود را بالا ببرند، از تکنیک های استفاده نمایند که با توجه به آن، داوطلبان بتوانند مطالب آموخته شده خود را بهتر به هنگام کنکور یادآوری نمایند. روش های جمع بندی کنکور تجربی و تندخوانی، مهمترین مهارت هایی است که دانش آموز باید در آنها حرفه ای باشد. اگر ناگهان در مسیر گرفتار بهمن شود، چه استراتژی برای مقابله با آن و نجات خود دارد؟ یکی دیگر از فاکتورهایی که باید برای یک انتخاب رشته مناسب لحاظ شود، بررسی شرایط مختلف داوطلب است. در این مرحله شما دیگر باید همهی مباحث را خوانده باشید و تسلط پیدا کرده باشید و جمع بندی هم کرده باشید دیگر جای بهانهگیری یا کمکاری نیست! تجربهی ما نشان میدهد که خیلی از داوطلبان واقعاً هیچ دیدی نسبت به رشتههایی که انتخاب میکنند ندارند و صرفاً بر اساس توصیهی کس دیگر یا جوی که بر جامعه حاکم است انتخاب رشته میکنند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما