بهترین مشاور کنکور تجربی

یکی از محاسنی که می تواند این معایب را جبران کند، تفاوتی است که شما برای مراجعه به مشاور خواهید داشت این تفاوت هم به لحاظ زمان مراجعه و هم از نظر مکان مراجعه می تواند بسیار جبران پذیر باشد. کیفیت تحصیل و زندگی دانشجویی در استان های مختلف در انتخاب رتشه لحاظ شود. یک مشاور حرفه ای کسی است که علاوه بر داشتن تجربه کافی در زمینه مشاوره تحصیلی، بتواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را بشناسد و بتواند نقاط قوت او را تثبیت و نقاط ضعف او را با ورش ها، ابزارها و امکانات مختلف پوشش دهد. وقتی دنبال بهترین هستیم اونم بهترین مشاور کنکور تجربی سوال اینه آیا در زمینه روانشناسی مطالعه دارند؟ پشت کنکوری ها تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری را شامل می شوند، کسانی که پیش از این نیز سابقه شرکت در کنکور را داشته اند اما نتوانسته اند به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنند و سعی دارند بار دیگر برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند؛ این افراد فارغ التحصیل هستند، پس در سال کنکور به تحصیل در مدارس نمی پردازند، در نتیجه از فضای آموزشی به دور هستند که این مسئله می تواند آنها را از باقی رقبای خود عقب بیاندازد، اما با شرکت در کلاس های کنکوری این مشکل رفع می شود.

چکونه تست بزند، چگونه هر درسی را مطالعه و چگونه بهترین نتایج در آزمون را بدست آورد. قطعا مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور معایب و مزایایی را به همراه خواهد داشت. بهترین مشاور کنکور تجربی با در اختیار قرار دادن منابع مختلف، آموزش روشهای مطالعه و تست زنی و برنامه ریزی دقیق، دانش آموزان را در رسیدن به هدف خود که همان قبولی در رشته مورد نظر و در دانشگاه مربوطه است کمک و یاری می رساند. شرایط قبولی در کنکور را می توان به دو قسمت تقسیم نمود. محمد دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت می گوید: « آقای سرورپور خیلی مهربان و دلسوز هستند و همواره در سخت ترین شرایط هم کنار شاگردانش می ماند. لطفاً توجه شود که این تحقیق شامل همه رتبه های زیر هزار کنکور نمی شود و فقط دانش آموزانی را دربرمی گیرد که بین سالهای 90 تا 95 وارد دانشگاه شده و در تحقیقات فوق نیز شرکت کرده اند. گفتنی است، میرصادقی نویسنده کتاب «برنامه ریزی با دوربین مداربسته» است که چند سال قبل به عنوان بهترین و خلاق ترین کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شد.

وقتی با مهندس معین فلاح و دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا آشنا شدم، تازه با هدف گذاری و برنامه ریزی صحیح آشنا شدم و مسیر مشخصی برای پیشرفت من بهوجود اومد. این واقعیت رو با تموم وجودم بهتون میگم من هیچوقت هیچوقت هیچوقت کاری که بقیه گفتن رو انجام ندادم و فقط راه خودمو رفتم و با آزمون خطاهای مختلف به یه نتایجی رسیدم ! بعد از اینکه شما هدفگذاری خود را برای کنکور زبان انجام دادید باید برای آن برنامهریزی داشته باشید. اگر تمرکز اصلی شما بر روی رشتهی زبان است باید مثل داوطلبان سایر رشتهها، به صورت تمام وقت زمان خود را وقف یادگیری و تسلط بر دروس و منابع مربوطه نمایید. مدت زمان آماده سازی داوطلبان برای حضور در جلسه کنکور سراسری، نسبتا محدود می باشد. استاد حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان کرمانشاه در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد. آشنایی بسیار عالی با کیفیت منابع مطالعاتی کنکور ، ارائه برنامه درسی خوب، شناخت کامل نسبت به قوانین و مقررات شرکت در کنکور سراسری ، اطلاعات کافی در زمینه انتخاب رشته کنکور، نظارت مستمر بر کار شاگردان.

نویسنده «کتاب مشاوره و برنامهریزی هدف» هرچند در نظرسنجی های ما رتبه تک رقمی و دو رقمی نداشته است اما شاگردان سابق او که موفق به کسب رتبه های سه رقمی به بالاتر شده و اکنون دانشجویان دانشگاههای تهران هستند، معتقدند سرورپور مشاوری است: تأثیرگذار، دلسوز، دوست داشتنی، با نظارت خوب بر روی عملکرد بچه ها، ارائه برنامه های درسی منطبق با آزمون های آزمایشی یکی از مؤسسات کنکور و جلسات انگیزش تحصیلی بی نظیر. مهندس حسین پور در بهترین جلسات مشاوره ای خود در شیراز نظارت بسزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد. بهترین مشاور کنکور و یا تحصیلی میتواند فقط نحوه عملکرد خودش را تضمین کندو ارایه همه خدماتی که در نظر گرفته شده را تضمین نماید اما هیچ وقت یک مشاور تحصیلی و کنکور خوب نتیجه داوطلب را تضمین نمیکند، چون داوطلب قرار است در کنکور شرکت کند و مشاور کار راهنمایی و هدایت داوطلب را بر عهدا دارد و نتیجه نهایی توسط خود داوطلب رقم میخوردو این مساله تحت کنترل مشاور نیست که بخواهد آن را تضمین نماید. در واقع آنلاین بودن مشاوران تمامی کشور را به یک مکان یکسان تبدیل نموده است. همانطور که اشاره شد، مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور تمامی موانعی را که برخی از داوطلبان برای استفاده از خدمات مشاوره با آن روبه رو می باشند را برطرف خواهد نمود.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما